@shampooL Beterschap!! hier ook keelpijn dus maar flink drinken en hopen dat mn boog niet ontstoken is want dan ben ik wel weer even zoet.. @Mamachantal hihi sinterklaas toch te leuk
Ha leuk mamachantal! had ze er zo n zin in? vanmiddag maar bijslapen is het goed gegaan? Spikkel je hebt gelijk! t gaat om samen zijn met degene die je lief hebt! Sint kwam hier met een camperbusje hihi Shampool ah meis heel veel beterschap! *knuf* Pluisje Ja oeh spannend he hoe die het op school doet, vast goed anders had je t wel gehoord toch? Fijn dat je moeder je komt helpen hahaha nou vanavond dus luuf onder de voetjes en sokjes aan gaan we het gewoon proberen, vroeg t net aan ml deed je moeder dit ook wel eens? hij keek me heeeel vreemd aan haha nee dus! (smoeder is beetje van oude stempel hihi) Beutevil jij ook een hele fijne sinterklaasavond! zoonlief is zn energie wel kwijt nu over op kerst alles idd in 1 maand gepropt nu en nog zn verjaardag.. wwjk: heb tegen ml gezegd dat ie zich niet meer mag scheren ik vind t wel sexy zo een beetje ruig hij heeft het nu 3 dgn zo maar vanavond moet ie weer werken wil ie zich gaan scheren, ha dus heb zn scheerapp verstopt hij vind hem denk ik wel.. maar waarom scheren? hij haalt melk op bij de boeren heel af en toe spreekt ie er een de koeien zullen er niet van schrikken denk ik en bij de fabriek ziet hij ook eigenlijk bijna nooit iemand.. kom op!
beautevil: Jij ook meis , alles ok verder? Shampool: knuf en beterschap . Mamachantal: Ook beterschap daar. Pluis; Heel gek mis maar blijf de feest dagen niet fijn vinden dan mis ik echt iets . kerst gaat wel , maar sint met blije gezichten gaat me aan het hart slik. Verder nooit meer last echt ja heel soms misschien . Maar dec erg lastig blijft het. We doen ons best er wat van te maken.
Spikkel: Feestdagen gaat idd om gezelligheid. Oudjaar vieren we gezellig thuis met de kinderen en gaan op tijd in. Dani: hoop dat jar wat gekalmeerd is? Hier gaat het beter sinds de sint woensdag op school was. Nu wil hij de kerstboom zetten Vanavond pakjesavond thuis. MamaChantal: wat een bikkel is die Jaim! Vanavond maar rustig aan doen dan ShampooL: beterschap!! Marnat: Knuffel voor vandaag... Pluisje: spannend, het gesprek met de juf! Nog een weekje wachten dus... Wwjk: denk dat ik ook een virusje aan't krijgen ben. Mond doet weer pijn overal, keelpijn en als ik slik voel ik het in mijn oren, zo een pijnscheut... Heb alles klaar voor vanavond. Nu even rustig op de bank. Straks zoonlief halen en rechtstreeks door naar de kapper. Eindelijk weer een korte coupe! Daarna nog wat opruimen en stofzuigen en het zal dan wel goed zijn voor pakjesavond.
Dikke knuffel voor jou, het is niet gek, ik denk dat zo'n gemis altijd zal blijven...helaas. Ik hoop dat je toch een beetje fijne avond hebt... @MamaChantal, hoe is het nu met Jaim? Al terug van school? Ik hoop dat ze zich wat beter voelt...En Cay? @Nijntje, Spikkelen ShampooL, ik hoop dat jullie snel weer beter zijn en dat het niet te erg gaat worden, bah. Beterschap voor jullie @Beautevil, jij ook een fijne sinterklaasavond Iedereen, die het vanavond viert, trouwens een hele fijne sinterklaasavond. Wij vieren het zondagmiddag bij mijn ouders... had mijn zus bedacht... hopelijk volgend jaar in ons nieuwe huis Ik zit trouwens met een dilemma, moet ik de kerstboom opzetten of niet? Vriend zegt, niet doen, moeten we hem meteen na of zelfs nog voor de kerst weer afbreken. Ik wil toch een kerstboom, dat vind ik zo leuk... maar nu met de aanstaande verhuizing..ik weet het niet. Moet die hele zooi ook weer afgebroken en mee. Een rottijd om te verhuizen... grrr dankjewel hypotheekadviseur:x Maar ja, komt tjd, komt raad...Morgen eerst lekker dagje met mijn vriendin Iedereen een fijne avond Pluisje
pluisje en een kleine kerstboom dan.? of een guirlande? Bij de action en die kun je ook zo weer weghalen ml heeft zich geschoren Aaaaaaawwwww Beterschap voor de zieken! hier met kids straks zapp sinterklaasfeest kijken op tv en heb nog een klein cadeautje van een euro gehaald dan kunnen we sint mooi afsluiten! daaaag sinterklaasje
beautevil: Het gaat hier ook goed hoor gewoon door gaan , alleen de feestdagen blijven rot. Woensdag gaan we dag naar Bremen moeten we van de meiden er van genieten en dat doen we ook . Manlief is weer thuis [ stuk terug staat meer geloof ik] We zijn druk met gewicht gezond te houden en gezonder te leven . Ik ga even de mist in nog 4 kilo en ik sta weer waar ik begonnen ben op 73 kilo ben nu even streng aan het sporten geweest. Als je haast niet sport merk je het ook , volgende week meer sporten. Pluis: Jij veel plezier morgen ga genieten zuster marnat s voorschrift . Dankje meiden met steun van jullie red ik het morgen wel .
Pluisje: wanneer kunnen jullie in het nieuwe huis? Zou ook voor wat lichtjes gaan ofzo. Toch een beetje sfeer in huis Dani: stoppels hebben iets he Maar hier krijgen de kinderen uitslag als manlief stoppels heeft staan. Dus hij scheert zich nu vrij regelmatig. Staat nochtans stoer Voordat we kinderen hadden trimde manlief ook regelmatig. Werkte in de bouw dus dat kon ook
Pluisje ik zou het allemaal in het nieuwe jaar doen. Wij hebben 2 jaar terug dit huis aangeboden gekregen 1 week voor kerst WAT EEN STRESSSSS!!! we wilde dus over zijn met haar verjaardag en opgeruimt zijn. 3 dagen voor kerst waren we over dus wil je stres doen wil je geen stres.
Leuk mommy hier vorige week al gevierd, nu nog 1 cadeau gehad en net zapp sinterklaas feest gekeken de sint samen uitgezwaaid gezegd dat ie nu op t vliegtuig stapt naar spanje. morgen de kerstversieringen in huis hoppa! Nijn84 ja ik vind het idd wat hebben lekker stoer haha maar hij heeft zich nu dus geschoren.. naja.. groeit zo weer aan zegt ie hahahaha is wel zo natuurlijk Dino jee wat een stress! zo nu ga ik van mn rust genieten, zelf niet helemaal fit jongste had net aardig pepernoten gegeten, en met tandenpoetsen kokhalst hij al gauw en net spuugde hij dus alles onder, wel in de wc boven gelukkig.. en nu is hij t weer kwijt, hij spuugt best vaak, drukt een paar keer op zn buik en dan komt het er zo uit.. zo raar? vaak als hij knakworst eet.. maar niet elke keer en met opgebakken aardappels ook .. patat weer niet echt.. heel vreemd.. fijne avond!
Pluis ik zou ook na oud en nieuw over gaan. december is al druk zat. Zo.. Sint weer gevierd, kindjes op bed