Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    zo, net reactie gehad van ex. Hij wil alleen wat hij beslist en geen tussenweg en ik moet maar goed weten dat mijn dochter bij hem wil zijn en niet bij mij:( En dan gaat hij wel naar de rechter, want dan krijg ik nooit meer wat... wat een L*L bah ik ben zo boos!!

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maar alle nu! Vorige week nog zo'n goed gesprek gehad en nu zo?! Jullie zijn met 2, dan mag er toch naar beide meningen geluisterd worden en een compromis gezocht worden? En als je je advocaat even voor raad belt, moet je dan ook gelijk betalen?

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de operatie van mijn meisje is goed verlopen
    ze is heel flink geweest
    ondertussen is ze weer thuis en haar oogjes zien rood aan het buitenste wit
    ze krijgt nu een week lang zalf in de ogen en pijnstillers
    woensdag op controle en dan hoor ik meer

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    pluisje plak die ex van jou achter het behang bij hem thuis (niet bij jou want dan blijf je gezeur hebben)

mamachantal nee toch, weer zoveel last ervan en dan nog samen met een virusje
    ik had je trouwens nog niet gefeliciteerd geloof ik, bij deze
    GEFELICITEERD

donderdag op controle bij mijn fa, benieuwd of de ongi opwekkers hun werk voldoende hebben gedaan
    duimen jullie mee dat het in orde is zodat ik aan de clomid kan en toch een kans heb na meer dan een jaar voor niets te hebben geoefend

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Pluis wat een ex heb jij toch..

Zuurtje fijn dat het goed gegaan is :)
    Je mag mijn vruchtbaarheid wel hebben hoor ;)
    Maar dan ook mn hg erbij haha

Morgenochtend bel ik voor opname :(
    Nu opvang aan het regelen.

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mamachantal hele dikke knuffel bah wat vervelend zeg!! hopelijk kunnen je kids ergens terecht zodat je uit kunt zieken ook al wil je dat niet natuurlijk. Beterschap en sterkte!

Pluisje / nijn84 nee ik zou mn kids zelf ook nooooit weg brengen als ze ziek zijn dan zit ik er 24/7 bovenop!! ;)
    Maar hun kan het niks schelen ik heb toen voor t kindje de huisarts gebeld maar mocht niet komen dat moesten echt de ouders doen.. naja dus moeder opgebeld je komt dr nu halen... ja en mn werk zus en mn werk zo.. ja jammer dan heb zelfs gastouderbureau gebeld van dit is de situatie en ze zeiden dat ik in mn goed recht stond. een van de redenen dat ik met hen opvang beeindigd heb.. was t zo zat en toen ook een protocol opgesteld, maar nu hele lieve ouders die er ook echt voor de kinderen zijn als ze echt ziek zijn en mij ook hun kids in alles toevertrouwen ook wel fijn om te weten ;)

pluis ah nee wat een vent zeg.. hoe kan dit nou na zo n goed gesprek? en idd als je je advocaat of rechtsbijstand belt voor advies? kost toch niks of wel??

Zuurtje fijn dat goed is gegaan

Spikkel hoe is het met jou?

fijne avond! x

7. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.241
    1.877
    113
    Pluisje hoeveel dagen wil hij haar hebben dan?
    IS het niet een optie als hij bijvoorbeeld 3 dagen wil.
    Dat ik noem maar even een bedrag 70 euro delen door 7 en dan x 3?
    Want hij wil KGB en??
    Dus dat delen door 7 (dagen) en dat bedrag keer zoveel (dat hij haar heeft) dagen?
    Dan is het gewoon eerlijk verdeeld lijkt mij?

Klompen Uit Trekken zeg wat een vent

8. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    whahha ik snapte hem ff niet tot ik naar de hoofdletters keek :p

@Dani hier gaat het wel nog steeds snotverkouden maar wel minder heftig, sinds de sjaal :p

@Mamachantal hopelijk kun je goed opvang vinden meis..

@hier kindjes op bed, foei wat was de jongste uitdagend vandaag haha.. echt alles doen wat niet mag ;)

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha zie je wel ;) fijn dat het beter gaat!
    hier net zo ook zo slecht luisteren...

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.241
    1.877
    113
    Mag niet vloekn want dan krijg je ***

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Krijg opvang niet rond :(
    Dan maar geen zh

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Huh? is er niemand die op je kids kan passen? kan je man geen vrij krijgen?
    opa oma buurvrouw familie vrienden? ouders van vriendinnetjes van Jaim?

vervelend zeg.. t is dat je zo ver weg woont :( anders mocht je ze hier brengen hoor!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Nop..
    it sucks!

