de oogspieren aan beide ogen worden aangepast zodat de ogen niet meer naar buiten draaien de operatie zou ongeveer een half uurtje duren
Zuurtje.Mijn zoontje is ook geopreerd vanwege luie ogen. Ik moet deze maand naar controle. Mijn vriend was toen bij narcose. Toen zei een stinkwijf. toen mijn zoontje ging huilen. Ik hou niet van huilende kinderen. Kakwijf kon der wel op der bek slaan.
Zuurtje: hai toch, toch een operatie... Gelukkig duurt het niet zo lang maar toch... Leuk, binnenspeeltuin! Hier zijn we de laatste zomervakantiedag naar Kinderrijck geweest. Vind het vrij duur maar kinderen waren ko toen we thuis kwamen Een van de betere vonden we. Dani: ach, toch nog fijn geknuffeld Ik heb juist 20 min op de crosstrainer gestaan. Conditie: nul komma nul! Eten is makkelijker om bij te komen dan sporten is om af te vallen! Poeh!! Maar ja, laatste dagen weer teveel gesnoept
Zwaai sorry ben er niet zo bij met mn hoofd. Cay gaat wel aardig, toevallig net wakker geworden voor een fles. Jaim vandaag zwemles gehad . weet niet zo goed wat ik er van moet vinden
Net liep ik naar de gang om hond uit te laten. Stap ik bijna op een naaktslak. Pak ik mijn schoen.. juist,zit daar ook 1 in Iejllll voelde m net op tijd ik haat naakt slakken
MamaChantal: jak, naaktslakken! Zitten die binnen? En die slijm die ze achterlaten, ieuw!! Ik had hetzelfde na de eerste zwemles denk ik En toen ik dacht dat het nooit goed ging komen is hij een groep hoger mogen gaan! Deze zaterdag is er geen les, volgende week op het einde van de les mag hij voor zijn 25m diploma zwemmen. Spannend!
Tja, de bedoeling is dat ze met een groep starten en het meeste gelijk doen. Elk blok is 16 weken en er zijn 4 blokken. Ook al is jaim bv na 10 lessen klaar met blok 1. dan "zouden ze ernaar kijken".. gewoon geldklopperij Ja naakt slakken zitten binnen. Bij de achterdeur - muur en zelfs plafond en nu dus ook bij de voordeur. Blegh!
Zout helpt wel tegen slakken. Hoe vies ik het vind, dat vind ik dan weer zo gruwelijk... Hier zitten ze gelukkig alleen op het tuinpad. Hoorde dat er door het zachte weer veel slakken zijn. De prei van mijn ouders is populair voor van die kleine huisjesslakken... Hier zijn het 10 lessen en denken dat hij een les of 4 oefenzwemmen gehad heeft. Zwemlessen zijn 75 voor 10 lessen, oefenzwemmen 4/les. Na zijn diploma kan hij voor zijn A diploma gaan. Is duiken dacht ik, watertrappelen en een bepaalde afstand met kleren aan.
Ik moet ook even wat kwijt hoor haha ben ik shock. Mijn opa (85) gaat trouwen met de oma (87) van mijn beste vriendin :O 15 december is de grote dag en het was liefde op het eerste gezicht in het bejaardenhuis. Mijn opa woont in een aanleunwoning en haar oma in het bejaardenhuis zelf. Binnenkort trekt ze bij hem in en mijn opa heeft een taxi pas aangevraagd zodat ze mooi samen op stap kunnen. De ringen zijn ook al besteld.. haha ik moest er zo om lachen, ook wel een mooi iets natuurlijk zo op je ouwe dag!
hier waren we gisteren 3 jaar samen uiteindelijk viel alles in het water... had leuke dingen verzonnen om te doen komt der iets belangrijks tussen oftewel nog niets leuks gedaan
Geweldig!! Wauw dat je dat op zo n mooie leeftijd nog mee mag maken super leuk!! Prisje jammer maar toch gefeliciteerd ach je hebt het weekend nog Zwemlessen hier in groepjes van 6 geven een jaar voor A.. nou denk dat t iets langer word. volgende week zat hebben we kijkles (om de 10 lessen) en dan word verteld hoe ver ze zijn laat hij zien wat ze kunnen hoe ze iets leren en waarom hij het zo doet en je kunt vragen stellen denk dat ze na volg week wel met kleren aan mogen proberen spannend hoor! naaktslakken ieuw ieuw zout idd..
Wat is er gebeurd mamachantal? Hoe gaat het nu met jaim? Jmay: wat gaaf zo op die leeftijd trouwen haha. Ik vind het wel soort schattig
@mamachantal je mag wel pb sturn hoor als je wat kwijt @Nijn hoe is het meid? @Jmay wat schattig, Ik vind dat zo bijzonder he @hier Dochter weer naar school, Vandaag beetje rustig aan doen, wat opruimen, gelukkig geen al te erge hoofdpijn meer..
Er is niks gebeurd maar weet dat iemand mij kent.. Soms wel onhandig Jaim gaat zelfde, gisteravond weer een bui. Had ik ook wel verwacht hoor Door het zwemmen. Nijn wat zei kinderarts?