Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Volgensmij voel ik af en toe de kleine al.. kan dat al zo vroeg?

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik voelde meisje rond 11w heel lichtjes, rond een week of 15 heel duidelijk.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Hmm dan is het uk toch :) ♡
    Dacht t 2 nachten terug al, toen lag ik wakker en dacht ik dat ik uk voelde.
    en nu zit ik op de bank en voel ik t weer.

Mijn bm zit al wel vrij hoog (stuk boven schaambot al)

4. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dani, ja dat zijn slimme oplossingen, ik heb tuwens ook asl ik dat zie van *get a room* gedachte! Ik ben zelf ook knuffelig maar ik zit niet op zijn schoot of heel de tijd een kusje ofzo. Die tijd heb ik ook niet gehad een paar jaar terug, was daar altijd heel preuts in.
    Verder helaas bijna niet kunnen genieten vanavond, kots em kots misselijk tot ook echt overgeven. Nu weer ket een tijltje en maar naar huis gegaan en weer proberen te eten. Morgen ga ik misschien niet naar me schoon familie als het morgen ook zo erg is. Het word super druk en dam al die geuren en sommigem die roken erbij, word echt een drama deze kerst mweeee :(.
    Waar ik wel heel erg trots op begin te worden zijn me boobs hihi :)

Net mijn manlief zijn cadeau gegeven, hij wist het niet, zegt hij * maar schat ik heb niets voor jou nog gekocht * en toen kwam ik * liefje je hebt als alles gaat, de aller mooiste cadeau gegeven in mijn buik en je hebt me ten huwelijk gevraagd, wat wil ik nog meer *
    Weer even een heerlijk liefdevol momentje!

Hoe is het jullie vergaam deze avond, sommigen al in bed las ik en anderen nog door feestende?

Beterschap missC met je kleine meid x

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja ze is 26 en heeft ruim half jaar verkering echt ieuw bah bah!! puber!! jasses idd get a room! zelfs de kids vonden het raar zegt al genoeg!

Jammer dat je er niet van kunt genieten stephanie
    idd met veel rook e.d. gewoon zeggen dat je ziek bent hoor succes

hier lag ik er al optijd in zere buik van gourmet en ab kuur.
    vnacht paar keer uit geweest nu nog lekker allemaal in pyjama hangen voor de tv :D
    ml is gaan douchen en die heeft 2 deuren boven geschilded eergister gaat ie deurbeslag opmaken
    ga zo ook maar douchen..

eens kijken wat we morgen gaan doen..

Mamachantal ah gossie die Cay, wat bijzonder zeg dat je t al voelt! na meerdere zwangerschappen kan het wel eerder je groeit vaak ook sneller.
    Geniet ervan!

Miss C ah sneu beterschap en dat met de feestdagen!

fijne dag!

6. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Dani klinkt gezellig!

@mamachantal zou goed kunnen meid!

@little Gewoon zeggen dat je ziek bent.. Het is voor een goed doel.

@hier gister heel gzellige dag gehad, maar vandaag niet helemaal lekker.. Vanmorgen konden man en ik afwiselen bij de wc.. en nu is het weer over alleen mn maag is van slag. echt apart.. du lekker rustig aan doen straks filmpje kijken metde kinderen..

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Nondeju... kerst hoor rust en vrede te zijn
    .. nou mijn buren denken daar heel anders over jammer genoeg .. geweldige buurmeisje heeft een optreden en daarvoor moet natuurlijk flink worden geoefend... weg rust en vrede... wat een takke herrie

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Spikkel: Voel je je alweer wat beter? Misschien toch iets verkeerds gegeten?

WWJK: Vanmorgen haal ik meisje op, voelde nat in haar bed dus dacht dat luier gelekt had. Helaas, mama was dochter vergeten luier aan te doen... Ze was nat tot in haar nek, arme meid! Dadelijk de douche in. Tuurlijk rode billetjes, maar goed ingesmeerd met zalf. Zoonlief riep altijd dadelijk als hij een nat bed had, zij is dus gewoon erdoor geslapen... Slaapkopje ;)

Zie net de beelden ook terug van de tsunami 10 jaar geleden, jeetje toch, krijg er nog altijd kippenvel van!

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @imensa arggh irritant

@nijntje Oei, ja zo hebben wij ons kleine mannetje een keer sávonds laat aangetroffen in zijn ledikant met zijn hoofd in de spuug, was gewoon doorgeslapen.. sneu..