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ben nog wel aan t appe met moeder van school
    maar is daar best druk thuis en Cay kan daar echt niet tegen.
    Hij is snel overprikkeld :(

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee maar je moet ook aan je zelf denken
    kan ze t niet voor hem wat rustiger maken en dat je man misschien iets eerder weg kan oid en hem daar dan eerder oppikt ofzo?

16. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Hey meiden

Dani, is het gelukt net de boom? Heb je de pinda slinger nog opgehangen buiten? Ik vind t zo leuk vogeltjes in de tuin!
    Hoeveel oppas kindjes heb je?

Mommy, ja dat is heel wat vind ik hoor! Op jou leeftijd op 3 kinderen passen! Knap hoor, Toen ik 20 was , was ik eerlijk gezegd nog volop aan het feesten, werken, studeren en drinken! Had nog nooit een luier verschoond:p. Ik pb je nog wat liedjes uit d'n goeie ouwe tijd;) Zal die niet op het forum zetten hihi

Nijn, app je dalijk:D

Chantal, is het gelukt? Jeetje wat een gedoe, hoop dat het lukt allemaal, want als je zo ziek bent én zwanger moet je toch echt aan jezelf denken, en je zal wel aan het infuus moeten denk ik?

Spikkel, ja is de jongste ondeugend? Hihi mama uitdagen! Slapen ze nu allemaal braaf?

Pluis, jeetje, hij blijft bezig he! Bah bah wat een gedoe, ik hoop dat alles snel beter gaat! En idd je zou m achter het behang plakken. Heb je wel nog met je dochter afgesproken als ik vragen mag?

Vandaag met hond en kat bij de dierenarts geweest, hoop dat bij darko (hond) de jeuk snel stopt, vind t zo zielig! Heb ook shampoo, moet hij 2 x per week mee in bad. Visualiseer; onze badkamer is 2,20 bij 1,80 (inloopdouche en toilet inimini dus) en darko is een dinosaurus van 50 kg! Maar het mooie is dus dat ik dan zeg; ga in de douche, en dat udder (zoals we in Limburg zeggen) loopt dus ook gewoon de douche in en staat daar als een schaap hihihihi!

Manlief is aan het gamen, Norah ligt in bedje, ik ga nog een beetje forum kijken en lezen.

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Mitsy: prima, zie het wel verschijnen ;)

MamaChantal: wat erg dat je geen opvang vindt. Ouders of schoonouders ook geen optie? Want je moet even aan jezelf kunnen denken... Succes!
    Is het spugen nog zo erg?

Din0: creatieve opmerking! :)

Wwjk: manlief heeft een zware beslissing genomen, oldtimer gaat weg :( :( Zijn andere oldtimer ligt voor de tweede keer in een week in panne, en met de kever kan hij momenteel niet rijden met zijn rug. Prachtig zeldzaam exemplaar maar de andere moet vervangen. En vermits zijn inkomsten zo laag liggen is enkel verkopen een optie :( Met zijn kine hebben we gewoon een tweede wagen nodig en moet automaat zijn.

18. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    He nijn wat vervelend! Vooral omdat het zo'n passie is! Jammer zeg!

Wwjk, ik heb me net vergrepen aan een walgelijk groot asociaal stuk chocola, met nootjes, ik heb buikpijn, honger, heb een gezicht als een krentenbol...aaarrrgggg en heb tegen manlief gezegd dat het allemaal zijn schuld is, wat maakt niet uit, maar t is zo hahahaha! Jaja leuk hoor ongesteld worden...

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

hahaha mitsy was t lekker?
    in totaal 3 oppaskindjes en 2 op komst ;) (roind sept 2015)
    en ik werk 5 dgn maar nu paar dagen vrij geregeld heerlijk. morgen, vrijdag en maandag vrij en volgende week vrijdag vrij dan Jar zn kinderfeestje

Mamachantal is het gelukt?

Nijn84 Jee wat jammer... :( als t moet .. succes met verkoop hoop dat jullie er nog flink voor beuren!

Jar vanacht lopen spoken jasses.. 3x roepen enz ml kwam 3 uur thuis nog mee staan praten haha
    dus weinig geslapen
    verder aan t wachten op 2e oppaskindje 1 is er net :)
    dan straks met bakfiets naar school
    t hoost hier! kids zitten lekker droog maar ik niet :( hahahah

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @mamachantal en gelukt?k weet niet waar je woontmaar ikwil ookwel oppassen anders hoor!

@Dani hier waait het gigantisch..regenen kan ik niet zien :p

@hier pffff mn hoofd klapt uit elkaar mn holtes voelen vol Gadverdamme wanneer mag ik me weer eens goed voelen.. Dochterleif vannacht ook over gegeven, maar daar lijkt nu niks meer mee aan de hand die wil erg graag naar school.. dus dat doen we dan maar.. hopen dat mn pcm snel werkt...

Deel Deze Pagina