Wat wil je kwijt deel 4

Discussie in 'De lounge' gestart door Marnat, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Dikke knuffel meid, wat moet dit een zware week voor je zijn. Fijn dat je man vrij heeft en je dus ook samen steun aan elkaar kan hebben... sterkte .
    Ook beterschap voor Norah...

@Marnat, poeh schrikken van je vader. Ja, dan weet je opeens hoe kwetsbaar het leven is he... Gelukkig is het goed afgelopen... hopelijk is het vlekje ook niks... sterkte..

@Nijntje, vervelend dat je nog steeds zo'n pijn in je nek hebt. Wat zegt de fysio ervan? Ik zag bij de Lidl toevallig zo'n nekmassage apparaat. Dat zag er wel fijn uit..misschien iets voor jou?
    Beterschap in elk geval..
    @ LittleMeStphnie, heel veel plezier bij de echo vandaag en laat je snel wat weten?;)

@Spikkel, kinderen weer naar school vandaag? Hier gisteren al hoor. Zoontje had er weinig zin in... drama vanmorgen:(.
    Ik had verteld dat de juf problemen had met mijn zoontje, en ook zei dat hij dingen niet wilde doen en slordig is. Nu is mijn zoontje linkshandig en hij zegt dat hij van de juf alles rechts moet doen. Ik ga haar daar toch eens over aanspreken... we leven toch niet meer in 1930 of wel? Dat ze hem ook dingen rechts aan wil leren, prima, maar als hij gedwongen wordt om rechts te schrijven, tekenen enzo, dat vind ik wel kwalijk...
    En lieve Spikkel, bedankt voor je steun in mijn eigen topic, vond ik heel lief:)

We hebben te horen gekregen dat we 16 januari kunnen gaan tekenen en de sleutel krijgen, maar net belde de notaris dat er toch weer een foutje in de hypotheekakte zat ( AAAAAARRRGGHH!!! de zoveelste!!) Dat moet zsm aangepast worden. Mijn vriend heeft zijn telefoon vergeten, dus ik kan hem niet bereiken nu. Als hij straks thuis komt, springt hij uit zijn vel, vrees ik. Dit duurt nu al meer dan een half jaar, is niet normaal meer. Ik wil verhuizen!!!
    Ik kan niet wachten:D Zaterdag nog ff een vriendin helpen met verven en zo. Zij is al ruim een jaar gescheiden en woont noodgedwongen nog steeds bij haar ex. Nu heeft ze een flatje gekregen en kan ze eindelijk aan de verwerking beginnen.
    Kan ik meteen ff oefenen he;)

Zo, ik ga weer aan de gang hier... genoeg te doen, zoals gewoonlijk, al heb ik er hier weinig zin meer in...
    Iedereen een fijne dag Pluisje

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

stephanie hoe was de echo??

Pluisje aaaaah nee dat meen je niet?!? wat is dat voor een bedrijf!! pff
    kwalijke zaak van de juf als ze hem idd pusht om alles rechts te doen.. idd even een goed gesprek over aangaan succes!

Mitsy heel veel sterkte aankomende weken.. knuf! gelukkig is je man er..

Nijn84 he bah wat naar dat je nek niet over wil gaan

marnat fijn dat het beter lijkt te gaan met je vader

oudste naar school, was er ook wel weer aan toe
    jongste mag morgen weer wennen.. spannend! ;)

fijne dag!

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo dames, alles was in orde het hartje klopt :D.
    Zo happy de kleine heeft zichzelf alleen in een hoekje ingenesteld en kon geen hele mooie foto maken helaas haha. maar gelukkig het hartje kunnen zien, zo bizar :D manlief was ook helemaal happy. hij geloofde het gewoon bijna niet hihi

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Pluisje: Wat een gedoe zeg. En notarissen zijn al niet zo snel met hun werk... ;)
    Hier wordt rechtshandigheid niet meer gestimuleerd in school hebben ze mij verteld. Meisje doet ook alles links. Ben benieuwd!
    Ga het woensdag aankaarten bij de kine van mijn nek. Heb gisteren nog een kersenpitkussentje gehaald. En doe nu alles een versnelling lager.