Ja gaat hier weer wat beter gelukkig..

Ja tsunami is inderdaad iedere keer weer kippenvel..

@hier kindjes op bed, nu lekker avond heerlijk!!

10. minon

minon Niet meer actief

Update:
    Vandaag laatste dag antibiotica. Helaas nog steeds diarree dus hij mag niet mee voor dat over is. Ik inmiddels koorts en komt er van boven en onder met een noodvaart uit. Voel me zo beroerd

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee he nijntje :(
    Diarree komt misschien van de antibiotica, dan betert dat als de kuur gestopt is. Ik duim er alleszins voor!!
    Is jullie dochter ook ziek of is ze gespaard gebleven?

Spikkel: fijn dat het weer beter gaat!

Pluisje: ik duim dat je een gezellige avond met je dochter hebt.

12. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo dames vandaag gelukkig kunnen genieten, ik begin het al een beetje te leren op tijd te eten voor ik te leeg raakt.
    Ik weet niet of ik me nu zorgen moet maken dat ik niet meer zo misselijk ben en of dat een goed teken is of slecht? Ik heb inderdaad gewoon gezegd dat ik aardig ziek was en misselijk was en buikpijn van het overeten van gisteren bij me ouders. Gelukkig waren me 2 schoonzussen ook wat ziek en met de zelfde symptomen en ivm de kinderen rookte iedereen buiten avondje gered!.

Ik heb helaas even niet genoeg energie om alles te lezen en stuurde even een update van me avondje! Morgen vroeg lees ik even jullie berichten en de rest van de clubs waar ik nog meer mee klets groetjes en een hele fijne avond nog allemaal xxxx

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Goedemorgen :)

Pfff cay komt gezellig elke nacht weer :( word dan wakker, leg hem bij ons in bed en hij slaapt weer verder.
    erg gezellig naar hij word dan nog tig keer wakker voor zn speen.

In zn eigen bed slaapt hij niet verder.
    denk na een fles wel maar die wil ik juist niet geven s nachts. Beetje lastig.

LittleMeStphnie fijn dat het beter gaat!
    Nijn90 hopelijk gaat het bij jullie ook gauw beter!

14. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik hoop dat de zieken inmiddels wat beter zijn en dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad...
    En Mitsy, meid, ik wil je nogmaals een hele dikke knuffel geven...

Kerstavond was erg gezellig met mijn zwager en zijn vrouw (oh ja en sm) We hebben gegourmet, mijn zoontje heeft gesmuld:)
    Eerste kerstdag was vrij saai, zoals ik al verwacht had. Ik begon op kerstavond al wat te hoesten en keelpijn te krijgen... We aten chinees, jippie:). Als ik me niet lekker voel, smaakt chinees me al helemaal niet, dus het was niet zo geslaagd. Buiten het feit, dat ik het geen eten voor de kerst vind, besteld mijn sm ook altijd hele pittige dingen, waar ik niet van hou:(. Ik was blij dat we na het eten naar huis gingen. Zoontje wilde ook graag naar huis, dus was een goed excuus;)

Thuisgekomen had de kat diarree:$. De hele gang onder!! Dus ik kon dat meteen op gaan ruimen, bah. Mijn humeur werd er niet beter op, dus ook nog lekker een ruzie met vriendlief:(
    Op tweede kerstdag heb ik uiteraard zitten wachten op mijn dochter, maar die kwam niet...
    Na mijn tranen gedroogd te hebben, zijn we naar mijn ouders gegaan. Dat was wel gezellig, ook lekker gegeten daar. Maar bij thuiskomst, voelde ik me weer even K*%^& als daarvoor. De halve nacht wakker gelegen van het piekeren en huilen..... ik krijg het er steeds zwaarder mee geloof ik. Ik heb nergens meer zin in, kan me er amper toe zetten om me aan te kleden. Ik ben op dit moment ook absoluut geen leuke mamma voor mijn zoontje, laat staan een leuke vriendin voor mijn vriend...
    Ik mis haar zo erg, dat het pijn doet. Het voelt net alsof ze dood is ofzo. Ik zie haar niet, ze neemt geen contact op. Oke dat wordt ook wat moeilijker, nu haar telefoon geblokkeerd is. Ze is al meerdere keren ver over haar belbundel heen gegaan ( ruim 2 x het abonnementsgeld!) dus we moesten nu daad bij het woord stellen. Ik weet ook, dat ze als ze een nieuwe telefoon van pappie krijgt, mij er niet meer in gaat zetten, dus heb ik helemaal geen contact meer met haar... Ik maak me zo'n zorgen om haar en probeer erachter te komen, hoe ze zo'n onuitstaanbaar kreng is geworden, dat zich nergens meer iets van aantrekt:(. Ik weet dat het niet helemaal mijn schuld is, maar toch voel ik me een totale mislukking en blijf me afvragen waar het mis is gegaan. Nu word ik ws zo'n vrouw, die haar kind nooit meer ziet:(:(
    Ik ben ook best wel teleurgesteld in mijn zus. Voor anderen staat ze altijd meteen klaar om te helpen en te bellen hoe het gaat. Nou, mij heeft ze nog geen enkele keer gevraagd hoe het met me gaat. Alleen maar , dat ze me verteld, hoe ik het had moeten doen in haar ogen... alsof ik het allemaal fout doe en het zelf schuld ben... het valt me gewoon heel erg tegen... en ik voel me in de steek gelaten...

