Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Wat vervelend voor je!
    Ik heb het ook gehad, en weet nog steeds niet wat het was ben dr ook niet mee naar de HA geweest, maar ik slik nu vitamine d en voel me stukken beter:)

2. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Vit d was t enige idd wat iets aan de lage kant was. Assistent zei dat hij de waarde 42 was en dees moet rond de 50 zijn. Welke vit d pillen slik je? Ik neem sowieso een multivit in, maar is blijkbaar niet voldoende.

3. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

ik slik gewoon kv eigen merk, maar werkt prima bij mij maar als er iets wel goed bij mij werkt hoeft het niet zo te zijn dat het bij jou ook goed werkt natuurlijk, maar je kan het altijd proberen:)
    Ik voelde me naar ongeveer een week veel beter, want er gaan natuurlijk wel een paar dagen overheen voordat het op peil komt,
    Hoop voor je dat het ook voor jou werkt:)

4. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Bedankt. Ik ga even bij de Kruidvat kijken. Nah ja..ik ga t gewoon proberen want dit is geen doen meer. Ben echt de hele dag moe.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Zucht... diepe zucht

Moet wachten tot volgende week haar eigen kinder arts er is voor de verwijzing :(
    Schiet weer lekker op!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zo geraak je geen stap verder :(

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Nee..echt vervelend!
    Dan maar weer afwachten :(

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hopen dat je dan onmiddellijk geholpen wordt. En anders maar aandringen dat ze er vaart achter zetten.
    Heeft ze het bloedonderzoek ondertussen al gehad?

9. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik moet volgend jaar naar consultatie burea. Hij is dan in juli 3 . Vanaf hoe oud krijgen ze weer prik. 4 of niet

10. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik slik ook vitamine d! Vanwege vermoeidheid omdat toen ik niet slikte soms zo moe werd dat ik bijna flauwvuel. Ik voel me iets beter door vitamines d maar super niet

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.552
    3.057
    113
    Nee helaas geen bloed onderzoek gehad.
    Dat moet haar eigen arts aanvragen die op vakantie is

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    mommy: Bij ons staat dat in het boekje van Kind & Gezin, moet je eens kijken of dat bij jullie in het boekje van het cb staat.

MamaChantal: Dit is echt met de handrem op bij jullie! Anders hadden jullie volgende week de resultaten al kunnen horen...

WWJK: de tijd gaat vandaag niet om. pffff, nog 2u werken. Wil naar huis! :) Had gisterenavond ook een woensdaggevoel, beetje hard als je dan doorkrijgt dat het pas maandagavond is... ;) Na vandaag nog 1 dagje werken en dan 2 dagen verlof!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal : waarom wachten op haat eigen arts wat een onzin .
    knuf voor je dochter en voor jouw.

Nijn84: Ik heb geloof ik iets gemist in het ander deel , wat je zoon betreft .
    Knuf daar .

Dani: Fijn dat ze wat aan komt en het iets goed gaat , hopelijk blijft ze aan komen .
    Knuf

Hier toch ongi alleen kan het ook met een inlegkruisje af.
    Het is haast niks , maar goed het is er , maar zien of het erger word .
    Ik ben vergeetachtig vandaag , ben na mijn werk zie ik dat de kranten naar buiten moeten .
    Ik weer terug 6 trappen weer omhoog weer naar beneden .
    Naar mijn werk smiddags nog een keer werken , ga naar huis sta voor de deur kon weer terug sleutels vergeten .
    Hoe val je af zo dus hihi.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Gratis fitness :) Ken het hoor, van die dagen. ;)

Wij hebben allebei van die kleine aftjes/wondjes in onze mond die enorm pijnlijk zijn, zeker als je wil eten. Hij heeft er ook koorts bij, net zoals net voor de zomervakantie. Ik ben nu ondertussen met ontsmetting aan't spoelen, heb voor hem een spoeling op basis van kamille (hele opgave om een kind van 4 zijn mond te leren spoelen!). Maar normaal stopt hij met eten als hij ziek is, maar gelukkig blijft hij nu wat eten.

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mommy ja met 3 jr en 9 maanden onze zoon heef t em net gister gehad word in jan 4

Mamchantal pfff schiet niet op he ..

Shampool!! je had toch een huisje??? las ik in een ander topic? hoe gaat het nu daar ( bij je oom? )
    vreselijke situatie meid!
    Sterkte

Marnat och jee ja goeie training ;) haha
    wel fijn toch dat t niet zo veel is?
    Dank je ja hopen ook dat t zo goed blijft gaan
    vorige keer waren de kankercellen al afgenomen of ingecapseld oid

Ah nijn lange dag! pff
    hier laatste oppaskindje net 15 min geleden opgehaald hebben t eten op nu nog wat poetsen in huis :) ben ik niet meer aan toe gekomen haha

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Dinsdag altijd tot 19u, waardoor we op vrijdag 's middags gedaan hebben. Is ook wel leuk, maar nu met de korte dagen duren die dinsdagen zo vervelend lang... heb nu maar mijn mailbox wat opgeruimd, alle mails in het postprogramma gestoken en mailbox leeggemaakt. heb nog een hoop te gaan, maar ach, 't was vandaag echt bezigheidstherapie ;)
    Poetsen moet thuis ook gebeuren maar zal voor morgen of donderdag zijn. Vanavond nog even een kaartje op bestelling afwerken en als ik nog fut heb wat strijken. Meisje heeft geen bloesjes of broeken meer in de kast :)

ShampooL: Ik heb je topic niet mee gehad...

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn t is echt gauw donker idd pfff waar je nog zin in hebt strijken na je werk ;) succes!!

ik heb de woonkamer nu aan kant en de rest moet maar wachten
    heb de uren opgeteld en vast ingevuld van de oppaskids moet aan eind van elke maand en dan naar ouders sturen als ze akkoord zijn naar GOB sturen dan krijg ik mn centjes ;)

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

hihi, dat was ik niet. Dat is Kaala (dacht ik), degene in Engeland. Ik zit in Frankrijk. Het is wat verwarrend :p

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:) oops oke .. sorry

waarom wil jij verhuizen dan? ;)

20. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen probleem :)
    Omdat wij met z'n tweeën op 14m2 wonen. .. ish beetje klein. :p

Deel Deze Pagina