Hier gelukkig een goede nacht gehad. Dus kijk het nog even aan. morgen sowieso controle bij de gyn. als het vandaag niet gaat bel ik uiteraard. net alleen slijm met wat bloed gespuugd. Was Gelukkig niet veel. HIer is het ook rot weer zeg. Het waait hard en regent hard Spikkel Beterschap
oh Chantal, ik vind het echt afschuwelijk voor je, dat je zo moet zoeken voor hulp... terwijl je al zo ziek bent... bah. Kan je man niks regelen op zijn werk? Met eventueel zorgverlof? Een paar uurtjes per week of dag ( ik weet niet precies wat de behoefte van jou nu is he) Je mag ze ook naar mij brengen, alleen denk ik dat dat erg ver weg is... (in de buurt van Mitsy, als ik het zo lees Udder wordt hier ook wel gebruikt.. al zeg ik meestal Blutsj) @Mitsy, ik moest wel erg lachen om je omschrijving van de dinosaurus hahahaha Ik ben blij voor je dat het een rustige schaapsoort is en geen Tyrannosaurus Rex zoals mijn kat wordt, als hij water ziet. Was er geen zalfje voor te krijgen? Dat douchen lijkt me een flinke opgave 2 x per week poeh. Was het een ontsteking? En de kat?? @Dani, leuke foto's en mooie kleur... ik twijfel alleen nog of ik de kleur nog iets rustiger wil... meer grijs/blauw. Ik hoor mijn vriend al gillen, want hij heeft een hekel aan grijs. Zo probeer ik het stiekem toch een beetje erin te verwerken hihi net als de uien @Spikkel, nog niet gestoomd?!:x Doe dat nou, dat helpt echt heel goed... voel je je meteen een stuk beter.. Een keer of 2 a 3 per dag.. Kan met alleen kokend water, is hetzelfde effect als met dampo of dat soort spul...Beterschap Niet luisterend kind, ja check! Totaal niet meewerken Ik was al om 5:30u op en nog moeten jagen, omdat meneer alle tijd van de wereld had... Vanavond komt dochter, denk ik. Ze zegt van wel, maar ik vertrouw ex effe niet zo... Hij wijkt absoluut niet van ziijn standpunt af. Heel irritant. Hij gaat nergens mee akkoord, waar ik mee kom. Hij denkt echt dat hij alles kan bepalen. Maar ik dacht altijd, dat een oplossing zoeken, een compromis op kan leveren, niet dat een zijn zin krijgt en de ander weer met lege handen staat bah wat een ASS**** Dino, jouw opmerking was leuker hihi moest ook 2 x lezen Ik ga nu gauw met een vriendin naar een huisje voor haar kijken., Ze woont al een jaar met haar inmiddels ex man en dat is niet zo gezellig. Ze wil daar gauw weg.. Iedereen een fijne dag Pluisje
Ja hij had de tranen in zijn ogen toen hij het vertelde van zijn beslissing. Maar het mes staat nu echt op de keel, hij heeft zo weinig uitkering en met mijn loon erbij dat ook niet geweldig is redden we het net. Vrijdag de automaat voor 200 in orde laten zetten, gisteren dus weer panne. Dit kan niet meer. Hebben nu een automaatje gevonden, wel in Aalst, dus stukje van ons. Maar goeie prijs, weinig kilometers, dus daar gaat hij straks voor kijken. Ondertussen nog een factuur van onze auto binnen gekregen, nieuwe remmen. Hoppa, weer een geplunderde rekening Heb nu vanmorgen ook met manlief afgesproken zo lang hij thuis is, als meisje naar school gaat vanaf februari, ga ik met de trein werken op maandag. Dan moet hij de ochtendshift thuis doen, rij ik met mijn zus mee naar het station en kan die me daar weer komen oppikken. Scheelt met de wagen 34 km en openbaar vervoer wordt vergoed door mijn werkgever. Misschien ook op woensdag, dan zijn de kinderen bij mijn so. Als zij ze dan kunnen thuisbrengen zou dit ook gaan. Nu maar even