Marnat beetje opgeknapt? Hier zijn we ook lekker een heel stuk wezen wandelen heerlijk! Mooi Spikkel!! fijne avond!
Dani: Na het roepen (dat ik genegeerd had) is hij gaan slapen. en weer mooi klokje rond. Spikkel: Mooie collage!! En zo'n mooie krullen! Marnat: Ai, dat is niet leuk als je eten moet weggooien. Maar idd beter weggooien dat er nog zieker van worden. Mitsy: Fijn dat je man net die periode thuis is. Het is al zwaar genoeg om dragen, dan is het fijn als je het met iemand kan delen. Knuffel meid! Wij zijn vandaag naar de Ardennen gereden. Onderweg erg weinig sneeuw! Uiteindelijk op de Signal de Botrange aangekomen en uiteraard veel volk. De wind gierde, was ijzig koud. zoonlief zeuren dat hij kou had, wandelen wilde hij niet want hij had koud (uitgelegd dat hij warm kreeg van het wandelen, maar nee, wilde niet). Meisje wilde niet stappen, niet op de slee. Poeh, vermoeiend! Na een uurtje zijn we naar huis gegaan. Mijn papa nog een serieuze val gemaakt, vlak op zijn rug... Is nu heel stijf, hoop dat het niet erger wordt. was dus heel blij dat het niet manlief was, want hij durfde niet mee. Toen we naar huis vertrokken stond er richting Botrange maar liefst een file van 17 km!!! Maar ja, er lag dus voor de rest weinig sneeuw in de omgeving daar.
Oh en vandaag zijn de vogeltjes wel komen eten van onze rolletjes. Zoonlief zei vanmorgen al heel kordaat 'mama, als ze niet komen eten, maken we er geen meer.' Vanmiddag zaten we gezellig voor het raam, te kijken hoe ze af en aan vlogen: 'als ze op zijn, gaan we nieuwe maken he mama?'
Gister er wel uit geweest , maar s avonds voelde we ons nog niet super . We hebben gegeten maar ging niet van harte , later s avond s zien aan van alles . Vandaag goed eten en niet aan chips . Ben op dit moment nog moe , verder zien we wel wat de dag brengt , zo naar mijn werk . Nijn: leuk vogeltjes kijken ik heb dagelijks vogels in de boom , staat 1 bij mijn balkon. Wat het eten betreft gooien we alleen eerst de cordonbleu en bief stukje weg . Want s ouders hebben nergens last van . Heb nu wat diarree dus het zit nu in de darm s lijkt het .
Marnat: lijkt idd wat op voedselvergiftiging. Maar wat lichte kost de komende dagen. Vogels genoeg in de tuin, maar ze kwamen niet eten. Toen we vanmorgen opstonden stuiterde zoonlief want ze zaten overal op Het is wit buiten! Denk net genoeg om een paar sneeuwballlen te gooien Gaan proberen een kleine sneeuwman te maken. Meisje slaapt nog maar die ga ik uit bed halen. Ze geven al dooi in de loop van de dag, dan heeft ze toch thuis ook wat sneeuw gezien.
Hee dames, allereerst @ Marnat, vervelend dat je zo ziek bent, klinkt idd als een voedselvergiftiging, bah beterschap en een dikke knuffel @Nijntje1984, dus wel lekker gewandeld in de sneeuw? Tja, dan plan je een leuk dagje , speciaal voor je kinderen, blijken ze het helemaal niet te waarderen, ondankbare schepsels. Blijkt maar weer eens, dat wij vanalles kunnen verzinnen voor de kinderen, maar als ze het niet leuk vinden, houdt alles op he jammer dat je vader zo'n smak heeft gemaakt, gaat het nu wel weer wat beter met hem? Is het wwel nog gelukt met de sneeuwman maken? Of vond ze dat ook niet leuk? Zoontje hier, kan geen genoeg krijgen van de sneeuw, al dooit het wel al flink @Spikkel, wat een mooie dame heb jij. En een leuke collage gemaakt, echt waar Ik heb vanmorgen maar een kuurtje gehaald bij de HA. Ik hoest me suf, zeker snachts, bah en ik slaap al zo slecht. Dat hoesten maakt het er niet beter op... In de wachtkamer zat een oud klasgenootje van me, ze vroeg naar mijn dochter ( ze wist blijkbaar dat ik nog een kind heb) Ik had heel veel moeite om me goed te houden... het is echt heel pijnlijk. Ik wilde ook niet met een bijna vreemde gaan praten over mijn problemen met haar, dus ik lachte maar wat... lastig. Ze heeft nu ws een nieuwe simkaart in haar telefoon van pappie gekregen. Ze is gisterenochtend voor het laatst online geweest met de andere simkaart, dat kan echt niet. Ze heeft dus nu een nieuwe en laat mij niet weten dat ze een nieuw nummer heeft... erg duidelijk dat ze absoluut geen contact wil Ik kan haar dus niet eens een gelukkig nieuwjaar wensen over 2 dagen... Bah wat is dit zwaar.. iedereen een fijne avond Pluisje
heeft ze geen facebook? kun je via daar een berichtje sturen? of anders een kaart? Knuffel voor jou!!
