Zuurtje succes! Pff denk dat ik ziek aan het worden ben. Vannacht amper geslapen, zo ontzettend misselijk en veel gespuugd
Ai nee beterschap mama chantal! Zuurtje heel erg veel sterkte vandaag voor jou en je dochter! Tantetrien jeetje, ja licht is oh zo belangrijk SPikkel ook beterschap astma? codeine werkt vaak wel .. Mitsy hoi! wwjk? Vanmorgen word kindje gebracht niet fit gister ook al niet, echt koorts ja dat weet ik niet moeder had zetpil gedaan vanacht ze hoest flink enz zeg ach ze word vast ziek, heerst goed verkouden. nou ja gister vond ik haar eigenlijk niet hoesten ook geen zeehondenblaf.. zegt ze net vader zei dat er k.in.khoe.st heerst dus ze verdenken haar daarop? ze is hier nu half uur en heb haar nog niet horen hoesten.. dus nee ik denk dat het geen k hoest is fijne dag allemaal!
@Mitsy ja ik heb lichte vorm van astma, ja ik word zeker veel benauwder maar goed vannacht wel redelijk geslapen met de codeine dus dat scheelt.. Succes vandaag met je beestjes bij de da. @Zuurtje sterkte vandaag meid! @Tantetrien dat is toeval! ik kan me daar altijd groen en geel aan ergeren.. Zo moeilijk is een lamp toch niet.. @Dani nou dat klinkt inderdaad niet als kinkhoest.. @hier redelijk goed geslapen, Zo zoonlief uit bed halen en dochter naar school brengen..
Zuurtje: Sterkte vandaag knuf mee. Spikkel: Balen meis maar gelukkig is die wel gemaakt . Nijn84: Kerst pakket was het niet ja kregen envelop net als vorig jaar kun je via internet wat uit zoeken . Hier hele dag werken , manlief zal de ww aanvragen er is nu echt even niks meer te doen .
zuurtje: Veel succes vandaag met je dochter! MamaChantal: Beterschap meid! Zijn echt veel zieken maar als zwangere kan je dat missen he... Marnat: Dan maar iets leuks uitzoeken op internet. Spikkel: Wat raar dat je niet aan het noodgeld kan als er toch een nood is. Een wasmachine kan je niet missen met jonge kinderen in huis... Beterschap ook voor jullie! Dani: Vervelend dat ze kindjes brengen die niet fit zijn. Zo steekt ze jullie ook aan he. En zetpil geven zonder koorts te nemen? Bij onze onthaalmoeder moeten de kindjes 24u koortsvrij zijn voor ze mogen gaan. Die regeltjes zijn door de dienst opgesteld, niet door haarzelf. Maar vind het wel een goede regeling. Hopelijk wordt het kindje niet erger ziek! Tante Trien: Ik heb vorige week nog op fb een bericht gelezen: een goede fietsverlichting kost veel minder dan een telefoontje naar je gezin dat je een ongeluk hebt gehad. En dat is waar! Gisteren ook geluk gehad met fietsers, ook zonder licht maar in het donker met regenweer is dat levensgevaarlijk! WWJK: Ben weer pissed op manlief. Gisterenavond ging hij koken, leg je uit hoe hij het moet maken, doet gewoon zijn eigen zin. Lekker, zo'n brei op je bord Zondag hetzelfde, mag zelf niet koken want hij kookt beter is dan de uitleg. Kook ik nog eens is het commentaar. Gisteren ook weer hele tijd kritiek op de kinderen en zo licht geraakt. Ben op tijd bed in gegaan, moest toch nog wat slaap inhalen van het weekend Vandaag werken tot 19u dus zie hem gelukkig ook niet al te lang vandaag.
