neeeeee mitsy wat een zooi haha. Moet er toch wel om lachen die twee foto's. Piepklein hondje, grote bende. De rest ik lees niet heel regelmatig meer mee. Heb het zo druk. Lees vaak alleen de laatste paar posts, dus voor iedereen knuffels, sterkte, pepernoten, marsepein en ander lekkers. Mitsy: in de winter ook zeker druk. Gelukkig komen de vroegboekingen los. Zitten momenteel best krap. Hebben afgelopen weken/maanden 3 boten erbij gekregen. Voor 1 april moeten er nu dus 3 boten volledig geschilderd worden en twee bijwerken. Verdeeld over diverse boten: nieuwe tent, alle boten nieuwe matrassen, binnenin het houtwerk lakken, motorisch e.e.a. aanpassen, badkamers kloppen niet helemaal van de nieuwe en bla bla bla. Hele waslijst in ieder geval. Veel kosten dus maar de opbrengsten komen er langzaam achteraan. Mijn man heeft vroeger zelf op de vaart gezeten en op een scheefswerf gewerkt dus doet het meerendeel zelf. Die woont nu dus meer op de haven dan hij thuis is, maar het scheelt enorm in de kosten. Een boot laten schilderen door een werf ben je al snel 15-20 ruggetjes kwijt. En doordat hij uit dat wereldje komt weet hij ook veel bedrijven waar je goede spullen kan kopen voor relatief weinig geld. Marktplaats afstruinen, veilingen etc. Als het goed blijft gaan willen we januari 2016 stoppen met de rijschool. Man moet dan gaan bijscholen wat rond de 6000 euro kost en er moet dan een nieuwe auto komen. Aangezien de boten onze toekomst en pensioen zijn is dat punt van of we gaan over op de boten en nog even krap zitten maar dat man wel veel meer tijd over houdt voor het gezin, of gaan vijf jaar zo door waarin je op gegeven moment aan beide bedrijven niet meer de aandacht kan geven die het verdient. Maar goed het moet financieel kunnen dus we gaan aankomend jaar keihard daarvoor werken. Gaat goedkomen
Even snel, o Kim sorry, dat komt door mij. Omdat ik die foto's plaatste, heb echt over je bericht heen gelezen toen ik met m'n foto's aan het klungelen was. Sorry
Als je mn post gelezen heb zie je dat ik ff niks onthou. Maar, als je normaal ongi ben geworden kan je niet zwanger zijn. En er zijn natuurlijk testen die het je kunnen vertellen wij zijn geen helderziende helaas
Nijn, hebben jullie ook nog een auto rijschool? Jee wat zullen jullie het inderdaad super druk hebben! Ja is dat zo duur de onderhoud van de boten! Gelukkig dat jullie toch veel zelf kunnen doen. He je eigenlijk thuis hulp, omdat je drie kleintjes hebt? Respect hoor hoe jullie het allemaal doen! Moontje, mooi gezegd idd! Teckels zijn echt erg... Hihihihi Kim, ik zou het niet durven zeggen, je hoort wel eens vaker dat iemand in het begin van de zs een kleine bloeding heeft. Misschien toch even testen voor de zekerheid? Of misschien is toch je cyclus nog ontregeld, dat het allemaal nog eve rustig op gang moet komen, en anders aan de pil?
Kimm voor mij geld hetzelfde als MamaChantal. Maar antwoord op je vraag: ik zou het niet weten. Heb je tussen 31 oktober en nu onbeschermde sex gehad dan? Anders lijkt het me onwaarschijnlijk maar ik kan je maar 1 advies geven: testen. Wij zijn ook niet helderziende. Door je stress kan je menstruatie wel later zijn.
Oooh..die hond! WWJK: morgenochtend om 7 uur in het ziekenhuis zijn met mijn zoon van 3. Zijn amandelen worden geknipt. Ben benieuwd hoe het gaat! Toch wel spannend.
