Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: Klopt manlief is idd weer zonder baan , het weekend ww aanvragen .
    Uitje is 10 dec die we zeker gaan doen we laten ons niet kisten .
    Wat goed van het gesprek knuf terug .

Hier ruikt het lekker manlief heeft cake gebakken was twee pakken 1 euro bij c100 en mmmmmmmm lekker net stukje tulband gehad .
    Euro weken manlief heeft weer in geslagen .
    Net buikoefeningen gedaan , morgen weer meer sporten .
    Straks even naar mijn ouders stelde manlief voor stukje cake mee.
    Zijn ouders maandag geweest .
    Hebben we het weekend lekker voor ons zelf .
    Zo lekker douchen .

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hahaha, super van hem he! :D Hij is even op mijn werk geweest (wagen moest naar de garage maar ik moest werken, dus is hij met de oldtimer naar hier gekomen en verder met de wagen gereden naar de garage, is nog iets verder als mijn werk) en dan is er niks aan de hand... 1x neus gesnuit. ;) Tja... :D

Hier heeft zoonlief zijn les gelezen gekregen gisterenavond. Dat hij het niet meer op een schreeuwen gaat zetten, want meisje wordt er ook wakker van op den duur. Dat is 's avonds van 19.30u roepen tot vaak 21u. Vannacht had hij gelukkig goed geslapen. We zetten normaal op vrijdag het bord maar hij weet niet dat we eigenlijk pakjesavond hebben vrijdagavond. Moet alleen nog zien om het wat origineel in te kleden.
    Hij vond het erg leuk in school met de Sint vertelde hij vanmiddag! Hij had tegen Sint verteld dat zijn zusje na de krokusvakantie naar school ging komen *smelt* (zijn zus is alles voor hem!).

LittleMeStphnie: Sterkte alvast voor vrijdag! Hoop dat de operatie goed mag verlopen.
    In ons streekziekenhuis is een geplande operatie met spoed op het moment dat de dokter gebruik kan maken van de operatiezaal. Want blijkbaar kan niet elke dokter elke dag over de zaal beschikken. Denk dat het ongelukkig valt, maar niet leuk voor jullie.

Nahla: Van harte gefeliciteerd voor je meisje!!

Dani: Beterschap met de zieken in huis! Wanneer moesten jullie terug naar het zh of de ka voor de jongste zijn beentje? Was dat deze week?

MamaChantal: Oh, dan kan ik ook niet slapen met zo'n draaiertje naast me :) Wel lief van manlief dat hij de fles gegeven heeft vanmorgen. Ook al slaap je niet onmiddellijk, je hebt je rust wat nu toch erg belangrijk is.
    Al wat bekomen van het nieuws van gisteren? De duimen draaien hier voor goed nieuws voor Jaim.

zo, nu afsluiten op het werk en door naar de kine. Nek gaat redelijk, voel het nog regelmatig. Zondagavond spierontspanner genomen voor ik ging slapen omdat ik meisje weer veel gedragen had en mijn arm weer niet meewilde. Maandag ging het gelijk goed, voelde nog amper iets. Een weekje hoofdpijnvrij, wat is dat lang geleden zeg!

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik dacht al, dat ik dat goed gelezen had ergens... wat balen zeg. Geen contract of verlenging? Ik weet helaas hoe moeilijk het is om nu aan een baan voor langere tijd te komen... pff hoe ze met mensen omgaan, bah. Ik snap, dat het voor de werkgevers ook vaak lastig is, maar zij zitten toch meestal in een betere positie....
    Dit nu weer net voor de feestdagen, bah.
    Dikke knuffel aan jullie en maak er een leuke dag van volgende week woensdag ( de dag erna is mijn moeder jarig:))
    Ik ga zaterdag met mijn vriendin naar Monschau, ik heb er ook echt zin in. Ik kan niet veel geld uitgeven, dat weet ik, maar ik ben al blij, als ik weer eens ff bij kan kletsen en genieten van de leuke sfeer...
    En breng maar een lekker stukje tulband hmmmm;)
    Pluisje

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pluis: Jij ook een mooie dag en je hoeft niks uit te geven als je maar een leuke dag hebt .
    Uitzendt bureau en vast contract daar he . Iedere winter weer maar dit jaar wel heel erg , we gaan door geven niet op.
    21 Jaar lang weten al niet anders, zoals ik al zij dit jaar wel erg weinig gewerkt .
    Nu ben ik douchen .

5. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Pluisje gelukkig maar

Iedereen mer verkouden en zieke kindjes veel beterschap

Mijn kleine heeft inmiddels siroop en neuspray gehad en druppels. Heb hem ook beetje ingesmeerd met fix . Hij slaapt

Fototje

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: hmmm cake... Je mag hier ook altijd op de koffie komen, pluisje woont in Limburg, leuke zp date ;) :D
    Balen dat hij weer zonder werk zit. Lijkt er ook op dat het tijdje koud blijft... Maar geniet zeker maar van jullie dagje uit!

Pluisje: jij ook, geniet maar van Monschau. En je hoeft idd niet veel geld uit te geven om plezier te hebben.

7. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    AAAAH ik hoop da hij snel weer opknapt... zeker voor Sinterklaas:)

@Nijn1984, Hopelijk werkt het "les lezen" bij je zoontje. Je kan het natuurlijk niet hebben dat hij zijn zusje wakker schreeuwt. Wel lief, dat hij zo vol is van zijn zusje, zal nog wel veranderen:D;). Wij hebben zondagmiddag sint bij mijn ouders. Ik weet ook nog niet hoe we dat gaan invullen... En super voor je, dat je al een week geen hoofdpijn had:D Niet te vroeg juichen maar toch...
    knuffel

@LittlemeStphnie, ik hoop voor je, dat het vrijdag toch allemaal goed komt en het een mooi sint-cadeautje zal zijn. Ik denk ook, dat ze met het plannen van een spoedoperatie, niet echt gaan kijken of het toevallig sinterklaas is. Dan kijken ze naar de eerste plaats die open is. Ik wil je in elk geval heel veel sterkte wensen en ik hoop, dat hoe klein de kans ook lijkt, toch alles goed komt...
    Dikke knuffel...

@Marnat, en lekker gedouched??:D

Iedereen een fijne avond, ik ga koken;) Pluisje

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja lekker weer fris en fruitig hihi
    Nijn: Hier is de koffie ook lekker die mag je ook halen hihi.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nijn84 fijn dat het beter gaat met je nek!
    Wij moeten ma 15 dec weer terug naar het ziekenhuis
    duurt helaas dus nog even :(
    hij loopt echt krom!

Mommy beterschap met je kleintje

Mamachantal hoe is het met jullie ukje? knapt hij iets op?
    ik kan ook niet naast zo n woelert liggen hoor Beterschap!

Marnat hmm lekker

littlestepnie oh wat een dag 5 dec ik hoop zo dat alles goed gaat! sterkte

Pluis fijn dat het gesprek redelijk goed ging

hier heeft ml snert/erwtensoep gemaakt oh heerlijk zo vers gemaakt hmmm
    morgen maar 1 oppaskindje lekker relaxed dus ;)

fijne avond!

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik kan me voorstellen dat elke dag je nu te lang duurt. Welk ziekenhuis moet je naartoe? Ik hoop voor je dat het opgelost wordt en snel...
    Dikke knuffel en geniet van je relaxdagje morgen :)
    Mijn dochter is nu hier en ik ben best wel blij:) kan zo over zijn hoor;), maar het idee dat ze vannacht gewoon in haar eigen bed slaapt, is rustgevend voor me...
    Iedereen een fijne avond Pluisje

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    dankje dani! vind het echt een rot datum om te prikken voor een risico operatie. Ik voel me ondertussen qua ziek zijn enzo vandaag een stuk beter manlief helaas ook ziek geworden! hopen dat we snel helemaal beter zijn het is volgens mij ook wel de tijd voor dat iedereen nu een griepje krijgt kinderen als volwassen hoor ik het nu elke dag een aantal keer naar voren komen! beterschap voor diegene die ziek zijn.

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat een hoop verhalen hier die door elkaar heen lopen... Leuk! Ga er op een paar proberen te reageren.. Mamachantal wat ontzettend k*t allemaal.. Die onzekerheid is echt killing, ik hoop dat er snel wat antwoorden komen.

Pluisje ik werk met jongeren, je verhaal is erg herkenbaar. Misschien een stomme opmerking, maar ik heb er zelf veel baat bij gehad door het lezen van artikelen en boeken over het puberbrein.

Marnat wat rot van je man.. Knuffel..

Heb zelf ondertussen echt alles vastzitten, hoest als een zeehondje van lenie 't hart, oren suizen, ben er echt klaar mee, maar moet morgen rapporten schrijven dus kan ook niet uitzieken.. Ondertussen worden de leerlingen en collega's echt met bosjes ziek..heerst hier van alles.

