Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Marnat: Fijne werkdag! Hier ook aan't werk vandaag. Half dagje, dus ja. Vanmorgen extra vroeg begonnen, manlief had de vuurdoop sinds lang om de kinderen klaar te maken. Heel benieuwd hoe het gegaan heeft!

Vanmiddag nog gaan nieuwjaar wensen bij de peter van zoonlief. Mijn zus was trouwens aangenaam verrast met de 'brownie in een pot'. Ze had het nog nooit gezien en mijn mama vond het ook leuk. Vanmiddag de tweede cadeau geven ;)

2. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Wat een begin van een nieuw jaar.... Vannacht is mijn opa overleden... Het is voor hem zoveel beter...en het ging al zo slecht..maar toch is t een behoorlijk klap.. :( Pfff...

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Sterkte meid! Hij waakt nu over jullie en jullie ongeboren kindje.
    Het is wel mooi als je kan zeggen dat het beter is voor hem, maar het maakt het verdriet er niet minder om natuurlijk. *knuf*

4. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Dank je wel..:)

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemiddag meiden
    hier zijn de feesten ook weer voorbij
    nieuwjaar wensen doen we verdeeld over de maand, manlief werkt veel deze maand dus maar wat afspraken inplannen.

Sjees gecondoleerd meid

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    marnat werkze

nijntje benieuwd of het je man gelukt is de kids op tijd klaar te krijgen

nijntje 1990 hoe gaat het intussen bij jullie?

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Sjees gecondoleerd :( niet leuk om zo t nieuwe jaar te beginnen sterkte

Nijn oeh spannend! en? is het je man gelukt haha ;)

Marnat gefeliciteerd met je s moeder

Hier een gezellig ochtend gehad

buurman krijgt morgen werklui over de vloer om 7:00 pffff wel vroeg haha maar hij kwam het heel netjes even zeggen ;) wel heel aardig hij krijgt een nieuwe keuken.
    morgen er maar ff met kids op uit weet alleen nog niet wat
    ml moet vanacht en morgen werken.

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Het is gelukt :) Alleen meisje haar kleren aandoen vond hij moeilijk omdat ze teveel wiebelde enzo. Maar 't is ze gelukt. De fles die mama klaargezet had moest ze niet. Melkje papa :)

Hier hebben ze weer amper gegeten. Vragen ze beide voor frietjes, amper gegeten. En zo met onze voeten spelen, 3x plassen tijdens het eten. Heb ze na een half uur uit ellende in bed gelegd ;)

Dani: Wel fijn dat hij het komt zeggen. Anders bioscoop? Heb al veel van Paddington gehoord. Denk dat wij zondag eindelijkaar Maya de bij gaan.

9. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Sjees, gecondoleerd en heel veel sterkte!

Nijn, en zijn ze braaf blijven slapen?

Pluis, hoe is t bij jullie? En met de verhuizing?

Dani, misschien naar een binnen speeltuin of idd een film?

Vandaag boodschappen gedaan en vanmiddag een dutje met Norah. Ze heeft gelukkig geen koorts meer. Alleen wel veel last van zuur.
    Heb vannacht m'n nieuwe boek al uitgelezen, van Sharon Bolton, als je van spanning houdt, haar boeken zijn echt heel erg goed!

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mitsy fijn dat ze iets opknapt. oeh slapen doe je snacht niet goed he?
    zoveel zorgen meis?

Nijn och jee geen zin in eten, zelfs geen frietjes?! hopelijk zijn ze morgen beter te pas;)

Ja super dat hij t komt zeggen, hebben wij ook gedaan toen we schuur / veranda gingen zetten
    bioscoop draait vaak smiddags, moet echt iets voor de ochtend zijn maar zal eens kijken hier. ballorig zijn we al geweest afgelopen week, weet wel meer dingen maar dat is buiten, brr ;)
    moet toch wat boodschappen doen en nog naar de actio n e.d vinden ze vaak ook wel leuk, we zien t morgen wel

Pluis druk aan t verhuizen??

fijne avond!

11. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND

Gecondoleerd!:( wat vervelend, heel erg sterkte hiermee.

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Littleme, wanneer heb je een echo? Hoe voel je je? Hoop dat je lekker op een roze wolk zit, en blijft zitten!

Dani, nee slapen is een probleem. Heb wel medicatie maar helpt op den duur ook niet meer zo goed. Lig rustig tot 2 uur te lezen...

morgen komen m'n schoonouders op de koffie, manlief smiddags werken. Vandaag al alles gesopt dus morgenmiddag lekker wandelen als het weer het toe laat. Of een fijne horror kijken :)

13. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hii mitsy aankomende dinsdag ochtend de eerste echo tot nu toe gaat het aardig goed! Nog wel heel erg last van misselijkheid maar soms is het even weten en kan ik weer even genieten :D ik zit nog aardig op me wolkie haha.

En hoe is het met jou ?

14. Sjees

Sjees Actief lid

23 okt 2014
    181
    0
    16
    Dank jullie wel allemaal.. :)

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Pff iemand wat slaap middel voor cay? ;)
    Ging juist zo goed laatste tijd.
    Word meneer om half 4 wakker, dus ik neem m bij me in bed (normaal slaapt hij dan verder) maar helaas.
    Alles was leuker dan slapen.
    Weer in zn eigen bed gelegd maar was ook niet goed natuurlijk.
    Dus dan maar naar beneden voor een fles.
    En nu zit meneer al een half uur vrolijk op de grond te spelen en lijkt totaal niet moe :(
    Heeft hele verhalen en is super vrolijk.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

Hier al anderhalf uur een lawaai zo erg dat je elkaar niet kan verstaan.. ;) maar de buurman had ons gewaarschuwd dat t zo erg zou zijn haha ze zijn leidingen aan t vrezen ofzo
    maar heel gehorig hier, en we hebbe open keuken, kan ook geen deur ofzo dicht doen tegen t lawaai
    kids kijken alladin op sbs 6 allemaal leuke disneyfilms ga zo maar ff aankleden en dorp in

mamachantal wat vervelend zeg!! doorkomende tandjes misschien?

fijne dag1

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goedeavond!

@mamachantal misschien tandjes of een sprongetje?

@Dani En wat heb je uiteindelijk gedaan?

@sjees gecondoleerd meid..

@rest hoe is het met jullie?

@hier heerlijke dagen gehad, Kinderen liggen nu op bed, dus lekker avond!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ja hij is zwaar verkouden ( nare hoest en snot blijft maar lopen en erg benauwd
    )

19. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Chantal, hoop dat je vannacht wat beter slaapt! Hoe is t verder?

Littlemestephie, wat spannend dinsdag! Kan je eindelijk jullie wondertje zien!

Dani, hoe lang zullen ze nog nodig hebben met verbouwen? Hoop dat ze snel klaar zijn!

Ik lig in bed met Norah naast me, hopende dat ze in slaap valt, dan ga ik weer naar beneden. Vannacht heeft ze goed geslapen, maar wel bij ons in bed. Ze is ook heel eenkennig, en wil alleen maar bij me slapen. Ze ligt nu ook te spelen en te doen, lachen en vooral niet slapen...

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

oh man wat kunnen mannen toch eigenwijs zijn! vriend heeft gister iets van isolatie materiaal in zijn oog gehad, dat is eruit maar het irriteert nog, oog is dik. hij zit al de hele dag met een koude washand erop, maar hij wil niet naar de dokter toe

Deel Deze Pagina