Maar ik ga me maar eens aankleden, om met mijn zoontje door de sneeuw te gaan lopen. Normaal gesproken word ik heel blij van sneeuw.... nu interesseert het me weinig... maar mijn zoontje kan het ook niet helpen he...

Iedereen een fijne dag Pluisje

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

Mamachantal en als je hem wat water geeft?
    even laten huilen? of gaat hij echt helemaal niet meer slapen.
    voor jou ook slopend nu natuurlijk.

Stephanie fijn dat het gelukt is en je een fijne avond gehad hebt :)
    ik zou me geen zorgen maken dat je minder misselijk bent. zoals je al schrijft je leert optijd te eten en t kan met vlagen zo weer terug komen hoor haha
    je lijf begint er vast een beetje aan te wennen

Nijn1990 jee nee he t kan idd van de antibiotica komen ik ben ook aan de diaree en goed misselijk van de kuur.
    Hopelijk is de diaree vlug over bij Koen en mag hij mee naar huis!

Pluisje hoe is het met jou?
    de dagen een beetje doorgekomen?
    en is je dochter geweest, heb je een fijne avond gehad?

Hier totaaal geeeeen sneeuw :( heel licht sneeuwde het net maar het is ook alweer gestopt kids helemaal teleurgesteld zo jammer ..

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @Pluis lieve meid toch, Probeer een beetje jezelf af te leiden, al kan ik me je pijn heeel goed voorstellen.. En je zus vind ik ook niet eerlijk..
    Knuffel..

@Dani das jammer, hier zijn we al naar buiten geweest in de sneeuw. ze vonden het fantastisch.. was de jongste zn eerste keer.. :)

@Mamachantal als je hem wat water geeft misschien dat dat helpt?

@hier naar buiten geweest dus al.. was wel leuk,. alleen ben ik echt grote vrienden met de wc.. zodra ik maar een kramp voel moet ik al rennen. dus dat is een beetje jammer, verder wel leuke kerstdagen gehad veel genoten van het gezin..

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuf meiden

Hier leuk gehad deze dagen .
    Vandaag koopjes jacht en was draaien .

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nee he pluisje :( Had zo gehoopt voor je dat ze ging komen. Kan je eventueel met de school niet eens een gesprek met haar regelen? Dikke knuffel meid!

Dani: hier ook een teleurgestelde zoon en mama. Geen vlok te zien terwijl zuid limburg de volle laag ging krijgen. Niet dus :( Hebben nu wc rolletjes ingesmeerd met pindakaas en bestrooid met vogelzaad. Hangt ondertussen 2u buiten en nog geen vogel gezien in de tuin vandaag ;)
    Morgen een dagje naar de Ardennen met mijn papa en de kindjes. Manlief durft het niet aan.

Spikkel: ai dat is niet zo goed...

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nijn84 jij woont dus ook net verkeerd ;) hier dwarrelen wat losse vlokjes haha wel koud, kids zijn naar de speeltuin met zn 2 tjes
    heb net paar boodschapjes gedaan

nee pluisje meen je niet!! had ook zo gehoopt dat ze was geweest heb nog aan je gedacht :(
    ik snap dat je er aan onderdoor gaat, dit is niet leuk meer!

Marnat succes met de koopjes jacht!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: idd, zoals het gisterenavond ervoor stond zouden we 25 cm krijgen. Lees nu op fb dat in het noorden van limburg volop sneeuw valt, hier nog altijd geen vlok. En nog geen vogel op onze rolletjes geweest...

Deel Deze Pagina