doorbikkelen Misschien dat dan 4/5 werken voor mij er ook terug in gaat zitten. hoop het zo hard, maar zullen moeten afwachten. Normaal krijgen we begin volgend jaar wel een financiële meevaller maar ja, daar kan je niet van gaan leven. Dat willen we een stuk investeren in het huis dat nog afgewerkt moet worden en de rest op de spaarrekening voor noodgevallen. Vanavond gaat manlief naar zijn neef, die had al interesse in de kever. Dus zullen zien. Zou te mooi zijn om waar te zijn denk ik. We zullen zien. We hebben elkaar, dat is nog steeds het belangrijkste! pluisje: Ik hoop zo hard dat je dochter vanavond komt en dat je ex terug tot inzicht gaat komen. Wij hebben nog restjes behang om hem achter te hangen, als je er nodig hebt? Hier zoonlief moeten voeren met zijn boterham. Was ook weer aan't treuzelen tegen 100km/u! Maar uiteindelijk wel op tijd klaar. Veel succes op huizenjacht! mamaChantal: Oh meid ik duim zo hard ik kan dat je niet meer moet overgeven vandaag! mitsy: Norah goed geslapen? hoop dat ze het doorslapen snel weer opneemt. En die chocolade, ach, ik heb mij in het weekend er ook in gesmeten... Met als gevolg +1kg op de weegschaal :x Dani: Hier ook niet veel geslapen. Gisteren lang met manlief dan gebabbeld over zijn beslissing. Ging hij slapen, ik nog even verstand op nul tv kijken, kom ik boven om was te halen, hoor ik hem bellen, 23.45u! Had hij die man met het auto'tje gemaild en die mailde dadelijk terug, dus hadden ze maar naar elkaar gebeld Dus voor we uiteindelijk gingen slapen was het 0.30u en had ik weer koude voeten. Grrr, dat is toch wat deze winter. heb ik nooit gehad, maar ja, anders lag de hond aan mijn voeten in bed... Dan vanavond maar allemaal vroeg bedje in
Hierzo ziek en heroes aan het kijken alle delen Nog een paar dagen en dan kan ik zeggen of ik zwanger bent of niet spannend fijne dag allemaal
Och Nijn, dat lijkt me voor hem ook wel erg slikken ja. Als zoiets je passie is... lastig. Maar heftige tijden vragen vaak om heftige maatregelen he Moet je maar extra lief voor hem zijn he Hij heeft er nog 1 over? Dat verzacht de pijn hopelijk een beetje... knuffel... @LittleMeStphnie, beterschap en hopelijk over een paar dagen goed nieuws, tenminste ik neem aan dat je graag zwanger wil zijn Wel lekker zo af en toe, je overgeven aan tv kijken en niks doen... kan het me nog vaag herinneren uit een grijs verleden Het huisje ( flatje) van mijn vriendin zag er leuk uit. Ze was zelf ook best enthousiast. Meteen aan het inrichten enzo, du dat is al positief. Hopelijk hoort ze snel, of ze het krijgt en wanneer. Ik hoop na 19 januari, want dan heb ik tijd om haar te helpen, anders zit ik zelf middenin een verhuizing Ik hoop dat mijn dochter vanavond komt en dat ik de kans krijg om met haar te praten... ze is nogal handig in het ontwijken... Ach en ex... ik zie het wel, het komt er ws toch op neer, dat hij zijn zin krijgt. Anders dreigt hij weer , dat hij dochter in huis neemt voorgoed.. Dat is zijn nieuwste pressiemiddel... grrr Ik ga me nu weer lekker met mijn mannetje bezighouden, die wil ook wat aandacht van mamma Fijne dag... Pluisje
@ nijn oef dat is slikken! @mamachantal hoe is het meid? @pluisje nou lekker dan, die ex van jou pakt ook alles aan om je te pakken he? @hier boodschappen gedaan dochter opgehaald, ik ben kapot... maar goed ff doorbikkelen, kindjes zitten voor de tv dus ik kan rustig aan doen bleghh
