Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oh voornemen afvallen!!! ben er nu 3 kwijt maar ik doe er niks meer voor.. moet echt!!! :)

Roken nee ooit 1x geprobeerd maar niks voor blegh vond het zo vies nooit meer ml ook niet scheelt weer

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    voornemens ja zeker
    - harder afbetalen aan de schulden(2015 zijn we er vanaf)
    - beter de maand door komen
    - Genieten van mijn gezin
    - Doen wat goed voor mezelf voelt en niet leven naar andermans maatstaven.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Thnx.. Hopelijk is het bij hem ook maar een dagje :)
    Stomme virussen.

Leuk zo'n etagère!
    Fijn dat zijn ogen beter worden!
    April duurt nog wel ff :(

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @DAni ziet er leuk uit!!!

@mamachantal beterschap daar!!

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Voornemens.. geen idee
    roken doe ik niet
    afvallen hoeft ook niet (raak al genoeg kwijt Door de zws )
    Geef ook niet zoveel geld uit.. kom nu toch nergens haha
    Misschien huishouden beter bijhouden..
    en proberen te sparen voor vakantie

Ml moet van mij stoppen met roken voor beeb er is
    hebben straks gewoon geen geld ervoor.
    keuze is simpel..eten/luiers voor de kleine kopen of roken.

6. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dames ik zit op een roze wolk nog wel voor me nod maar deze week heb ik positief getest met 3 testen verspreid over 3 dagen. Nou blijven plakken kleintje xx

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    gefeliciteerd meid geniet ervan!!!!!!:D:D

@hier voorhoofdsholte en bijholteonsteking fijn:x:(

8. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dankje xx

O lekker is dat zeker met dit weer beterschapjes

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: Dat zal wel dat je ziek bent! Veel beterschap!

LittleMeStphnie: Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik duim voor een plakbeebje!

MamaChantal: Jammer van de echo. Maar het is snel maandag. hoop dat jij goed blijft gaan, zodat een opname niet nodig hoeft te zijn.

Dani: Collega's (2 mannen) vonden het te melig, kerstliedjes. Ach, heb het op mijn gemakje gedaan. :) Nu een middagje nog op kantoor. Maar dat overleven we wel ;)
    Fijn dat de oogjes erop vooruit gaan.

voornemen: afvallen idd, dat hoort er ook nog bij. Vandaag -0,5kg tov gisteren. Maar ja, was dan in het weekend ook een kilo bij... Maar ga nu echt opletten. Of toch zorgen dat ik meer beweging heb zodat mijn snaaimomenten wat gecompenseerd worden ;)
    Huishouden is ook een goeie maar dat lukt me niet met voltijds werken en 2 kleine kinderen... Als de mogelijkheid er is om 4/5 te werken misschien wel.

10. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Gefeliciteerd meid, wat fijn. Blijf jij maar lekker op die roze wolk zitten hoor:)

11. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Beterschap meid, en blijven stomen, echt dat helpt het beste
    Ik neem aan dat je antibiotica hebt? Dikke knuffel
    * dokter Pluisje*uit:D

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ineens aan de diarree. Prikkelbare darm maar kan nu niet zeggen waar ik op reageer. heb zelfs geen enkele kramp gehad. Ach, zo lang ik er niet ziek van ben en geen pijn heb, kan het maar goed zijn voor mijn dieet zeker? ;)

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @MamaChantal, jammer, dat de echo vandaag niet kan doorgaan. Hopelijk komt er maandag niks tussen. Hoe gaat het nu met Cay? En jij? Nog erg spugen?? Beterschap en ik duim nog steeds dat je niet meer zo ziek blijft...
    knuffel..

@Dani, goed dat zijn oogjes vooruit gaan. Hopelijk blijft het je jongste bespaard...
    Erg leuk stukje trouwens... maak je er een voor mij;)?
    Kerstboom gaat het niet worden dit jaar, maar ik wil wel iets in huis...

@Nijntje, Wat bedoel je eigenlijk met 4/5? Ga je dan 1 dag minder werken? Lijkt me ook zwaar, 5 dagen per week werken en een man die niet al te veel kan doen... dikke knuffel meid.

