Hier ook een overbezorgde mama hoor dochter was 5m toen ze RSV kreeg. Ben 3x met haar bij de ka geweest op 1 week tijd. Ze moest toen een week koortsvrij blijven, niet dus. Daar zat ik dan op de spoeddienst met haar. Pfff... Zoonlief is 2x onderzocht toen maar was 2,5. Maar die koortsstuipen... Brrr! Ben nu altijd erg bang als hij koorts heeft.
Ik vind het het ergst dat ze niet drinkt. Ze heeft 2 mandarijnen op, en daarbuiten ongeveer 120 melk, en 120 sap en net 5 slokken melk. En 4x 3.5 ml hoestsiroop. Is dus veeeeel te weinig. Gister ook al. En mn vriend zit het allemaal een beetje goed te praten.. zo van 'ach.. ze slaapt iig wel lekker' of ' joh, maak je niet zo druk.. ze is gewoon ziek, mag ze ook is' NEEEEEE!!! ze mag best ziek zijn. Maar wel drinken.. Dat eten verder boeit me niet zo. 9.5 kg is prima voor haar leeftijd.. Nu snel slapen. Dan kan ik morgen meteen bellen. DarkAngel; hoe gaat het met jou meisje?
Annabel jij ook al ziek meisje. Hier gisteravond na t badje nog koorts. Ze geeft over de nacht steeds slokjes sap op. Net een temp van 38.7 Ik bel straks mijn eigen ha
DarkAngel25@ Idd vandaag bellen. Annabel274@ Ook jij moet bellen voor je meisje . Anders bel ik , ben geen moeder maar wel in mijn hart . Als er wel wat aan de hand is dan zijn jullie op tijd. Niet dat ik zeg og hoop dat er wat aan de hand is . Maar de meisjes zijn mij te jong om zelf te blijven dokteren . Succes meiden laat het ons weten . Zo een niet mama heeft haar mama hart laten spreken.
Darkangel@ Fijn dat je een afspraak hebt , succes . Ik lees het in de avond wel moet de hele dag werken + na tijd sporten . Pc komt wel aan maar ga dan later pas op zp na ik gesport heb. Knuf mee .
Wij hebben om 11 uur een afspraak staan. Ben benieuwd.. Vanmorgen 70 cc melk op, en 3 slokjes sap. Maar ze is wel vrolijk. Minder dan normaal, maar niet meer echt zo ziek als dat ze was.
Hier ook 70 cc melk, en een paar hapjes brood. Ze is zo vrolijk als wat.... Maar goed dat was gister ochtend ook, en in de loop van de dag werd ze toch weer steeds zieker.
Mogen jullie niet zelf naar de ka gaan? Of moet je daar in NL een doorverwijzing voor hebben? Alleszins: beterschap voor jullie meisjes DA en Annabel Marnat: Goed gesproken meid! *knuf*
Nee, daar moet je een verwijzing voor hebben, en ze sturen je niet zomaar door. Als ik persee zou willen zou t wel kunnen, aangezien Evi al bij de kA loopt. Maar dat is voor haar reflux.
Ah zo. Hier in B kan je zelf met de kinderarts bellen en een afspraak maken. In het weekend ga ik daar naartoe als ze ziek zijn of ik bel als ik met een vraag zit. Want die huisartenwachtpost hier heb ik mijn buik van vol (voor de kinderen dan toch).
WWJK: Dat ik uitkijk naar het einde van de werkdag! Wat een hypocriet gedoe is dit hier aan't worden. Staan ze in de ruimte naast mijn bureau wat te roddelen over andere collega's. Blijkbaar komt er weer een nieuwe collega bij? Ik weet er niks van, mij wordt niks gevraagd. En dan dat constante gefluister... De collega die vertrekt, daar worden nog meer eieren onder gelegd als dat er al gedaan werd. Eerst is het donderdagmiddag afscheid en dan nog eens op vrijdag de hele middag en avond. Jeetje, word er niet goed van! Ben blij dat ik mij opgegeven heb op school om mee te gaan met de optocht van carnaval Dat manlief maar snel terug aan het werk kan, dan kan ik tenminste ander werk zoeken. Hij moet binnen een uur bij de dokter zijn, dan weten we hopelijk iets.
Ff gauw via de tel. 1 oor lichterlijk geïrriteerd. Virale infectie zei de arts. Moet doorgaan zoals ik t nu doe. Urine zouden ze bellen als ze iets vinden.
Ik wil kwijt dat dit alweer de derde dag is dat ik knallende koppijn heb. Meestal heb ik na 2 dagen hoofdpijn een dag 'vrij' voordat het weer begint, maar deze keer trekt de hoofdpijn lekker door. Olé olé!
D.A niks ernstigs dus nog gebeld voor de urine? knapt ze iets op? Annabel hoe was jou afspraak? Ik moet zo voor landelijk bevolkingsonderzoek voor bmhals kanker.. 1e keer word in juli 30! hihi ach heb t al eens eender gehad zo gepiept.. fijne dag!
Als het een troost kan zijn, hier wordt dat standaard gedaan bij het jaarlijks onderzoek bij de gyn. Nu nog om de twee of drie jaar uitstrijkje, is recent veranderd. Succes! ShampooL: Vervelend he, koppijn... heb je er ook zo'n last van? Ik heb er vandaag weer van de stress. Ben vanmiddag met m'n zus gaan eten, dat ik even uit dit hypocriete gedoe was. Nu nog even doorbijten tot 16.30u en dan weer fijn naar m'n gezin. Dadelijk weer maar ibo 600 nemen, heeft mij gisteren goed geholpen.