LittleMeStphnie: Beterschap! En ik duim voor een positieve test! pluisje: Helaas, er blijft geen over... Moest het zijn dat zijn neef hem overkoopt, is de kans wel groot dat hij bij ons in de kelder blijft staan. Het stomme is dat hij tot anderhalf jaar geleden ook alles zelf eraan kon doen, maar nu door zijn rug moet hij het onderhoud uitgeven en dat kost een pak geld. Maar vind zijn beslissing wel heel verstandig. paar jaar geleden zou hij dit nooit gedaan hebben. Maar zijn gezin komt op de eerste plaats, dat is nu ook wel duidelijk. En als het goed zit ga ik op maandag 22/12 voor het eerst met de trein werken. Heb daarstraks met mijn zus afgesproken en het zou moeten lukken. Vanmiddag te voet naar Aldi geweest, is een kilometer van mijn werk. op een half uurtje was ik terug. Trots op mezelf! Die beweging heb ik vandaag alweer gehad. Nu nog hopen dat de weegschaal ook terug wat naar beneden gaat...
Goed bezig Nijn Nee, echt, wat beweging is altijd goed he... ik hoop dat de weegschaal het met mij eens is Inderdaad wel goed, dat je man logisch na kan denken en zijn gezin op de eerste plaats zet.Er zijn genoeg mannen ( en vrouwen) die niet zo denken en dan in de problemen komen.. petje af... Dus nogmaals extra lief zijn he Pluisje
Ik ben altijd lief Hoe meer ik er over nadenk, hoe moeilijker ik het ook vind hoor. Vanavond zoonlief inlichten, die gaat er het hart van in zijn Maar hetgeen we overhouden houden we opzij om op termijn een nieuwe kever te kunnen kopen. Het is en blijft een passie... Ondertussen telefoon gehad van manlief dat het nieuwe wagentje goed blijkt te zijn, dus dat gaat het worden. Nu maar hopen dat de zijne snel verkocht gaat geraken. Fingers crossed!
Dankjewel dames ja ik wil heel graag een kindje het is zeer gewenst en ongeveer gepland. Jullie ook succes dames! Hopen veel roze nog voor het nieuwe jaar begint! Nu lekker met me manneke heel de avond hij blijft thuis en ik ook van sporten even tijd voor ons zelf! Wat een rust nog haha. Morgen weer naar school bah!
Chantal, hoe is t met je? Ben je al opgenomen? En met alle snotterende hoestende meiden, kinderen en echtgenoten? Zondag gaat logeer teckel naar huis, ben wel blij, is iedere dag een hele klus dat wandelen hihi. Wandelwagen en twee honden met zo'n lange lijn en alles wil een andere kant op. Darko heeft vandaag helemaal niet meer gekrabd, ook z'n huid is niet meer zo warm. En katlief reageert sowieso altijd snel en goed op de spuit. Dus die ligt lekker te relaxen op de vensterbank. Die twee rasdieren hebben nu ze een dagje ouder worden steeds wat, en Frits onze dikke vette rasloze rode je-weet-wel kater heeft echt nooit wat! Hebben jullie nog "goede voornemens"? Ik niet, heb wel manlief een aantal keer gevraagd of hij erover wil denken om te stoppen met roken, maar gaat hij niet doen denk ik. Roken jullie? Ik heb gerookt, ben voor de zs van Siem gestopt, na het overlijden van m'n vriendje heb ik 2 maanden alles bij elkaar gerookt en ook gedronken, om maar wat te verdoven, ik kon er niet mee om gaan. Kwam er gelukkig achter dat dit het alleen maar erger maakte, ben van de een op andere dag met alles gestopt. Heb ook nooit meer gerookt. Nooit meer gedronken ook trouwens, dus als ik met oud en nieuw dit jaar een glaasje gluhwein drink ben ik gelijk teut hihi! Nou ik ga de was uit de droger halen, en naar bedje, wordt aangestaard door een teckel die vind dat ik op zijn slaap plek zit.
