Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Zoontjeluef steeds huilen

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn84: Nee geen herfst schoonmaak twee vrije dagen en dan altijd tijd voor mijn eigen huishouden + bed verschonen altijd op mijn vrije woensdag zo houd ik het bij .
    Maar vaak wel als er hier 1 jarig is vaak wel de gordijnen over gordijnen niet trouwens die worden ooit vervangen .
    Sporten ga ik zo wel hoor als het dan niet wil zal ik op de bank gaan hihi.

Hoop trouwens dat snel jullie mond probleem verholpen is .

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Wij moeten zo naar de tandarts, bah geen zin in!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had dat met mijn vrije vrijdag ook. Zoonlief naar school, boodschappen doen, huishouden doen, strijken. Ging zo vlotjes. Maar met nu terug te moeten werk op vrijdag is het andere koek natuurlijk... Maar heb gisteren gekeken, met mijn verlof kom ik normaal wel nog aan 4 vrijdagen die ik kan vrij nemen tot het einde van het jaar, dus dat ga ik zeker invullen dan ;)

Wassen doen wij voornamelijk in het weekend, omwille van de goedkopere stroom dan.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oeh bah elsie succes ;) controle?

Nijn84 nou idd lekker elke vrijdag vrij doen! ;) haha

Marnat succes met poetsen!
    balen van je ongi

fijn nicolientje

ShampooL ik duim voor je!! zou super zijn
    jee dan ben je idd achteruit gegaan zeg ;)

Nijn jaaa ook een huif super fijn hoor,
    hij wil alleen niet helemaal goed dicht 1 rits gaat heel moeilijk :( maar goed het regent niet zo hard dus kon mooi zo ) ml even na laten kijken

wwjk: oeh bij zoonlief op kamer staat de commode nog
    en die wil ik daar weg hebben :p dus ik zeg tegen ml kom op naar onze kamer nee zegt ie past niet langs de muur op de overloop
    tuurlijk wel heb t opgemeten
    wij ding opgepakt.. :) past ie niet door de draai hahahaha :)
    dus die moet uit elkaar
    ach ja zegt ie doe ik volgende week wel ergens...
    maar ik wil niet zo lang wachten heb een bende boven en beddengoed e.d wil ik daar in enz.. hij heeft weekend vrij maar dan gaat ie met de auto bezig en naar zn ouders enz.. dus dan komt het er ook niet van

Heb net mn ouders gebeld of mn pa nog ff langs kan komen :D;)
    Hij ging ff kijken of hij tijd had haha kan ik t opruimen hihi

3 oppaskids in bed broertjes samen op de bank tv kijken heerlijk!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ja controle bij de tandarts idd:) hopelijk geen gaatjes enzo

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    even snel zwaai
    ik heb gisteren een smartphone gekocht

deze middag met dochter en zoon naar de oogarts, benieuwd wat ze gaat zeggen over dochter haar oogjes
    waarschijnlijk operatie maar ik ga eerst vragen of er nog andere mogelijkheden zijn
    operatie is het laatste wat ik wil maar als het niet anders kan is het zo

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Spannend succes Zuurtje!

Elsie duim voor je :) heb ook een hekel aan de tandarts en gaatjes

9. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hee hallo,
    Ik had een heel verhaal getypt, nu weg:x...
    In elk geval heb ik vee:pl gewerkt t/m vandaag, dus weinig online geweest...

@MamaChantal, nog geen duidelijkheid bij jullie, hoe is het toch mogelijk zeg, bah... succes en sterkte..

@ShampooL, dat is echt klein, ik duim dat jullie vrijdag een mooi aanbod krijgen... Maar ja, je moet wat over hebben voor L'Amour he;):D
    succes.

@Mommy12, is je zoontje alweer wat opgeknapt?? Ik hoop het..

@Marnat, goed bezig met de poets :D Hier ook een poes die graag mee "helpt" met bedden opmaken haha

@Dani, ben je al bevrijd van je commode?? Fijn dat je zo geniet van je "huif":D niet overbodig met dit weer he, bah...

@Elsie, succes bij de tandarts, nooit leuk he:(

@Zuurtje, jij succes bij de oogarts, hopelijk hebben ze een alternatief voor de operatie, zou wel fijn zijn he..

@Nijn, ook al zo'n last van je mond? Ik heb hier dus ook mijn hele gehemelte open liggen, bah. Eten en drinken doet pijn, bah.