Goeiemorgen dames, @Zuurtje, heel veel sterkte vandaag met je dochter. Ik had eraan gedacht, maar ik was ervan overtuigd dat het de 10e was? ( de dag voor mijn moeders verjaardag..) In elk geval hoop ik dat alles goed gaat met haar en dat ze snel weer lekker thuis is. @MamaChantal, oh nee, ook nog ziek erbij? Dat is echt KL%*&^arme jij, rust je wel een beetje ?( voor zover dat kan met 2 rondrennende kinderen) Beterschap voor jou. @Spikkel, jij ook beterschap. Codeïne? Ook al zo'n heftig spul voor mij. Ik geloof dat ik op alle medicijnen heftig reageer, maar van codeïne word ik heel erg ziek.. Ik hoop dat het bij jou werkt... Vind het toch een beetje vreemd, dat ze je niet een licht kuurtje voor de zekerheid hebben gegeven... knuffel @Mitsy, succes met de beestjes. Geen vlooien?? Of eczeem? Onze hond vroeger, had altijd last van eczeem, vooral onder de oksels en net boven zijn staart... succes @Dani, nee, lijkt me gelukkig geen kinkhoest.. zou je mooi klaar mee zijn geweest he.. @Marnat, balen dat je man ww moet gaan aanvragen, maar ja, is in elk geval nog iets he. Een enveloppen, waarmee je wat uit kan zoeken op internet, klinkt ook wel leuk hoor. Ik zou willen dat ik dat nog kreeg. Ik mis dat wel, een kerstpakket enzo... @wwjk, nou ex is met een voorstel gekomen voor co-ouderschap. Hij wil dus nu nog de helft van het overgebleven bedrag gaan betalen en de helft van het kindergeld!! Dus dan krijg ik per maand nog iets van 20,- van hem... Ik snap trouwens nog steeds niet waar die rechter het vandaan haalt, dat ik per maand 104,- voor mijn dochter krijg. Ik krijg kindgebonden budget voor 2 kinderen en dat is niet meer dan 70,- Dat heb ik ook met papieren ingeleverd... Het Nederlandse rechtssysteem faalt weer eens!! Maar ik baal er wel van, ik ben ervan overtuigd dat hij mij niet tegenmoet wil komen hierin en het hem dus alleen om het geld gaat!! Mijn kop doet alweer flink pijn ervan Ik ga maar eens bellen met het juridisch loket, misschien dat zij me wijzer kunnen maken. Als ik een tegenbod moet doen, wil ik dat wel graag goed onderbouwd hebben he... Pluisje
Zuurtje succes vandaag voor jou en je meisje! Mamachantal beterschap! Dani: klinkt niet als kinkhoest inderdaad. Vreemde redenatie. Marnat: weer ww dikke knuffel. wwjk en nu dochter weer ziek en ik weer verkouden. Zijn nu al 5 weken dat we allemaal aan het kwakkelen zijn. Koorts, geen koorts hoofdpijn verkouden etc etc. Blehh
Ik had van de wachtpost ook codeïne voorgeschreven gekregen, maar ik word daar dus ook erg ziek van. Heb ze niet gehaald, heb andere pijnstillers genomen. Naast het clubje tramadol kunnen we ook een clubje codeïne beginnen Wat een gedoe toch met je ex en geld. Groot gelijk heb je dat je het juridisch loket contacteert. Succes! Hoe is het verder met je dochter? Ziet ze co-ouderschap zitten? nijntje: Beterschap!
Nee toch Zou de dokter toch even contacteren wat je moet doen. Want is het buikgriep of is het van de zwangerschap... Sterkte alvast!
@mamachantal knuffel! @Pluisje wat een gedoe zeg.. hopelijk bind je ex wat in en inderdaad slim om het juridisch loket te bellen! @Nijntje1984 argg irritant is dat ja, dan legje watuit maar het helpt niet want ze gaan hun eigen gang wel. @nijntje1990 beterschap !