@wwjk, mijn dochter is niet geweest gisteren:( Quel surprise... Ik appte haar om 19:00u waar ze bleef. Zegt ze, oh is het woensdag?? Helemaal vergeten... Ja ja ik geloof het niet zo.. Dus ik vroeg of ze vandaag dan komt, tja, weet ze nog niet... pfff ik kan echt niet meer geloven, dat ze daar niet op haar inpraten. Ik kreeg gisteren weer een boze mail van hem. Hij wilde niet afwijken van zijn standpunt en hij zag niet gebeuren, dat we op 1 lijn zullen komen. Nee, als hij zo halsstarrig blijft vasthouden aan wat hij wil , bah wat een klein kind!!:xIk stelde hem voor, dat als hij zo weinig gaat betalen aan alimentatie, hij best de grote kosten voor zijn rekening kon nemen. ( Hij verdient 6 x zoveel als ik) Maar daar werd hij erg kwaad om... Ik moest maar ingaan op zijn laatste voorstel, want anders moet ik volgende week met hem mee om haar over te schrijven... hoezo chantage...
    Vandaag is mijn moeder jarig, ze wordt 75. Zaterdag wordt dat groots gevierd, maar ik ga straks ff bij haar aan. Ik vroeg dus aan mijn dochter, of ze mee gaat ( zou haar netjes staan) Laat ze me nog weten zegt ze...
    Ik krijg een punthoofd van dit gedoe...

Iedereen een fijne dag Pluisje

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Bleh zometeen mijn zoontje uit school halen in dit hondenweer:x
    Ik ga lekker lui met de auto:D
    Pluisje

15. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @pluisje ja ik stoom 2 x per dag, heb een neusspray met antibiotica gekregen.. hopen dat het helpt.

Wat balen van je dochter zeg daar word je ook moe van.. Pff knuffel meid

@nijntje arghh datlijkt me ook erg vervelend..

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    spikkel: Zo lang ik geen krampen heb valt dat nog mee. Als ik alleen op het werk ben dan is het anders. Maar mijn andere 2 collega's zijn er ook dus kan wel even op toilet kamperen ;)

pluisje: Ik zou dan idd 1 dag minder gaan werken met 4/5. Werk nu 38u. Ben al heel blij dat manlief het eten 's avonds kan maken dat me dat uit m'n handen wordt genomen.
    Wat een gedoe toch met je ex. Waarom moet hij nu zo moeilijk doen? En vind het ook raar dat hij je dochter niet stimuleert om naar jou toe te komen. Je zou er voor minder een punthoofd van krijgen...

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi!

Wat een gedoe zeg zo n stukje maken, t lijkt makkelijker dan het is! ;) hahaha maar ik vind em leuk geworden! (foto volgt staat op mn tel)

Pluisje pff wat vervelend zeg die man en dochter van je! snap dat je dr ff niet goed van word!
    gefeliciteerd is je dochter nu mee gegaan?

Spikkel toch aan de antibiotica nu hpen dat t helpt
    beterschap!

Littmestephnie van harte gefeliciteerd!! Ik duim voor je!

ben een beetje emo.. jongste gaat morgen voor de 1e keer wennen op school. ml vind dat ik me aanstel is toch leuk zegt ie dan?!
    jongste zegt zelf: ik ga proberen niet te huilen mama.. aaaah *smelt* zeg nee joh hoeft niet school is toch leuk en Jar is er ook :)
    ben benieuwd *snif snif*

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Resultaat

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Littmestephnie voorzichtig gefeliciteerd

dani mooi geworden en veel sterkte morgen

pluisje gefeli met je moeder
    heb je nog een rol behang nodig, ik heb er nog over

wjkw: hier nu definitief de mmm weer in
    de eerste clomid is al ingenomen
    22ste weer echo

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: mooie stukjes! Wij hebben volgende week een bloemschikavond met de vereniging. Ga mij er voor het eerst ook eens aan wagen. Ben wel creatief maar dat heb ik nog nooit gedaan. ;)
    Succes morgen! Hier ging het wendagje goed maar had ik het moeilijk met de eerste schooldag. Ik geloof dat meisje 24/2 start... En zij is dan pas 2,5... Ach, komt goed!

Zuurtje: voor jullie ook succes! Hoe is het met je dochter? Nog last van de operatie?

Deel Deze Pagina