Chantal, wat lees ik nu! Proficiat!! Zwanger! Echt super! Bedankt voor de knuffels lieverds! Norah is weer wakker!
Nou ze slaapt weer. Ik wil me even verontschuldigen dat ik ineens weer weg was, maar had het erg moeilijk. Dan sluit ik me vaak af, van forum, app enz. Vind het dan moeilijk om de stap weer te zetten zeg maar. Ik probeer weer mee te lezen en te schrijven, vind het altijd erg gezellig hier. Vandaag goed geslaagd op de boekenbeurs. Ook wat leuke boekjes voor Norah gevonden. M'n man is helemaal in to z'n game, destiny op de PlayStation. Is een shooter game, die doe ik zelf bijna niet, maar hij is er helemaal weg van. Gelukkig, kan hij even afschakelen na het werk. Nou ik ga nog even lezen. Probeer het bij te houden. Lieve groet en knuff mitsy
Hey mitsy welkom terug een forum is geen moeten he t is gewoon gezellig, neem je tijd! knuf fijn dat je geslaagd bent op de boekenbeurs leuk! Dank jullie wel voor de traktatie tips! vorig jaar op knijpfruit getrakteerd mamachantal hoe is het nu? fijne dag!
Hoe heb je die gemaakt ik wil dat ook maken voor 5 december. Jeeeeee goed nieuws hoe oud is ze >? misschien is het gewoon een fase! ik heb het met me zusje gehad ( niet het zelfde maar goed ) ik was 24/7 met haar ze kreeg een vriendje en ging met haar eigen vriendinnen groep om en ik zag haar niet meer ze kwam alleen als ze wat nodig had en dan was ze weer weg. als ik vroeg of ze mee wilde naar een pretpark en ik het kaartje enzo zou betalen zei ze nee geen zin!!.. ik heb gehuild en gedacht dat ze me niet wilde zien enzo en ik miste me zusje zo erg! en nu komt ze zoiezo ieder weekend en tussen door gewoon zomaar opvisite samen leuke dingen doen enzo. duurde een jaartje a anderhalf jaar dit! sinds kort is ze weer vaak bij me. En ik wil even duidelijk zeggen JE BENT ECHT GEEN SLECHTE MOEDER! haal dat aub uit je hoofd. ik ben een rotterdammer! maar ik kijk geen feyenoord of iets>? ik zit zelf wel 11 jaar op voetbal raar he! Ja joh bizar ik heb er ook echt van geleerd nu heb ik nog wel eens dat dokters zeggen nee hoeft niet, ik dring erop aan ik wil het gewoon! ze maken mij nog teveel fouten gewoon lax omdat ze denken alles te weten! ik heb niet heel het verhaal gevolgt, maar ben je dan zo ziek van de zwangerschap of daarvoor al? maakt me een beetje bang! mijn schoonmoeder heeft de siekte wolf ofzo gehad waardoor ze al haar tanden verloor. en op tv zie je wel eens dat moeders zwangerschaps vergifteging krijgen ofzo?
Hey mitsy! Cay vannacht redelijk geslapen. Hoop dat hij zich vandaag war beter voelt, anders ff langs de huisarts.
Littleme: ik heb hg (hyperemesis gravidarum ) dat is extreme zws misselijkheid. Oftewel hele dag (en nacht) spugen. Alles wat er in gaat komt er binnen een paar minuten uit. Heb nu hele zware medicijnen (wat ook aan k. Patiënten gegeven word bij chemotherapie ) en dat gaat nu redelijk.
