Dani: als zoonlief wat fel hoest bij een verkoudheid geeft hij ook over. Hij is daar ook gevoelig aan, dochter niet. Heb het al eens aangekaart bij de dokter maar die zegt daar niet veel op. Dat het echt van kind tot kind afhangt. Laatst was hij met manlief gaan zwemmen en hadden ze samen m&m's met noten gegeten, zoonlief was zo blij dat hij ze ook mocht eten na de allergietest. 'S avonds ook overgeven... Hij wil ze nu niet meer eten. Mommy: leuk! MamaChantal: jaim weer de oude? Hier was pakjesavond een succes! De brandweer was een topper, want hij zei nog vanmiddag dat hij ook een boot wilde, die zat ook in het pakket. Meisje helemaal blij met haar minnie mouse huis en de chocolade Ze hebben genoten! Liggen pas net in bed dus hoop dat ze morgen wat langer slapen, alle ja, zoonlief dan toch. Dochter slaapt graag uit
Leuk om te horen dat bij iedereen pakjes avond een succes is! leuk toch die blije kindjes die koppies heerlijk!! Nijntje84 hij hoest niet eens, maar hij doet gewoon spugen idd bij een hoesten hoor ik t wel vaker, heb het nog niet bij de huisarts aangekaart.. jammer dat jullie ha er weinig op zegt hoop dat t gauw over is, anders toch hier ook maar eens een keer aankaarten. zeker 1x in de 3 weken dat hij spuugt na avond eten.
Hey meiden Marnat ik wil je een hele dikke knuffel geven! Deze dagen zijn vaak echt kl***. Dan zie je al die kleine blije gezichtjes...heerlijk, maar zo moeilijk. Wij hebben zo'n enorm veel geluk dat we ons kleine meisje hebben, het moet echt echt verschrikkelijk voor jullie zijn. Ik begrijp een heel klein beetje hoe je je voelt. Mommy dat ziet er gezellig uit! Was hij blij zeker! Weet niet of ik het nou goed gelezen had, maar hou je van hardcore en terror? Chantal, hoe gaat t, hebben jullie een leuke avond gehad? Pluis, ja das een lastige, misschien wel alvast wat versieren maar niet een hele boom? Maar wel wat lampjes ofzo of een vaas met ballen? Fijne dag morgen! Ik kom zo even verder schrijven, ik ga nog een poging doen Norah naar bd te brengen
Zo ze ligt in bedje, ben benieuwd hoe lang ze slaapt. Hebben jullie een leuke avond gehad? Ik zit op de bank met naast me een snurkende teckel en op schoot een snurkende kat hihi! Manlief is ook al thuis, hebben gezellig gekletst en hij zit nu te gamen. Nou ik ga nog even op het forum neuzen en dan lezen in bedje, want ben bang dat ik er vannacht weer een paar keer uit moet.
Namiddag ibu genomen, oorpijn ging beter maar is nu in alle hevigheid terug Trekt zo door naar vanboven op mijn hoofd, is zo raar! Manlief wil dat ik de wachtdienst bel, maar ga daar liever niet naartoe
Dani84 dankje sch wat leuk!! hij zal het super gehad hebben!! Altijd lief die kleintjes Nijntje dankje meid!! Mitsy ja hij vond geweldig hoor. En broertjes en heb geluk met 2 kleine broertjes want alle kleding en speelgoed gaan naar mijn zoontje weer! Bof ik weer hihi Haha ja klopt. Ik luister hardcore terror vind ik helemaal geweldig . Heerlijke muziek Ik ga slapen. Ben helemaal brak. Met broertjes en zoontje sinterklaas gevierd. Heen weg naar Rotterdam met bus metro en tram en dan weer terug toen hier gevierd. Ik denk dat ik zo in slaap val. Me vriend is weg. Hij heeft vandaag heel het huis schoongemaakt. Oow dat maakt zoveel makkelijker voor mij .
Pooh.. Het zit er op.. Heb hondsberoerd met twee kids het hele huis schoongemaakt, was echt bekaf toen de visite kwam. Maar die gezichtjes.. Maakte alles weer even goed.. Hoop dat iedereen heerlijk slaapt! Trusten 😴
Oei nijn, hou t wel goed in de gaten he! En als t erger wordt toch maar even de wachtdienst bellen! Beterschap! Mommy, ik was vroeger (o wat klinkt dat oud hihi ben nu 31) ook helemaal into hardcore, ging naar feestjes als raving nightmare. Vanaf m'n 17 e ongeveer. Maar dat is wel echt de tijd nog van rtc, lady Dana neophyte enzo. Fantastische tijd was dat! Nu luister ik t wel nog eens zo op de iPad, het is nu meer underground he, vind er nu nog een echt goed, raise you're fist, for angerfist haha! Zelfs op onze bruiloft kwam er soms een hardcore plaatje tussendoor hahahaha!
