Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hier heeft terror teckel net een vuilniszak opengescheurd en door de tuin heen getrokken.. Zucht..

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    `@Mitsy shopse! En geniet ervan!

@Moontje arggg

@hier wasje aan, was opgeruimd, vaatwasser aan ik zeg ff pauze :p

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sorry, effe ego, heb niet bijgelezen.

Manlief stuurt net sms: heeft te weinig punten gekregen van de controlearts voor de handicap dus geen recht op een parkeerkaart voor hem. Wat moet je dan doen? Al kruipend binnenkomen? We kennen zoveel mensen die een kaart hebben, in onze ogen kunnen deze mensen nog perfect (vorige week nog een oud vrouwtje met een parkeerkaart gezien die even leuk een reclamebord dat ik zelfs niet op krijg aan de kant ging zetten vlak naast de parkeerplaats). Extra toeslagen komen we ook niet voor in aanmerking. Dat die controlearts dan eens de moeite had gedaan om de verslagen van de professor te lezen!!
    Manlief gaat vanmiddag naar de sociale dienst om uitleg te vragen, dit is zo wraakroepend! Zelfs in onze naaste familie zit een profiteur eerste klas, wat zo maar in het zwart hele dagen gaat werken, maar wel 66% invaliditeit heeft. Manlief ligt hele dagen in het zh bed dat in de woonkamer staat, kan niks met de kinderen, ... En wij krijgen weer niks. :x :(

4. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    #1084 mommy12, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Spikkel ging goed

Pluisje hij had luie ogen. Heeftie operatie gehad in Rotterdam centrum.

Dit zijn controllers

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jeetje wat is er hier gisteren wat afgekletst zeg! Speel ik even voor pakjespiet en zit ik niet online… :D

Marnat: Ik wil eens heel graag jullie kant uitkomen! :) Dit jaar zijn we niet op vakantie geweest en vorig jaar vond ik dat wat te ver voor de kindjes. Maar wie weet, als we eens in de buurt komen laat ik het je weten! ;)
    Fijn, zo met z’n allen Sint vieren. Voel je je zelf ook weer wat kind, als je de kinderen ziet genieten, niet? Hier is manlief vol ongeduld of ik ook iets voor hem heb, hij heeft geen idee wat het zou kunnen zijn. Hij wilde een portemonnee maar heb gezegd dat ze veel te duren waren. Rara, wat zou het kunnen zijn :D (een portemonnee uiteraard ;) ).

Mommy: Hoe is het met je zoontje zijn verkoudheid? Al beterschap?

Dani: Oh dan duurt elke dag te lang tot 15 december…
    Erwtensoep heb ik volgens mij nog nooit gegeten :) Eens voorstellen aan manlief ;)

Pluisje: Is het wat een leuke avond/ochtend geweest met je dochter? Is het nog op de tippen lopen of valt het mee?

Moontje: Beterschap! Gelijk heb je dat je je ziek meldt. Het heeft geen zin om daar te zitten als het toch niet gaat. Ga je alleen nog maar anderen aansteken. Hopelijk werken de middeltjes en kan je vannacht eens goed doorslapen. Daar knapt een mens ook al van op he.

Kimm: Gewoon testen…

Mitsy: Zo, wat een sloperd heb jij in huis zeg!! :D Hoe reageert hij als je hem betrapt? Hier is reageert hond ofwel enthousiast als we thuiskomen ofwel juist niet, negeert hij ons maar dan weten we hoe laat het is :) Maar bij ons gaat het voornamelijk over eten. Kussens enzo heeft ze gelukkig nooit gesloopt. Wel de (weliswaar betaalde) facturen van de gas en elektriciteit heeft ze eens tussen gehad :D Maar ondertussen is ze die fase ook door. Ze wordt in februari al 7 dus ze weet verdomd goed wat kan en niet. Alleen eten stelen, dat krijgen we niet afgeleerd… Tja, het is niet voor niks een basset.
    Scrapbooking ben ik niet meer aan toegekomen. Veel kaarten gemaakt, dat wel. Veel bestellingen binnen gekregen en ja, daar verdienen we klein beetje mee. Net genoeg om weer leuke dingen te scoren op een beurs enzo ;) Vandaag mag ik een workshop kerstkaarten maken geven bij de vereniging in ons dorp, 13 deelnemers, spannend! :) Ook omdat manlief de kinderen voor het eerst sinds bijna anderhalf jaar zelf in bed gaat leggen (met backup van mijn papa moest het niet gaan). Maar meisje ligt nu in haar groot bed, hij moet haar dan maar een luierbroekje aandoen dat scheelt zich ook voor hem en ze kruipt elke avond flink haar eigen bedje in.
    Ja, zoonlief is enorm dol op zijn zus. Soms te erg hoor. Hij is een knuffelaar en zij als het haar uitkomt. Dus soms is het ook dikke ruzie hoor :D Maar ja, dat hoort erbij zeker? ;)
    Shop ze vandaag! :) Wij hebben nationale staking 15/12 en ik doe mee. Dus ga dan voor kerstcadeautjes kijken. Sowieso richting Maastricht of Heerlen voor de Intratuin, woefer krijgt een nieuwe zitzak. Die van haar is aan vervanging toe.

MamaChantal: Super dat je man er zo rustig onder kan blijven! En fijn dat Cay weer een goede nacht had!