oe zo dan! ik heb gezien wat het me moeder deed toen ze chemo had! ik hoop voor jou dat het snel beter gaat
MamaChantal: Gelukkig dat de nacht al beter is gegaan. Groot gelijk heb je dat je even laat nakijken. Kan nooit kwaad als ze zo klein zijn. mitsy: Denk dat er ook een zware periode op jullie afkomt met de feestdagen. WWJK: Dat ik blij ga zijn dat de sint zaterdag terug naar Spanje vertrekt! Zoonlief vannacht slecht geslapen, zaterdag hadden mijn ouders gegooid in huis: zoonlief lijkbleek en bang. Terwijl hij dan gisteren we de Sint en piet een handje gaat geven, dat vindt hij cool! Hij is ook al een paar dagen bleker, of is dat nu weer ijzer dat aan de lage kant is? Vanmorgen de 2 kleurenklei in zijn schoen die hij zo graag wilde, was niet de juiste kleuren. Hij had blauw/oranje opgeplakt en had geel/groen gekregen (anders was het roze/paars... dus die had ik voor meisje). Pffff Ga aan mijn pakjesavond ook een andere touch moeten geven, want het bonken op de rolluik gaat hij ook bang voor worden. Vanavond maar eens met manlief bespreken. De playmobil die hij krijgt is van de brandweer maar niet dezelfde als in het boekje. Dus dat gaat ook weer een ontgoocheling zijn. En heb dan zo'n moeite met hem, in de zin van ik wil hem niet zo verdrietig zien... Iemand hier ervaring mee, is dit de leeftijd?
Ja Nijntje, het is ook een beetje de leeftijd, al heeft mijn dochter van 14 het ook nog hoor. Maar is ook , denk ik , een beetje alle spanning en verwachting van deze tijd... ook ik ben blij als de feestdagen weer voorbij zijn. En dan heb ik het nog niet eens over mijn sm, die weer van plan is om en hele week te komen Al moet ik zeggen, dat mijn zoontje nog alle dagen heel blij is geweest, met wat er in zijn schoentje zat. Dat was af en toe niet ( piet heeft het druk en kan niet elke dag komen...) en soms iets lekkers en soms iets leuks en kleins Ik ben me wel al suf aan het zoeken naar een dino-auto, die hij heel graag wil hebben. Hier bij de speelgoedwinkel hadden ze het niet, dus verder zoeken... Als de brandweer anders is, misschien vertellen , dat deze volgens sint beter was en dat er misschien meer dingen inzitten?? Succes, ik snap dat je hem niet wil teleurstellen... @Littleme, lief wat je verteld over je zusje, ik kan me je gevoel voorstellen. Al is dit natuurlijk iets anders... maar dank je voor je lieve woorden, ze is 14. Gisteren is ze echt komen praten. Ik was echt blij. In het begin van het gesprek, was ze erg overtuigd van haar gelijk. ) wij hadden haar de deur uitgezet en wij waren alles schuld...' Aan het einde van het gesprek, moest ze toch wel toegeven, dat zij ook niet altijd netjes was. Ik heb haar de gelegenheid gegeven om zich uit te spreken over wat zij vindt en wil. Ik geloof dat we weer een stapje dichterbij de oplossing komen... Deze week heb ik een gesprek met haar vader... zucht, ik hoop dat ik hem ook kan overtuigen... Het is gewoon erg belangrijk dat wij op 1 lijn komen, anders lukt co/ouderschap zeker niet... Het is moeilijk.... pubers... Zo, ik ga nu snel mijn zoontje van school halen, het is koud, dus ik wil niet te lang daar buiten staan Liefs Pluisje
Hij wilde ook nog een helicopter, maar die zit in die set die wij hebben liggen. En een bootje dat echt op water kan, dus denk wel dat hij blij gaat zijn, daar niet van. Maar die ontgoocheling op het eerste moment... We kunnen met de set die nu in de winkel is altijd uitbreiden. Als ik hier in B nog moet kijken voor de dino-wagen? Laat maar weten! Kerst hebben ze hier (alle ja zoontje, meisje is nog alles goed ) wel zin in. Nu met de stroomschaarste ga ik slingers maken met watten voor voor het raam te hangen ipv lampjes. Weer energie bespaard en leuke avond met de kindjes. De kerstboom opzetten heeft zoonlief ook al zin in. En hij mag mee cadeautjes gaan kopen voor oa de hond. Kerstman doen wij niet aan mee. En wat ben ik blij voor je dat het gesprek met je dochter gelukt is! Goed dat ze dingen begint in te zien.