hang al 15 minuten in de wacht... * op dit moment is de wachttijd langer dan 3 minuten* ik denk eerder een uur Pluisje
Ja dat koppig gedoe, precies zijn vader maar dat geeft hij niet toe. Laatst wilde hij verse spinazie maken, leg je het aan telefoon uit, kapt hij maar wat samen. Nu wil hij van het weekend koken omdat we maandag 14 jaar samen zijn, heb al aangegeven dat ik dat niet zie zitten. Het mag nog eens lekker zijn ipv altijd maar wat te experimenteren zoals de laatste tijd. Maar hij is gewoon niet voor rede vatbaar momenteel. pluisje: zo irritant dat melodietje dan he... Ik zet de telefoon dan altijd op speeker en doe mijn ding verder
Haha, ja dat melodietje..grrrr:x Nou, ik heb ze aan de telefoon gehad... daar heb je dus ook weinig aan. Er is geen vaste regeling voor , maar hij moet wel rekening houden met het feit, dat hij 10x zoveel verdient als ik. Ik kan hem het voorstel doen, dat hij 35% zorgkorting krijgt voor 3 dagen per week/ co-ouderschap.(Hij heeft van de rechter al meer dan de helft eraf gekregen he. Dus hij gaat er al flink op vooruit, lijkt mij) Ik de kinderbijslag hou en kindgebonden budget. Daarbij delen we de grote kosten en de kleine dingetjes doe ik gewoon. Anders kan ik haar echt niks meer geven. Hij wil dan het deel, dat hij van mij krijgt ( kinderbijslag en kgb) aan haar elke maand geven, om kleren enzo van te kopen... Oke, daar kan ik nog inkomen, misschien. Maar ik heb het gevoel, dat hij er zo wel heel fijn vanaf komt. Hij lekker mooi weer spelen en ik kan mijn dochter amper iets geven. Ik weet dat hij er niks aan kan doen, dat ik geen werk heb. Maar een beetje tegemoetkomen is toch niet zo vreemd? Daarbij wil hij wel, dat als blijkt dat ze meer bij hem is, dan bij ons, het alweer gaan herzien. Terwijl hij tijdens het gesprek zei, dat we niet moesten gaan zeuren over 1 dag meer of minder... Ik denk dat mijn voorstel niet zo slecht is , maar ik ben bang dat hij niet akkoord gaat... Is het dan zo oneerlijk, dat voorstel van mij? Pluisje
@pluisje oef lekker ingewikkeld zeg... pffft @nijntje argggg soms heeftm ijn man ook van die periodes echt dat ik denk man denk na whahahaha.. @hier zo de slaapkamer is weer eens goed opgeruimd nou de rest nog
Oh ja, met mijn dochter gaat het wel redelijk. Zondag was ze er met sinterklaas, maar wel te laat. Ze had ook nog afgesproken met een vriendin om te gaan shoppen! Daarna ging ze alweer naar haar vader toe, Ik ben benieuwd of ze morgen komt... Ex blijft er maar op hameren, dat ze liever daar is en als ik niet akkoord ga, hij haar wel om laat schrijven. Waarom moet hij steeds maar erop hameren , dat zij niet bij mij wil zijn...gewoon om mij pijn te doen? Ik heb van haar nog niks daarover gehoord. Ze wil maar niet met me praten( ontloopt me nog steeds) Ik denk dan, dat ze me niet durft te zeggen, dat ze idd liever bij haar vader is... Gisterenavond belde haar mentor, over de gedragsmeldingen.. Ze zei ook, dat ze echt op moet gaan passen, anders krijgt ze straks andere straffen op school en krijgen de leraren misschien een hekel aan haar.. Sorry, is weer een ego stukje geworden.. Pluisje
@pluisje pff meid toch, ik hoop dat je dochter gewoon inziet dat ze prima met jou kan praten.. Knuffel
Spikkel: Dan ben ik blij dat het niet alleen mijn man is Maar het wordt er zo wel niet gezelliger op he... pluisje: Ik heb geen idee qua regeling, omdat het hier in B allemaal anders ligt. Maar zoals ik jou ken zal dat wel goed geregeld zijn. Hopelijk kan je ex zich hierin vinden. Lastig dat je dochter nog steeds niet wil praten. Zou zoveel makkelijker zijn...
Dat hoop ik ook, alleen geeft ze me daar nu niet de kans toe Ik hoop haar morgen te zien en te kunnen spreken.. maar ik merk aan mezelf ook, hoe langer het duurt, hoe meer ik er tegenop ga zien... @Nijnte, irritant he, mannen!!!. Ik mag van geluk spreken, dat koken hier geen probleem is Ik kook meestal, al helpt hij me wel vaak met aardappels schillen en vlees snijden, dat soort dingen.. Ik wil hem ook meestal niet in de keuken hebben, omdat ik nogal eens stiekem uien in het eten doe hahahaha. Hij beweert bij hoog en laag, dat hij dat zou proeven...NOT Pluisje
@nijntje nee het word er niet gezelliger op nee, vandaag ook hebben we ouder gsprek om 16.00 eigenlijk hadden we dat gisteravond maar juf was ziek dus vanmorgen vroeg ze kan het om 16.00 uur ik al zo laat mogelijk geregeld, bel ik hem , jaa maar ik wil s'avonds ja dat gaat niet.. ARGGGGG