Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dat is jammer, had je aangegeven dat je s'avonds wilde?
    Verwacht je dan vreemde dingen Spikkel?
    Ik vond het ook niet zo leuk, dat de juf afzegde voor afgelopen vrijdag, al had ik er alle begrip voor hoor. Maar afgelopen week kon mijn vriend erbij zijn, nu ben ik alleen...:)

Ach ja, het komt wel goed denk ik...
    Ik ga ook nog maar ff iets doen hier..haha was aanzetten enzo...
    Spikkel, doet je wasmachine het weer goed?? Ik hoop het, je kan echt niet zonder he..

Pluisje

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    j we hadden aangegeven dat we s'avonds wilde, we verwachten niks vreemds maar het is het eerste oudergesprek op school en ik denk dat hij daarmee zit.. ik ga straks even overleggen met de juf of het misschien wat later kan...

jaaa mn wasmachine doet het gelukkig weer.. dan besef je ineens hoeveel je hem gebruikt hahha

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh ja, dat wil ik geloven... Ik duim voor morgen! Is gezellig ergens een kop chocomelk gaan drinken een optie? Op neutraal terrein?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat het eten klaar is als ik thuis kom van mijn werk. Maar altijd z'n zin doordringen. Zoals zondag gingen we macaroni kaas/ham eten, wil hij bechamel met boter maken. Hij weet dat ik op mijn lijn wil letten, wat al moeilijk is met 2 kinderen die moeten bijkomen en ik wil niet altijd 2 verschillende maaltijden op tafel want meisje wil dan toch hetzelfde als mij. Zeg dat hij gewoon melk en bloem moet nemen en geen boter, boos. Ik moest mij er niet mee moeien. Om 5 minuten later te vragen hoe dit en hoe dat. En uiteindelijk hebben we na het avondeten nog gezellig gezelschapsspel gespeeld met de kinderen. Onze 'ruzies' (wat eigenlijk niet echt ruzies zijn) duren meestal nooit lang. Maar er is gewoon geen goed gesprek met hem aan te gaan nu. Alles beschouwd hij als kritiek.

Oh, jouw vriend tegen ui? Zo ken ik er nog :) En het toch eten zonder dat ze het weten :D Ik heb dat met kaas, maar dat haal ik er wel altijd uit hoor.

Spikkel: Zou ook gewoon nog even aan de juf horen of het nog later kan. Soms is het ook puur gemakkelijk voor de juf dat het zo vroeg is. Want het is wel mooi van je man dat hij erbij wil zijn. Manlief ook. En je hoort toch graag wat ze over je kind te zeggen hebben. Als ik naar ons keek toen wij klein waren, ging mijn moeder altijd alleen. Tijden zijn toch veranderd precies ;) Hoewel, manlief ook al eens alleen geweest is. Was ouder infomoment op woensdag vlak na school. Dat haal ik niet met reistijden tijdens mijn middagpauze. Maar voelde toch vreemd, maar ja, manlief is evenzeer ouder dan ik he ;)

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @nijntje ja ik ga het straks gewoon vragen.. ik moet zeggen dat ik het ook erg lief vind dat hij mee wil, en iksnap het ook wel dus ff kijken wat ik voor hem kan doen..

@heir blegh ben ik net vanmorgen lekker bezig geweest nu barst ik van de hoofdpijn mn neus zit vol bah bahbah

5. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Ja, gewoon aan de juf vragen, of het later kan, om dat pappa er de eerste keer ook graag bij wil zijn... vragen kan toch he?
    Fijn dat je wasmachine het weer doet.:) Je weet pas hoe vaak je dat ding aan hebt staan he;)
    Ik kan hem ook echt geen dag missen hoor.

Zoontje had afgelopen vrijdag van sint op school een boekje gekregen, met zo'n elektronische pen, waar je dan dingen kan aanraken. Dan piept de pen en geeft licht, als je het goed hebt. Snapt iemand het nog;). In elk geval, had hij zaterdagavond overgegeven en dus helaas ook helemaal over dat boekje:(. Straks maar ff aan de juf vragen, waar ze dat vandaan hebben. Dan haal ik een nieuwe , vind het zo sneu...

Zo, nu weer verder opruimen hihi
    Pluisje

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    STOMEN!!! met of zonder dampo, maar dat helpt echt het beste, ook tegen de hoofdpijn...beterschap meid
    Pluisje

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Denk dat meisje hetzelfde heeft gekregen met zo'n pen. Van de dierendokter of zoiets? heeft zij gekregen van mijn moeder. Weet natuurlijk niet welke jij hebt.