Mitsy ja die hebben we ook nog al is het daar bar rustig. We zijn dus blij dat we nog andere inkomsten hebben. Afgelopen tijd een aantal rijscholen bijgekomen die voor 15 euro per uur minder lessen dan wij en de andere rijscholen in de omgeving. Zelfs een waar je voor ruim 2000 euro onbeperkt kan lessen en onbeperkt herexamens doen. Hebben het daardoor allemaal rustig niet alleen wij dat scheelt. Hulp hebben we niet thuis dus zie erg op tegen januari dat ik weer moet gaan werken. Kan nu op een dag bijvoorbeeld alleen maar stofzuigen en wat administratie doen ofzo. Rest van de tijd druk met de kinderen, flesjes, slaapjes, spelen, koken, ziekenhuisbezoeken etc. Maar komt goed ik ben niet de enige. En je wordt vanzelf makkelijker. Kom je aanwaaien bij mij altijd welkom maar als je je ergert aan de troep laat je je handjes maar wapperen. Anders had je maar een afspraak moeten maken haha.
O spannend en kan me herinneren dat we er toen met zoon een week zo wat zoet mee geweest zijn. Lekkere dingen in slaan ijs vla ect ect. maar denk dat je dat wel weet en pff sterkte morgen.
Kimm ze bedoelen het niet verkeerd mischien zagen ze jou reactie niet Mischien morgen even testje doen.
Sterkte met je zoontje morgenvroeg. Ik kan je wel vertellen, dat het geen zware ingreep is, waar ze meestal heel snel van herstellen. Maar het is nooit leuk wanneer je kindje een operatie moet... het is gewoon altijd K*T. Heel veel sterkte morgenvroeg...wel lekker vroeg he... hoef je hem gelukkig geen hele dag nuchter te houden... @ Mitsy.. zooo onschuldig @Kimm... mijn glazen bol zegt..... koop een zwangerschapstest!! Dan weet je het zeker... Pluisje
Kan. Als je in november ook onveilige sex gehad hebt? Zou er een testje tegen aan gooien. Wat zou je zelf willen. Verder ga proberen het hier wat op te pakken veel te melden heb ik niet. Zoon die dit jaar over doet heeft afgelopen maandag een goed rapport gehad. Had maar een onvoldoende. Dus was prima. Dochter van af maandag al ziek thuis morgen gaan we het weer proberen ze is nog wel steeds schoor en snotterig maar geen koorts vandaag gehad wel maandag dinsdag. Dus ga weer mee lezen en mee schrijven dus hoop snel mee te kunnen kletsen met de rest. Fijne avond verder.
Las het van je uitje. Veel plezier alvast al is het maar een sjaal of kerst lampje wat je mee neemt het even uit zijn doet meer dan heel veel geld lekker van gaan genieten.
Nee klopt, bij de voorbereiding afgelopen maandag werd me ook al wel duidelijk dat het allemaal wel meevalt. Als alles "normaal" gaat zijn we tussen de middag alweer thuis. Vind het alleen heel spannend hoe de narcose zal gaan bij hem. Ben idd wel blij dat het zo vroeg is, ivm het nuchter houden.
Trouwens nog gef. Zag het van de week al maar had nog niks gezegd dus gef en heel veel geluk verder toe gewenst.
Mumija, veel sterkte morgen! Hoop dat alles goed gaat en hij snel lekker mee naar huis kan! Ik las trouwens bij een ander topic dat jij ook droomt van een kattenpension! Daar droom ik ook van, ik ben ook zo'n kattengek! Ik heb tijdens m'n opleiding ook in een 'kattenhotel' gewerkt, dat was echt super! Dat zou ik echt heel graag willen, als ik ooit weer aan het werk kan om dan met dieren te werken en het liefst met katten.
O wauw! Zie het nu pas! Heel veel geluk! Hopelijk valt het mee met Tim. We zullen zien. Ik laat hier wel weten hoe het gegaan is.