Dani: Spannend! :) Wanneer mag hij officieel starten?

Mitsy:Knuffel meid... Hier is meisje ook aan't snotteren en hoesten gegaan. Ik spoel haar neusje goed en heb gisteren ook luuf gesmeerd.

Ik had gisteren nog gemaild voor het wendagje van meisje op school. Kreeg ik bericht terug dat ze op het instapmoment in augustus was en ze dan niet meer op wendag mocht gaan! :$ Mocht ze mee naar het carnavalsfeestje brengen. Daar ging ik ze sowieso mee naartoe nemen. Nu mailt de juf dat ze bedoelde dat ze dan in de voormiddag ook mag komen. Maar dan hebben de kleuters al carnavalsfeestje, dan heeft meisje nog geen klasmoment ;) Dan zal de vuurdoop wel zijn op 23/2.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Aaahhhh, super! Is zo'n speciaal moment he. Probeer er maar een beetje van te genieten nu ;)

6. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Hee super!! Geniet er maar lekker van... nu al heerlijk eigenwijs;)
    Pluisje

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @marnat graag gedaan

@pluisje argghhhhh lekker dan!!enne graag gedaan ;)

@little fijn een goede echo :d geniet ervan

@hier dochterlief naar school en man wat een begin van de ochtend, ze had er al niet echt zin in, Kom ik er achter dat mn uggy van de jongste lekke banden heeft, naar tankstation, niet gelukt de banden te dioen dus vermoed dat ze echt lek zijn.. daarna dochter naar school, school ging later open GRR vervolgens s de juf ziek dus een invaller, oefff dochter vond het echt niet leuk.. Daarna dus terug naar huis buggy omruilen voor de driewieler, daarna boodschappen gedaan, en de jongste maar krijssen pfffoee die vond het echt niet leuk.. Compleet niet luisteren ARGG. hoop maar dat de rest vabn de dag beter gaat..

8. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Een goed begin is het halve werk he;)
    Nee, ik hoop dat het de rest van de dag beter gaat..
    Pluisje

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou dat hoop ik wel anders beloofd het niet veel goeds :p

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Fijn miss !
    Hier ligt beeb ook verstopt.

Marnat, fijn dat het wat beter lijkt te gaan..Sterkte!
    Pluis, pffff schiet lekker op zo! :(

Rest: hoi! :)

Hier krijg ik eindelijk weer een beetje energie.
    Krijg nu al last van mn buik :( terwijl ik niet veel doe maar mn buik is ook al aardig groot.
    Misschien maar even zo'n ondersteunende slip ofzo halen.
    Caylen is een snot fabriek, maar niet meer zo benauwd gelukkig.
    Hij trekt zich overal op tot staan en schuift al langs de bank.
    erg leuk maar hij wilt nu uiteraard Niks anders meer.

Jaim was in de vakantie ontzettend moe.. gister en vandaag kwam ze ook moeilijk dr bed uit.
    duurt echt een tijd voor ze wakker is :(
    20e gelukkig naar t zh! Jeeej haha
    Hopelijk hebben ze daar een oplossing.
    Maar dat zal nog wel een tijd duren denk ik voor we ook maar iets weten.
    Moet volgende week naar gyn en dan zal ik ff langs de kinder poli lopen om te vragen of haar bloed uitslagen al binnen zijn..

11. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Dankjewel dames :D. Nou vandaag lekker in bad en relaxen ! Een fijne dag allemaal.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Die Cay is toch een bikkel he :) Zie hem al schuivan langs de bank :) Zal hij waarschijnlijk ook goed moe van worden :)
    Het gaat misschien nog even duren voor je duidelijkheid hebt, maar vanaf de 20ste zitten jullie in die mallemolen. Dan moeten ze door om iets te vinden. En hoop voor jullie dat het toch vrij snel gaat zijn.
    Fijn dat jij je energie wat terugvindt. Toch maar kalm aan doen als je al zo'n last van je buik hebt. Hoe gaat het met de misselijkheid? Heb je die nu volledig onder controle?

Little: Wat zeiden ze van je pijn? Was het bandenpijn?

Spikkel: Oh, dat zijn zo dagen dat alles tegenzit... hoop voor jou dat het enkel gaat beteren nu!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Mamachantal daar heb je je handen vol aan zo n mannetje wat lekker langs de bank schuifelt fijn dat je beetje meer energie krijgt.

hier vandaag een oppaskindje word begin maart 1. ze trekt zich overal aan op en wil en kan zelfs een klein stukje lopen achter t loop karretje ogen voor en achter in mn hoofd hebben hahaha

Sneu en vervelend dat Jaim zo moe is hopelijk zijn de uitslagen gauw binnen
    idd als je langsloopt ff vragen

Stehanie veel plezier met relaxen :)

Nijntje hij mag 20 jan starten.
    de 19e is hij jarig ze doen hier een dag na verjaardag omdat die dag al druk genoeg is, die mening deel ik wel.
    morgen eens aankaarten of hij volgende week nog een dagdeel mag wennen dat is dan 3 ipv 4 ;) hier doen ze nl maar 3 dagdelen wennen.
    wat raar dat je dochter niet meer mag wennen.. nee zo n feestje is dan niet echt een klas en wen moment.. ;)

Spikkel jee wat een ochtend!! hopelijk gaat de rest van de dag beter! :)

ik ga nog weer ff wat doen!

14. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Dankjewel, ja de baarmoeder is natuurlijk in de groei hoor erbij en hormonen natuurlijk dus heel erg gerust gesteld hier zo :D ben ook ineens heel moe! Iedereen nog een fijne dag allemaal

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    sorry even heel erg ego

ik ben mijn kluts helemaal kwijt
    dacht ik gisteren ongi geworden te zijn was het rood naar bruin gegaan tot bijna niets meer vandaag
    en nu

nu zit ik hier met 2 positieve zwangerschapstesten

kids en test 143.jpg

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Wauw zuurtje gefeliciteerd!
    Hoop dat ze oplopen!

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dani welk loopkarretje hebben jullie ?

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0

Denk dat dat voor een deel ook de spanning is die wegvalt. Al hoort het er soms ook wel bij (ik heb er heel veel last van gehad, van vermoeidheid, zeker bij de tweede tot rond de 17-18w).

Dani: Ik vind het niet leuk voor meisje dat ze gewoon niet meer even een half dagje in de klas kan wennen. Ze wordt er nu zo dadelijk in gesmeten... ;)

zuurtje: Ik hoop voor jou dat het eindelijk een definitieve positieve test mag zijn. Weet nog van je vals positieve testen van laatst. Ben je al met medicijnen bezig of moest je daar nu mee beginnen?

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dank je wel

nijntje deze test had ik in het weekend al gedaan en die was negatief, het zou dus al heel raar moeten lopen deze keer
    maar ik blijf toch verder testen dus dan zie ik het wel en dan verderop in de week laat ik een bloedtest doen
    ik had nu mijn eerste ronde clomid achter de rug en
    had gisteren al een afspraak gemaakt voor een echo op dag 14 ivm clomid of hij zou werken maar die heb ik vandaag toch maar weer afgezegd

littlemestphnie fijn dat je een goede echo had
    en die vermoeidheid kan van de spanning komen

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja ik denk het voel me een stuk rustiger al os het wel maf om te bedenken dat er iets met een hartje in me lichaam zit zo spannend!

Zuurtje van harte gefeliciteerd ik hoop zo voor je dat ze oplopen xx

Deel Deze Pagina