Mitsy: heb mijn waakhond bij de hand Moest de wachtdienst bellen voor ik ging slapen: dadelijk langskomen! Pfff, maar opgereden. Niet naar de wachtzaal moeten gaan, dadelijk binnen. Neurologisch alles ok. Oor ziet goed uit, maar lijkt een schedelontsteking, of verkoudheid op de schedel. En door de zenuwen trekt het door naar oor en tanden. Kan ook nog op zona (weet niet of jullie dat zo noemen in NL?) uitdraaien. Heb 2 rode plekjes op mijn hoofd maar kan ook ontstoken haarworteltjes zijn. Manlief moet het nu minstens 3 dagen ontsmetten en nakijken of er niet meer plekjes bij komen. Anders dadelijk terug gaan voor medicijnen te halen. Heb ik weer Een gewone verkoudheid zit er niet in... Nu pijnstiller genomen en bedje in. Morgen andere medicijnen halen bij de apotheek. Edit: zona is gordelroos. Mommy: je vriend mag hier ook nog de poets komen doen moest hij zin hebben Is een hele verlichting als iemand dat voor jou doet. Dat heb ik helaas niet meer... Moontje: ik duim voor een goede nacht! Chapeau dat je zo gepoetst hebt! Trusten iedereen!
Ooohh ik ben zo nerveeuuss..... Vandaag ga ik het eindelijk mijn moeder vertellen!! Aahh..ben zo zenuwachtig.. haha..
@Mommy die is goed verwend @Mamachantal hoe is het bij jullie? @pluisje ik zou ook na oud en nieuw gaan veel minder stress joh. @DAni klinkt gezellig... @Moontje oef meid Beterschap! @Pakjesavond, hier hadden we stralende kindjes dankzij 2 topmeiden van hier! Wat een genietende koppies! Heerlijk! @hier Helaas ben ik beroerd, Keelpijn hoesten, koorts af en aan, verkouden.. JAK maar weer uitzingen...
Mitsy1983: Dankje lieverd voor je lieve woorden . Fijn te lezen dat de kids het leuk hebben gehad meiden . Hier ook fijn verkouden loop bijna met de zakdoek in de neus loopt er gewoon uit blehe We zijn beide verkouden ook niet geweldig geslapen . ls we er toe komen gaan we de kerstboom bij ikea halen voor een 1 euro . En daarna naar mijn ouders kids komen daar rond 15.00 we hebben nog even .
Eergisteren avond nog even snel naar de winkel. Bij de rotonde zie ik dat er een kat aangereden word. De kat rent weg alleen kan hij zijn achterpootjes niet meer gebruiken. De vrouw in de andere auto stopt en ik ga er naar toe. Samen nog naar de kat gezicht maar niet kunnen vinden helaas. Ik hoopte maar dat hij naar zijn huisje is gegaan. Gister liet het me niet los en ben ik terug gegaan om te kijken of ik misschien iets kon vinden. Ik fietste langs het pad waar hij langs liep maar kon niks zien. Ik dacht nou gelukkig maar is die misschien toch nog thuis gekomen. Toen ik weer naar huis wilde gaan reed ik langs een slootje en daar lag hij in. Arm arm beesje. Ik heb de gemeente gebeld om hem daar weg te halen. Maar het laat me niet los. :x :x :x
Mitsy Ow gaaf!! Ja het is heerlijke muziek buren zijn niet fan van hahaha Ik ga niet naar feesten sinds me zoontje is geboren maar zou zeker keer mer vriend gaan die is helemaal gek van HARDCORE en terror Angerfist is :-zeker goed. Weetje wie ook goed is partyraiser!!! https://m.youtube.com/watch?v=b1idDg9g3bk Echt hele bus kijkt mij aan als ik dit opzet hahahaha Nijntje oow dat verlicht zeker. Ik ben meesral bekaf. Vervelend dat bij jou niet meer ken Spikkel haha ja
Ja zeker, ik hoorde al de heletijd geschreeuw. Man ging naar buiten om boodschappen te doen en belde me net. Gelukkig is hij nog niet gesprongen maar hij zit wel klaar om te springen. Zo erg, waarom denk ik dan.. Zijn vriendin/vrouw verlaat hem voor zover ik t kon verstaan. Maar dan denk ik, maak er het beste van zonder haar. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken
Dat ik er aan zit te denken om de fam uit mijn lijst op FB te donderen. Moet via FB achter komen hoe gezellig ze het hebben en wat er allemaal speelt want ik hoor niets moet altijd maar vragen BEN HET ZAT. Als er een int ziekenhuis licht moet ik dat via FB zien. Ons meid bijna 3 en geen hond die er na om kijkt. Met 6 maand ben ik langs geweest een weekend. Hier komen ze nooit zeker na het gedoe met me ouders is het naar 0 gezakt. En dan heb ik het over fam aan ma zijn kant. Pa zijn kant heeft geen schelpen op de ogen.
Din0 gewoon verwijderen, scheelt een hoop stress en irritaties. Heb gister toevallig maar mijn fb account verwijdert. Eens kijken hoelang ik t volhoud.