Nijntje: Zo, dat is ook een drukke periode voor jullie! Maar wel fijn dat je man zoveel zelf kan doen. Scheelt toch veel he. Hebben wij hier met het huis gezien.
    Heeft Koen (dacht ik) al manuele therapie gehad?
    Ik werk voltijds maar manlief kan het huishouden niet doen. Dus hier is het ook puinhoop als er onverwacht bezoek komt hoor. En dezelfde ingesteldheid als jij. Wat vandaag niet lukt, is voor morgen.

Mumija: Hopelijk is de operatie voorspoedig verlopen en zijn jullie ondertussen lekker thuis. Vertroetel hem maar goed, maar daar twijfel ik niet aan ;)

Penseel: welkom terug! ;)
    Fijn dat je zoon het nu goed doet. Is toch nog altijd afwachten denk ik, ondanks dat hij zijn jaar over doet.

Jumphola: Hahaha, ik hoop dat het idd een fase gaat zijn ;) Ik duim voor een goede nacht vannacht!

Sjees: Oh, dat is voor lange tijd afscheid nemen… Maar je vriendin gaat het vast en zeker naar haar zin hebben! Lijkt me prachtig als je dat kan doen.
    En dan ben jij hoogzwanger als ze terugkomt :)

Spikkel: Die dame van jou is er toch ook een he :) Hopelijk hoeft de juf niet te bellen. Ons meisje loopt met 40° ook nog vrolijk rond, alleen haar lijfje gloeit dan. Haar hoofdje voelt zelfs niet warm. Is moeilijk zo.

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    OOOh wat irritant!!:x:(. Ik kan me voorstellen, dat je dan wraakgevoelens krijgt. Ja, iedereen kent wel zo'n type, die alles maar klaar krijgt terwijl anderen, die het echt nodig hebben niks krijgen.Kan die professor niks voor jullie doen? Het is toch echt te zot voor woorden. Al met de controle-arts gebeld? Of een gesprek aangevraagd? Er moet toch een weg zijn...
    Dikke knuffel Pluisje

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Manlief is vanmiddag naar de sociale dienst gegaan, daar zijn we de formulieren voor aanvraag moeten gaan halen. Maar natuurlijk is daar niemand meer en morgenvoormiddag kan manlief niet. Dus dat wordt dan pas maandag weer gaan.
    Hij gaat het volgende week ook aan zijn kine vragen en anders idd contact opnemen met de professor (of toch zijn secreatariaat). Denk niet dat we met die controle arts contact kunnen opnemen.

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ff ego... de bankgarantie is binnen!!! Dus het huis gaat door!!! Ik ben heel blij:D:D:D Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost en uiteindelijk nog een extra rekening van €260,- maar dat kan wel lukken als alles nu snel geregeld wordt...
    Pluisje :D

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Wat fijn pluisje, van harte!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83

jaaaaaa wat goed gefeliciteerd meid!!!!!!

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ik ben nu helemaal hyper:D:D
    Maar ik wil ook graag weten hoe het met he zoontje van Mumija is. Ik hoop echt dat het allemaal mee is gevallen en dat jullie lekker thuis zijn en ijslolly's aan het eten zijn
    Pluisje

12. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Mumija hoe is het meid? hoe is het gegaan?

@pluisje dat snap ik haha zou ik ook zijn!!!
    Lekker van genieten!!

13. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Nijntje dankje voor het vragen!!

Gaat gelukkig goed. Hij heeft middagdutje gedaan. Nu zit hij rustig tekenfilm op pc te kijken. Hij heeft ook goed gegeten gelukkig. Gister wou die bijna niks eten

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dank je, na ruim 6 maanden tussen hoop en vrees kunnen we eindelijk weer vooruit kijken. We hadden al best wat geld en tijd erin gestoken, om het voor elkaar te krijgen, gelukkig was dat niet voor niets..
    Jouw grote probleem opgelost en nu ook het mijne, laat het nieuwe jaar maar komen he:D

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    zeker!!!!!!

16. penseel

penseel Niet meer actief

Nijntje balen zeg hoop dat je toch een kaart kunt krijgen op de een of andere manier.

Pluisje gefeliciteerd.

Mumija veilig terug met zoonlief?

Mommy beterschap met je kereltje.

17. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Penseel lief van je :) dankje

18. mumija

mumija Niet meer actief

Even heel snel; de operatie is goed gegaan! We zijn weer thuis en meneer heeft honger gekregen. Na de operatie was hij wat onrustig en ik zag wel dat hij misselijk was maar er kwam niks. Na een uurtje of zo begint hij te spugen en jeee wat een bloed kwam eruit zeg!! Daarom zijn we ook wat langer gebleven. Toen het eruit was, ging het meteen een stuk beter.
    hier even een fotootje:

Bekijk bijlage 431964

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nu de onze nog, maar na al die zwarte sneeuw gezien te hebben, moet het bij ons ook ooit gaan beteren. ;)

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!! Je laat maar weten wanneer het past voor een housewarming! :p :D Nee zonder gekheid, ben heel blij voor jullie! Want financieel kwam dit ook beter uit dacht ik he?

*ziet nu pluisje helemaal rondstuiteren van puur enthousiasme* :D

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja dat hopen wij ook , al is het een tijdelijke kaart die elk jaar bekeken wordt. Daar hebben wij ook geen probleem mee. We gaan er echt geen misbruik van maken, daarvoor heb ik teveel respect voor mindervaliden. Voorlopig dan nog maar wat dubbel parkeren of de rij wachtende achter ons ophouden...

Mumija: Ach, arme jongen. Maar heeft misschien idd opgelucht, want afgeslikt bloed ligt zwaar op de maag. Herinner dat nog van toen ik mijn wijsheidstanden heb moeten laten trekken. Beterschap voor je grote jongen!

Deel Deze Pagina