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hier iets met cowboys geloof ik, ik heb het nog geprobeerd schoon te maken, maar het is echt te vies, brrrr
    Misschien zijn er meerdere versies van?
    Straks maar ff vragen denk ik:D

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi dames

een hele rare redenering van kink hoest denk dat ze wat gehoord hebben en er bang voor zijn ofzo weet ik het kind heeft de hele dag nog niet gehoest. ???? vreemd maar ze is wel ziek gloeit zal zo eens tempen rode wangen en zoooo snotterig
    bovenste luchtweginfectie ;) noemen ze dat!!!
    naja ze speelt wel lekker heeft geslapen van 7 - 10:30 hier dus straks nog maar even naar bed ach en er zit nog een heel verhaal achter maar dat typ ik nu maarn iet ben ik nog een half uur bezig :D

Nijn84 oeh jee wel lief van je man dat koken maar lastig dat ie niet luisterd hier kook ml bijna beter dan mij :p haha
    Wat een goede regel ik ga t even noteren misschien moet ik de regels aanscherpen ;)

Pluisje meid wat een gedoe toch met je dochter en die ex van je.. denk wel goed aan jezelf dat je er niet aan onder door gaat he :)
    ingewikkelde situatie helaas heb je niks aan mij :) heb er echt geen kaas van gegeten.. sterkte!

Marnat leuk iets uitzoeken op i net, kun je iets uitzoeken naar je zin toch?

Zuurtje hoe is de operatie gegaan? al achter de rug? hoe is het met je dochter?

hier vanmorgen pinda slingers gemaakt voor de vogeltjes :)
    word een gezellige bonte verzameling in de boom foto volgt nog

oh pluisje ik heb je pb gelezen stuur ze nog wel hoor ;)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: Hier zijn de regels betreffende ziek zijn heel erg streng geworden omdat er veel ouders waren die zieke kinderen naar de opvang brachten met als gevolg iedereen ziek.
    Toen meisje RSV had, daar opgelopen, heeft de onthaalmoeder ook gezegd dat meisje mocht gaan als ze koortsvrij was omdat zij toen ook de jongste was (5m) en al de rest had het toen ook. Dat gaat nu ook erg de ronde, las er van een paar op fb dat ze in het zh zaten met kindjes met RSV. Maar ja, dan moet ze ook erg hoesten.

Leuk, pindaslingers! De vogeltjes zullen blij zijn dat er zo aan hen wordt gedacht!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:) ja en er hangen al kopjes met verbolletjes :) zitten veel vogeltjes hier voor in de bomen

Ik heb wel een protocol geschteven nadat ik een aanvaring heb gehad met ouders over t ziekzijn die brachten hun kindje 7mnd met 40 gr koorts alsof het de normaalste zaak van de wereld was.. :$ dus nu is het bij 38,0 - 38,5 bellen om te overleggen hoe ziek ze zijn en of ik en de andere kids er hinder van hebben.. want ik moet wel gewoon naar school e.d. kunnen.

en besmettings gevaar idd.
    en als ze tijdens de opvang ziek worden vanaf 38,5 of als ze echt niet fit hangerig en huilerig zijn dan bel ik ouders om te overleggen wat verstandig is. en vanaf 38,5 is eigenlijk gewoon ophalen al zijn neit alle ouders daar even blij mee ...

12. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Sorry, maar als mijn kind 40gr koorts heeft, ga ik hem/haar toch niet wegbrengen?? Wat zijn dat voor ouders??:x Ik snap, dat het niet altijd uitkomt, maar ik vind dat gewoon zielig hoor... En als je kinderen hebt, kunnen die wel eens ziek worden, ook als het niet uit komt ( meestal niet he)
    Lief dat je aan de vogeltjes denkt, ik heb hier in de tuin geen bomen ( alleen onkruid, heel hoog;))
    En ik zal ook mar aan de vogeltjes denken, door niks hier in de tuin op te hangen. Als mijn tuintijger hen ziet....loopt het meestal slecht af en dat vind ik ook zielig.

En ik zit hier wel al een paar dagen, elke minuut te kijken, of ik al bericht van je heb;) Kan niet wachten..:D;)
    Ik zie het wel... voorlopig zijn we daar nog niet aan toe...
    Zo, nu nog ff genieten van de rust, voordat ik mijn kleine wervelwind weer uit school ga halen:D
    Pluisje

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani groot gelijk dat je ze dan van 38.5 op laat halen, je hebt natuurlijk meerdere kinderen die je moet vermaken dan wel ophalen van school.

@hier zo geregeld donderdag even een nieuwe afspraak maken wanneer we dan het oudergesprek hebben..

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij de onthaalmoeder hier is ooit de uitleg geweest: ze heeft me de hele nacht wakker gehouden omdat ze ziek is, ik wil kunnen bijslapen :( :$ Ook een die dan tijd voor zichzelf nodig had. ;)
    Ik vind het niet meer dan normaal dat je je kind thuis houdt als het ziek is. Dan heeft het toch extra aandacht nodig ipv mee in de bende van de opvang. Ik heb nu wel het geluk dat de kinderen altijd bij de grootouders terecht kunnen.

Wij hebben ook geen bomen in de tuin. Maar in de wei naast ons liggen veel appels van de appelboom op de grond. Dus daar vinden ze wel veel voedsel.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Morgen denk maar bellen voor opname als het zo door gaat :( :( :(
    stomme rot hg! Ik haat het!!
    Jaim gaat uit school naar een vriendinnetje en caylen word ook zo opgehaald :(

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    ooh wat vreselijk KL@#(*& voor je, ik had zo gehoopt, dat het beter zou gaan met je. Is het zeker van de zs?? Geen virusje?
    Dikke knuffel en beterschap meid....

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    dikke knuffel meid!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693