Pluisje fijn dat je echt heb kunnen praten hopelijk overtuig je je ex ook en lukt het co ouderschap oeh je schoonmoeder succes! hier al pakjes avond gehad en zoonlief roept net ik ga vanavond mn schoen weer zetten ... haha ach ja dan zit er morgen niks in hebben gezegd 4 of 5 dec nog iets kleins dan hebben ze t ook op school Nijntje och jee ja ik ken het hier was t ook huh dat heb ik niet besteld ja maar de sint kan niet alle cadeau s tegelijk brengen wees blij dat je wat krijgt wwjk: vanmiddag op school wezen praten voor de jongste *slik* ook wenafspraken gemaakt.. pfoei komt dichtbij hahaha ik heb er denk ik meer moeite mee dan hij
Als je zou willen kijken, als je toevallig bij een speelgoedwinkel komt? Graag!! Ik vind ze hier ook best duur, dus ik ben ook wel benieuwd naar de prijs in B... mocht het echt schelen, kan ik ff de grens over he dat is het voordeel van hier in Limburg wonen... Oh je, jullie mogen niet teveel kerstverlichting ophangen dit jaar he, lastig... maar misschien wat meer kaarsjes gebruiken? Of led-theelichtjes... ook gezellig he. Ik ga mijn boom volgende week zetten, na de sint... Eerst gezellig met mijn vriendin naar de kerstmarkt in Monschau... ik heb er zo'n zin in. Ik kan niet veel kopen, helaas, maar het is altijd heel gezellig. Deze kerst wordt nog zeker in dit huis. Maar hopelijk volgend jaar in ons nieuwe huis... het zou toch nog door kunnen gaan, een hele kleine kans, maar toch. Ik had verteld, dat onze hypotheekadviseur zijn werk niet zo goed deed. Hij was erg langzaam en leverde de benodigde papieren net op tijd in ( voor de uiterste data) zodat het allemaal erg vertraagd werd en nu de deadline niet gehaald dreigt te worden. Omdat mijn vriend graag alles in eigen handen heeft en niet het afwachtende type is, heeft hij al contact met de hypotheekverstrekker en de verkopende bank gehad. Daar kwam hij erachter dat onze man dus zijn werk niet goed doet... ggrrrr, daar betaal je die man dan grof geld voor:x. Vanmiddag had mijn vriend met de makelaar gebeld, die hem vertelde, dat het idd wel erg lang duurde en dat er meerdere mensen problemen hebben met hem... Makelaar gaf mijn vriend een naam en telefoonnummer, die hij kon bellen en ws zou kunnen helpen. Deze man raadde ons aan om het contract te laten ontbinden wegens nalatigheid ( goed te bewijzen, mijn vriend, Sherlock Holmes, heeft alles op mail..) Hij stuurde de Hypotheekman dus een mail en waar hij alk ie tijd niet bereikbaar was, geen mail beantwoordde of terugbelde, belde hij nu binnen 5 minuten!! Hij was erg pissig en dreigde met vanalles, maar mijn vriend bleef zo kalm en weerlegde alles wat hij aanbracht. Daarna bond hij wat in Hij beloofde dat het rond ging komen voor de uiterste datum. Ik ben erg benieuwd. Zo niet, gaan we het alsnog proberen via de andere man... Ik heb nu wel gezien , dat ik nooit bij mijn vriend weg moet gaan, dat win ik nooit. Hij zal over mij ook wel een dossier hebben Hopelijk komt het toch nog goed, zal mijn constante hoofdpijn ook wel wat minder worden, hoop ik. Alleen mijn dochter nog he en haar vader..pfff. Net weer een mail gehad, hij moet toch blijven zeuren over dat ik haar buiten de deur heb gezet. Zal ik hem hopelijk van de week ff duidelijk kunnen maken, dat dat niet zo is.. @MamaChantal, hoe gaat het met Cay nu? Nog naar de HA moeten gaan? Ik hoop dat het niet nodig was.. En jij? Je hebt zware medicijnen voor de misselijkheid? Toch niet primparan? Dat gebruiken ze ook voor kankerpatiënten, weet ik. Ik ben daar namelijk zwaar allergisch voor... Ik ga lekker moeremoos maken Hmmmm Iedereen een fijne avond Pluisje
pluisje: stuur me anders via pb even de link van het auto'tje dan kijk ik vanavond al even op een paar websites. Rest lees ik vanavond bij, ga meisje halen en naar huis