@wwjk, morgen mijn operatie, ben toch best zenuwachtig... toch weer een narcose he. Hopelijk gaat alles goed en heb ik er niet veel last van. Om 8:45u moet ik daar zijn... dus redelijk op tijd, hoef ik niet te lang te wachten... spannend wel..
    Ik moet mezelf nu een schop onder mijn kont geven, dat ik ga bellen naar een bedrijf dat misschien een baan voor me heeft. Heb ik een mail van gekregen, ik had op een andere functie gesolliciteerd, maar ze hebben dus misschien iets anders voor me, ben benieuwd...

Oh ja, rechtszaak is geweest. Mijn ex probeert mij af te schilderen als een hele slechte moeder, tja...eens een leugenaar he. Ik was echt verbijsterd over zijn uitspraken, bovendien deden die er totaal niet toe... Nu nog 3 weken wachten op de uitspraak. Het is toch eigenlijk de omgekeerde wereld, hij wil niet meer betalen voor zijn dochter en ik ben dan een slechte ouder...
    We zien wel wat de rechter beslist.
    Zo, nu maar ff eerst bellen en dan door de regen naar de supermarkt, eten maken voor 2 dagen, macaroni, lekker gemakkelijk. De rest kunnen we morgen dan opwarmen... ik weet dan natuurlijk niet hoe ik me voel enzo...
    Iedereen nog een fijne dag..
    Pluisje

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Jeej geen gaatjes!

@puisjes succes morgen! En wat een rot situatie met je ex.

11. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Pluisje ja gellukig beetje :) thanks

12. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Aaaaaaaarrrgggghhhhh nof steeds niet zwanger een jaar na miskraam. Weeer ongesteld.

Moest r even uit. Weet dat sommigen er langer over doen. Maar dit wou ik vandaag even kwijt .

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    elsie: Goed zo! :)

pluisje: Wat een gedoe met je ex! Hopelijk heb jij of je advocaat weerwoord kunnen bieden, want kan toch niet dat ze zijn leugens voor waar aannemen. Nu weer de spanning van de uitspraak...
    Succes morgen met de ingreep! Mag je morgen ook terug naar huis? fijn dat het zo vroeg op de dag kan, hoef je niet de hele dag te wachten en zenuwachtig te zijn.
    Schoonmoeder weer naar huis? ;)
    En succes voor de baan!

mamavanpoppetje: Ik ken het gevoel niet, heb het geluk gehad om 2x snel zwanger te zijn. Maar wil je toch een dikke digi knuffel geven...

14. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Dank je nijntje1984

15. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Ja dat was ook goed. Heb getest op vit d, b12, schildklier en hb. Alles was in orde, op vit d na. Maar das was ook niet erg laag. Snap er niks van.

Tja bewegen. Alleen de kinderen wegbrengen, boodschappen enz. Al ben ik wel hard op zoek naar een klein auto. En het eten schiet vaak tekort:). Het is vaak snel snel omdat ik met van alles bezig ben. Heb eigenlijk een app nodig om mn calorieën bij te houden.

Shampoo: wat een verschil in woonruimte zeg! Alles voor de liefde he.

pluisje: sterkte morgen

16. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.556
    666
    113
    Knuffel! Als je iets graag wil, is elke maand een teveel he.

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hello!

Yes commode is verplaatst mn pa heeft em gewoon gekanteld toen paste ie wel
    zeg tegen ml als grap pa anderhalf uur mee bezig geweest joh wat een klus zegt ie neeee dommerd je kon em gewoon kantelen :$
    zeg jij bent lekker.. heeft pa ook gedaan wrom zei je dat dan niet..
    ach schat beetje plagen.. L*L
    maar goed ik kan opruimen :D

mamavpoppetje knuffel niet leuk!

pluisje sterkte morgen! Hopelijk valt het mee! En wat een rotstreek van je ex.. bah nu nog 3 weken wachten :(

Elsie jeeej ;) fijn!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Anders proberen goed veel groenten en fruit te eten? Of soep? Is ook snel klaar en boordevol vitaminen. Zo doen wij het hier om voldoende groenten binnen te krijgen. Bewegen vind ik vaak ook de tijd niet voor...

19. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    #139 LieseLeentje, 29 okt 2014
    Laatst bewerkt: 29 okt 2014
    Mijn kleine moppie weer opgenomen in het ziekenhuis en in isolatie, al de 2e keer met een kleine 3 maanden er tussen.

Ik maak me op voor een aantal nog ergere slapeloze nachten.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Lieseleentje knuffel meid! hoezo is ze opgenomen?

@Pluisje pfffft wat een etterbak zeg die ex van jou.. Succes Morgen!!

@Rest Sorry meiden wel gelezen maar k heb echt ontzettende hoofdpijn dus kan niet echt goed onthouden..

@wwjk dat ik dus echt fikse hoofdpijn heb en pcm en ibu niet helpen.. toch maar eens een afspraak gaan maken bij de ha..

Deel Deze Pagina