Hoop dat je wat binnenhoudt... Is er kans dat je alsnog opgenomen wordt? Ik hoop zo dat het snel beter met je gaat!
Nee kan nu wel thuis blijven denk ik Vandaag genoeg intake gehad. Morgen controle gyn en echo Ben benieuwd
Krijg straks mn termijn echo maar als t goed is ergens in de 9e week. mijn berekening 9+6 en vorige echo dachten dat ik 2 dagen korter zw was dus dan 9+4. heb nu zofran en emesefane. Primperan kan ik niet tegen. Zo eens Bellen hoelaat ik de afspraak heb dacht 9 uur.. of 10 uur.. ben mn briefje kwijt haha
Goedemorgen lieve dames, Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos hoor maar ik barst echt van de hoofdpijn, vanmiddag dan ook weer een telefonisch consult met de huisarts. Die vent zal wel denken komt ze weer.. Gisteravond flink gestoomd met dampo dat heeft wel iets geholpen gelukkig heb een stuk meer adem, maar die hoofdpijn dat is ongelooflijk irritant, ik heb gisteren huilend mn man opgebeld, gelukkig was die al onderweg naar huis.. Dochter weer naar school zo maar weer ibu en pcm innemen.. @Mamachantal succes met de echo meid!
Echo verzet naar maandag. Caylen besluit dat hij maar weer ziek moet worden Hij spuugt gezellig zijn fles uit. Beterschap spikkel!
Mijn snotterende echtgenoot is nu een hoestende echtgenoot... Maar hij klaagt gelukkig al niet meer zo veel. Hij is nu wel helemaal verslaafd aan Vicks, waar hij een week geleden er niks van moest weten Mannen! Zoonlief hoest heel vies, maar geen koorts en heeft er niet echt last van. Slijmen zitten goed los. Wat hadden de beestjes? Gewoon huidproblemen? Onze hond ging altijd heel graag in bad, en de douche daar voelt ze zich ook verplicht om het water te happen dat naar beneden klettert Mijn voornemen: geen Uiteraard zoveel mogelijk tijd met mijn gezin doorbrengen en er ook echt van genieten. De laatste tijd lukt dat aardig dus die weg ga ik ver op. Roken heb ik nooit gedaan, heb zware allergie en inspanningsastma. Als ik in een rookruimte kom, begin in al in ademnood te geraken. Manlief was gestopt maar is terug begonnen toen ik zwanger was van zoonlief. Ondertussen opnieuw gestopt nav zijn rugoperatie. Nicotine houdt de botgroei tegen dus heel cold turkey van de ene op de andere dag gestopt, maar hij wist wat de gevolgen waren dus dat maakte het stoppen wel makkelijker. Nu hoop ik maar dat hij er niet meer aan begint. Zo, ZWARE!! dag op het werk. Kerstbomen versieren. Zijn ergere taken Fijne dag iedereen!
AH nee mama chantal dat meen je niet?! nogmaals beterschap en succes maandag Spikkel jij ook beterschap Jammer dan wat die vent denkt jij hebt pijn en voelt je niet goed, dus bellen! beterschap hoop dat je hoofdpijn gauw weg is! Nijn84 oef wat een zware dag haha veel plezier gezellige kerstmuziek op de achtergrond have fun! wwjk met Jar bij de orthopist geweest voor zn ogen en yes! hij gaat vooruit het plakken lijkt weer te helpen en hij lijkt beter te gaan zien alleen de jongste had bij t cb twijfel dus haar even laten kijken kwam wel plus uit dus voor hem ook doorverwijzing aangevraagd allebei in april 2015 ben heel benieuwd... Jar begon ook op deze leeftijd naja we gaan t wel zien.. mn moeder komt zo gaan op een etagere een kerstfrutsel (na)maken