Nee primperan kan ik niet tegen heb nu zofran Cay gaat redelijk vannacht met Paracetamol heeft hij redelijk geslapen. Net 38.4
Goedeavond, wel gelezen maar weinig onthouden! @pluisje succes met het gesprek deze week @Mamachantal beterschap voor hem en doe zelf rustig aan ook! @hier Dochter haar rapport gehad, echt goed! nog wat verbeterpuntjes maar daar kunnen we samen aan werken. minpuntje is dat ze 39 graden koorts heeft. Is wat hangeriger en verkouden en begint weer te hoesten dus ff rustig aan doen
Mamachantal. Hoop dat je zoontje beter word. Beterschap Spikkel wat goed! Aleen vervelend dat ze ziekjes is. Beterschap ook Hier VandAg wezen boodschappen doen en niks bijzonders. Monteur voor upc stond al 8 uur voor de deur. Alles is gemaakt dat is fijn. Dalijk nog wasje draaien
Littlmesphn sorry schrijf je naam verkeerd Nee vind helemaal niet raar haha. Ik zou zelf nooit willen voetballen
Zelf voetballen is juist hartstikke leuk wacht maar straks met je zoontje.. @wwjk,Morgenavond is het gesprek al. Maar dan heb ik het wel gehad he. Duimen jullie voor me @MamaChantal , zofran ken ik niet. Alleen primparan en daar heb ik hele slechte ervaringen mee... dus ik hoopte al voor je dat het dat niet was... Doe je ook een beetje rustig aan?? Beterschap voor Cay.. @Spikkel, fijn dat je dochter het goed doet op school en verbeterpuntjes zijn er altijd wel he. Bijna perfect is toch ook goed Beterschap voor haar... @Nijntje, ik ben niet zo goed in linkjes plakken. Het zijn ook verschillende autootjes. Het is in elk geval van V tech en heten geloof ik transformer dino's . Misschien kan je er wat mee Ik ga zo nog een beetje opruimen en dan eens kijken wat ik ga kijken vanavond, zonder vriend. Ik denk Enchanted...zo leuk Hopelijk slaapt mijn zoontje een beetje op tijd, hij hangt nu aan de telefoon met sm pfff. Misschien ben ik vreemd, maar ik vind het een beetje raar, dat zij nooit iets koopt voor haar enige kleinkind. Ze wilde graag , dat we hem afgelopen zaterdag ff brachten naar haar ( ongeveer 200 km heen) en dan s'avonds weer komen halen, zodat zij met hem naar sint bij haar in het dorp kon gaan, daar kreeg hij dan een gratis zakje pepernoten... Ja, dat is de benzine echt waard Ze zal ook niet voorstellen om wat van de benzine te betalen ofzo... Er kan gewoon nooit iets vanaf bij haar. Ja, gratis zooi van AH of de Plus, waar nooit meer naar gekeken wordt.. Ik klink misschien hebberig, maar zo bedoel ik het niet. Ik verwacht ook geen grote cadeaus ofzo, maar een kleinigheidje zou er toch wel eens vanaf kunnen? Nee, altijd klagen over hoe slecht zij het heeft, terwijl ze het best goed heeft, nu ze met pensioen is. Ook als ze hier logeert, zal ze nooit eens zeggen, kom, ik betaal wat van de boodschappen. Ook moeten wij altijd bellen of terugbellen, want anders kost het haar geld...pfff ik noem dat gierig... Zo, **klaagmodus uit** Iedereen een fijne avond Pluisje
in breek even in meiden! Mamachantal, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik zie dat je een HG zwangerschap hebt sterkte ermee.. Pluisje, hoe is het nu met jou en je dochter?!
Pluisje: denk dat ik weet welke het zijn. Zal straks kijken als kindjes in bed liggen. Succes met het gesprek. Zou je wel wat voorbereiden, wat punten voor jezelf op papier zetten. En de afspraak maken van elkaar te laten uitpraten, zodat jullie elk jullie zeg kunnen doen. Hoop dat hij wat respectvol met je om gaat. Mag ik ook even klagen? Manlief is verkouden, aaaagggghhhh!!!!! Hele tijd neus optrekken, snuit even je neus als het kan! Heb hem al meer horen zuchten dan anders op een week. Foei foei! Was al niet te genieten toen ik van het werk kwam, heeft eigenwijs een roux gemaakt bij het vlees ipv sausbinder. Nee, eens in de kast kijken kost teveel moeite. Maar hij is ook zo ziek Oh help! *klaagmodus terug uit*