13. Kimm24

Kimm24 Bekend lid

15 mei 2011
    761
    543
    93
    Hoi meiden vraagje: mijn zoontje wordt volgende maand 1 en vind het nog te vroeg voor een 2de. Maar nou hebben zijn vader en ik 16 oktober gemeenschap gehad (onveilig) en 31 oktober ben ik ongesteld geworden. Niks aan het handje zou je denken. Maar ik ben nu niet ongesteld geworden. Week overtijd.misschien stom maar zou ik toch zwanger kunnen zijn?

14. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Allereerst nav het pepernoten topic, voor jullie allemaal een berg lekkere nootjes chocola en al wat lekkers😊! Jullie zijn allemaal schatten!

Pluisje, jeetje dat is wel een heftig gesprek weer geweest he. Gelukkig dat hij terug kwam. Lijkt me erg moeilijk en hard om te horen dat ze nu liever daar is. Pfff lastig zeg, ik hoop dat jullie weer een goede fijne band kunnen opbouwen. Maar ze zit midden in de pubertijd nu he, haar gevoelens en hormonen door de war, en helaas moeten moeders het dan vaak ontgelden.:( ik heb zelf ook een tijd (rond 17 18 en later in m'n 20 ook een tijd) geen of slecht contact met m'n moeder gehad. Ik hoop dat jullie band weer een stuk sterker wordt en dat alles weer een beetje bedaard. Hoe is ze eigenlijk met haar broertje?

Dani, oewww lekker erwtensoep! Heb je m zelf gemaakt? Norah vind t ook al lekker hihi!

Chantal, hoe is t nu met je? En met de kinderen? Wanneer miet je weer op controle?

Marnat, he las ik nou dat je man geen werk meer heeft. Wat k**#e zeg, vooral net nu voor die feestdagen! Hoe gaat t verder? Ga je als t zo koud is ook buiten sporten, brrrr.

Nijn90, ja daar heb je gelijk in, ze houden in het ziekenhuis dan allemaal een hand boven elkaars hoofd. Maar kan je geen klacht indienen? M'n vader heeft ook een klacht ingediend vorig jaar, maar buiten een hoop formeel geleuter is daar niet veel uitgekomen. Hoe gaat t met de zaak? Hebben jullie het in de winter ook druk?

Nijn84, ben je nog aan scrapbooking toegekomen? En manlief inmiddels een beetje uitgesnottert hihi! Zoonlief is echt gek op dochterlief he! Wat lijkt me dat vertederend!

Norah slaapt, vannacht heb ik haar om een uur of 4 maar bij me gepakt. Het slapen is de laatste week echt hopeloos, alhoewel ze vanavond best makkelijk ging slapen. Maar gegarandeerd dat ze rond een uur of 1 klaarwakker is en de hele buurt bijeen schreeuwt;).

Morgen is m'n man vrij, gaan we in de ochtend beetje shoppen, voor de kerst. Even bij action en zeeman kijken, moet ook weer wat kleren voor Norah, ze groeit zo ontzettend snel! We hebben lootjes getrokken, heb m'n schoonbroer, maar kan bijna alles online kopen. Vind het dan wel leuk om nog iets kleins erbij te doen van de action ofzo.

O trouwens onze logeer teckel had me toch een puinzooi gemaakt!! Hij had weer een kussen gesloopt, als t lukt plaats ik straks een foto, maar dat moet ik met m'n mobiel doen.

15. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Tja.. Teckels hè...

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ooooo

17. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Dat was ik niet...

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Ooooh nee mitsy!
    Whahahaha

Sorry rest: zwaai!
    Beetje moe onthou t ff niet meer haha

We blijven positief.. tenminste,ik.
    Ml is zo iemand van "wacht eerst nou maar af en maak je pas druk als het nodig is"
    Logisch. Maar ik ben meer iemand van "wat als.."
    ik kan me druk maken om iets wat misschien helemaal niet zo is.
    maar de arts zal niet zomaar zo"n verdenking hebben.

Maargoed.
    Cay.. Tja.... Vanmiddag heeft hij even bij me geslapen :)
    Duidelijk nog niet lekker :(

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

OOOOHHH Mitsy!!

Pluisje naar Isala zwolle ben ik niet echt meer over te spreken haha fijn dat je dochter thuis is

littlemestephnie nee is ook geen normale datum vind ik ..
    ja iedereen is ziekig en niet fit. Beterschap!

Erwtensoep ja manlief heeft em vers zelf gemaakt, heerlijk!!
    hier ook oppaskindje 9 mnd paar hapjes gegeven die vnd het ook al lekker haha ;)

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Tja..

Deel Deze Pagina