Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.528
    1.074
    113
    mamsvanm ik heb je een privé bericht gestuurd met wat je kunt doen in jouw geval!

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Spannend!! Nog maar eventjes geduld ;)

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamsvanm sterkte!

@ memorylane spannend!!! succes als het zover is ;)

wwjk dat er geen bal op tv is vanavond. pfff jakkes zeg.. denk dat ik dr maar weer een dvd in stop heb er aardig wat maar ook allemaal al wel tig keer gezien hahahaha
    iemand tips? ;)

vanmorgen met kids naar kinderboerderij geweest zat grote speeltuin bij en skelters hebben zich prima vermaakt!

4. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Jaaa nog heel even! Pff ben wel ontzettend zenuwachtig

Dankje Dani84! Er is inderdaad geen bal op de tv, ik zit ook al te bedenken welke film ik zal gaan kijken vanavond

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    #205 zuurtje, 4 jan 2014
    Laatst bewerkt: 4 jan 2014
    ik ben heel de woonkamer op zijn kop aan het zetten
    over 4 weken wil ik in de woonkamer alles anders hebben
    ik kan de meubels maar 2 maal laten verplaatsen in die tijd door mijn man en mijn poetsman
    ikzelf heb de zetels wel gedaan terwijl ik dit eigenlijk niet mag
    wat een rommel kan een mens toch hebben
    ik maak van de gelegenheid maar gebruik om alle kasten na te kijken en op te ruimen, die moeten toch leeg zijn vooraleer we ze anders kunnen zetten

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ zuurtje succes! stiekem ook wel lekker he dan heb je alles naar je zin straks! ;)

@ memorylane ben je er al uit? ik nog niet haha kids liggen er net in dus ga de kast eens induiken ;) laat je nog weten welke je hebt gekozen enne t kan heel gauw gaan he die bevalling ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    het zal tijd worden dat alles op orde komt
    we wonen hier bijna 6 jaar maar het is nog nooit helemaal op orde geweest
    nu moeten we de garage, kelder (verder doen) woonkamer en de 2 kinderkamers doen en dan hebben we alles af
    als die op orde zijn maar eerst weer sparen voor een nieuwe badkamer met douche ipv het bad wat er nu is
    ons voornemen is om dat allemaal dit jaar op orde te hebben, behalve de badkamer dan

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh ik hoor aardig wat frustratie!;) jullie zijn nog heel druk dus!
    Heb je zelf ook zo n onopgeruimd gevoel?
    Wij wonen hier nu 7 jr maar je blijft bezig.
    op zolder bij de wasmachine op de overloop bij onze zoon hebben we 3 jr geleden dakkapel gezet maar daar is het ook nog steeds niet afgetimmerd heb geen zin om daar op te ruimen en schoon te maken omdat het toch niet af is.. ;)
    Heb nu ook al weer zin om de woonkamer te schilderen ben dus druk bezig kleuren aan het uitzoeken!

9. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ik wil gillen!!! Smurfje was gisteren weer in het zh opgenomen voor de zoveelste keer...hij kreeg een sonde voor medicatie we mochten naar huis om morgen weer teug te gaan voor nog een gift meds....trekt hij net zn sonde uit...die moet er morgen dus opnieuw in...bah:':)':)':)'(

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dat ik trek heb in een milkshake maar mn man pas 11u thuis is.

dat ik zin in het voorjaar heb

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat wij vandaag heerlijk met zijn allen naar de dierentuin zijn geweest.

12. Mama2ekeer

Mama2ekeer Actief lid

12 jul 2012
    186
    55
    28
    NULL
    NULL
    Dat ik er nu achter kom dat ik eigenlijk met een enorme laml*l ben getrouwd en dat ik blij ben dat we gaan scheiden... (Maar dat is vast de woede die nu spreekt...)

13. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Wat leuk! Wij ook, Blijdorp.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ai is dit serieus? met een kleine van 11 mnd? sterkte..

15. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Tx terug gemaild

@ Allen... ik heb me smurfje weer.... na chantage en ge$^#$^maar goed, ik heb haar weer.... maar mijn god.... wat ben ik nu naar de K zeg.... wat een straf is dit voor het lichaam en de geest,
    Tx voor support helemaal fijn

16. Onje

Onje Niet meer actief

Ik wil kwijt dat ik huil van binnen, ik huil zo hard, maar dat ik mij groot houd voor mijn moeder, mijn tante, mijn neef en mijn broertjes.

Mijn oma gaat dood vandaag of morgen wordt zij in slaap gebracht. En wat is het zwaar, ze ligt in het rusthuis waar mijn moeder werkt.

Ook wil ik kwijt dat ik toch nog prachtige foto's heb van mijn kinderen samen met hun overgroot oma. Haar wens was om mijn zoon geboren te zien worden maar ondertussen is hij al 2, en heeft zo dus ook kennis mogen maken met haar achter kleindochter!

Deze foto vind ik zo ontzettend ontroerend, de hand van mijn oma en het kleine handje van mijn dochter.

17. Onje

Onje Niet meer actief

En 1 mooie samen met mijn zoon, haar lieveling die ze stiekem nog steed koek toestopt als ik even niet kijk ;)

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een prachtige foto, Onje! Heel veel sterkte..

19. Onje

Onje Niet meer actief

Dankjewel!

20. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    @Danie84 het is bij mij uiteindelijk The Help geworden! Erg mooie film. Welke heb jij gekeken?

Het kan inderdaad snel gaan, van mij mag dat ook wel want wil heel graag mijn baby'tje vasthouden :D

Deel Deze Pagina