Ze heeft facebook, maar ik weet niet of ze me daar niet ook al geblokkeerd heeft. Ik kijk niet zo vaak, ik moet dat altijd op mijn laptop doen... daar staat alles van facebook op wachtwoord en dergelijke Straks als zoontje slaapt, maar eens voorzichtig gaan kijken Pluisje
Lieve Pluisje Ik wou dat ik je kon helpen wat is dit moeilijk voor je een hele dikke knuffel Marnat beetje kunnen werken? hoe is t nu? Nijn leuk nog ff in de sneeuw spelen Hier naar ballorig geweest was erg gezellig kids kort geslapen vanacht vooral de oudste dus nu net gedouched, ze zitten aan de poffertjes met bakje komkommer ernaast haha wat een combi maar ze vinden t heerlijk te veel gesnoept vandaag.. zo lekker naar bed. ml appte hij is laat, straks samen met hem hapje eten fijne avond!
hey meiden, hoe gaat het hier? ik krijg geen berichten meer als er iets gepost is hebben jullie leuke kerstdagen gehad hier was het een zieke familie (niet in ons gezinnetje gelukkig) ons jongste neefje van 1 is met kerstavond lusteloos, hoge koorts boven de 40 en met een zware longontsteking opgenomen in het ziekenhuis ook 1 schoonbroer was afwezig omdat die ziek was neefje is sinds gisteren weer thuis nu nog een week op het wachtbankje en dan in mijn NOD, duimen jullie mee dat het raak is al zou het wel heel vlug zijn in de eerste ronde mmm (bij de oudste dochter is dit gelukt dus ik hoop op weer zo een wonder)
Natuurlijk duimen we mee Ik hoop voor jou, dat 2015 een heel vruchtbaar jaar zal zijn... Wat schrikken van je neefje, zo klein en dan al zo ziek, erm menneke... gelukkig dat hij weer thuis is... Dat je niks meer krijgt, als er iets gepost wordt, heb ik ook al een paar keer gehad, heel irritant:x. Ik heb me al minstens 5 keer opnieuw geabonneerd op dit topic... Trouwens ben ik ook wel benieuwd hoe het met nijntje1990 is en haar zoontjes. Mocht je toevallig dit lezen, nijn, ik hoop dat ze thuis zijn en dat jullie allemaal opgeknapt zijn... Pluisje
Ik ben er wel hoor , maar lig liever en geen puf om achter pc te zitten. Werken ging wel , maar was erg moe , verder voel ik me goed . Maagzuur gister wel even dat was al weer maand of 4 geleden. Vandaag hele dag werken gaan zien wat dat word. Manlief gaat met mijn zusje en kids op stap , is hij er ook even uit en in beweging . Pluis: dikke knuf lieverd
Pluis lief dat je het vraagt. Afgelopen week rare dingen meegemaakt en zo ook gisterenavond. Nu weet ik echt zeker dat het ziekenhuis van Gorinchem niet spoort. Kom ik daar gisterenavond aan: 'Nou als hij nu zn flesje leegdrinkt mag hij wat mij betreft mee' Niks doorgegeven aan ons. Ze zeiden dat er geen veranderingen waren. Had uiteraard geen spullen mee maar dat liet ik me natuurlijk geen tweede keer zeggen na het akkefietje van vorige week. (Ze belden smorgens dat hij naar huis mocht en een uur later dat hij toch moest blijven) dus ik flesje gegeven, schoon leeg. Zuster haalt zijn sonde eruit. Kind in de maxi-cosi die daar gelukkig al die tijd nog stond zodat ze hem tenminste ook eens lieten spelen. Mijn sjaal om zn hoofd, zn dekens uit bed en uit het bedje van Niels wat er nog stond overheen. Houdoe en tot nooit meer ziens!!!!!
zuurtje dat meen je niet?? weggelopen of? sterkte Nijn1990 groot gelijk dat je ze meegenomen hebt! volgende keer ander zkh dus hoe is het nu met ze? Marnat werkse Ik heb lekker gezwommen met Jar zouden met zn 4ren maar ml had al weinig zin en vond dat de jongste er zo witjes en slecht uitzag en hij klaagde over zn keel, dus het leek hem niet verstandig en dacht dat als we gingen hij morgen ziek zou zijn.. ja zonder zwemmen dan niet?? naja goed.. hebben plezier gehad met zn 2tjes en Jar lekker alle aandacht is ook wel eens lekker voor hem
@zuurtje wat fijn dat ze terug is gevonden! Alles goed met haar? @Nijntje groot gelijk zou ik ook gedaan hebben! @Dani gezellige dagen lees ik heerlij ktoch ff tijd voor 1 alleen.. @hier Boodschappen gedaan, gestofzuigd gedweild, zo wasje aan zetten, man is nog ff een ander boodschapje halen en de kinderen spelen heerlijk.. nu ff wat drinken en zo weer verder. hebben aanbod gehad van de buurman om ons grofvuil bij dat van hem te zetten,. hij laat het ophalen dus daar zijn we ook mee bezig.