*zwaai terug* Wel een beetje voorzichtig doen, jij he... Kleertjes zijn idd erg duur. Ik heb de leukste dingen al weggegeven helaas... Veel plezier met shoppen op mp Pluisje
ik hou me koest haha thnx had laatst al wat gehaald maar weet niet of ik er genoeg aan heb.. hou dr niet zo van als ik net aan genoeg heb of ik tig keer moet wassen en ukkie vaak t zelfde aan heeft
Ow stond er beetje onduidelijk heb vanaf juli vorig jaar iedere maand wat te weinig gehad (totaal 200 netto) dus hoef niet terug te betalen
Dani@ Succes stelt idd weinig voor al drie keer gehad. Darkangel en anabel@ Fijn dat het mee valt nu maar hopen dat het beter word met de meisjes . Loesje @ Beterschap Shapool@ Beterschap erg vervelend die hooft pijn . Mamachantal@ Kalm aan jij anders kom ik met de matten klopper ! Nijntje1984@ Fijn dit soort colega s not Nijntje1990@ Denk 0m je zelf anders geld ook voor jou matten klopper ! Hier lekker gewerkt en gesport ! Zo eten manlief staat onder de douche die gaat zo het eten maken , en ik afwassen straks . Mis straks boodschappen doen . Verder doe ik niets meer , morgen weer een dag . Oja wel de droger uit pakken straks hihi.
Kat aan geboden grote deugniet ! Kom de kamer in allemaal stokjes op de grond de prikkers , en meneer zit er boven op . Ik niet gedaan hoor Nu licht naast de laptop lief te wezen
Heerlijk he marnat, katten. Ik ben echt stapelgek op die rare, lieve, ondeugende, onschuldig kijkende beestjes
hoooooooiiii! Nou viel idd erg mee, bmmond was wel onrustig zei ze.. kan met cyclus te maken hebben.. nou ja kijken wel ff Mamachantal ik heb er ook een leuk jongens pakket op staan 29 stuks. mt 68 laat maar weten of je interesse hebt rustig aan doen hoor! DA en Annabel fijn dat jullie meisjes opknappen wat een poppetje zeg scheet niet te zien dat ze 39 heeft.. Dat is een fabel van vroeger hoor niet naar buiten het was vandaag zo lekker goed ingepakt een rondje kan best!! hopelijk mis ik niet te veel reacties Mn zusje is er gaan ff spelletje doen met de kids!
Idd heerlijk. Hij kijkt nu na de douche zo van baasje ik heb niks gedaan hihi. Wil hem ook voor geen goud meer kwijt de schat.
Dan is er koffie ! pff doe echt niks meer spieren voel ik nu wel. Boodschappen doen we morgen dan zijn de winkels langer open. Over een uur gaan we ook weer op bed.
Hier te lang achter pc gezeten nog. Dacht ff dat mailtje beantwoorden. Tsja. Toen kwamen de facturen contracten en betalingen ook om de hoek. Nu koffie drinken (man dan ik lust niet) en dan slapen. Ben kapot. Sorry Marnat dat ik niet geluisterd heb Man heeft wel dochter in bad gedaan die had zichzelf natgeplast langs de luier. Vind ik altijd zn rotwerk dus blij!
Nijntje1990@ Foei nou omdat je zittend wat deed keur ik het goed Tante marnat wil wel gezonde kindjes moet ook wel op veel kindjes letten hier pff . Maar doe het met liefde als ik ze zelf niet krijg dan maar zo he. Zonder gekheid gaat het verder goed met de twee kleintjes in je buik?
Gister avond in de roze pyjama.. na een lange hoestbui lopen de tranen over haar wangen En de blauwe pyjama (sexy he.. is van mn neefje geweest en de enige die nog niet vies was ) is vanmiddag na het buiten lopen. De neusspray helpt wel waard heb ik het idee. Ze haalt niet meer zo zwaar adem. Zwangere mama's, doen jullie wel even rustig aan? Ik las dat er nog een kindje zo heerlijk ziek is.. Beterschap! DarkAngel, wat een lief popje heb je! En een bekend doekje Pluisje, hoe gaat met je zoontje? Al zonder wekker vandaag? Marnat, je mag wel tante zijn hoor, daar heeft Fem er maar 1 van..
Dat ik heel trots ben op onze oudste zoon We hebben een hele zware en moeilijke tijd met hem Gehad ivm zijn gedrag etc En we hebben professionele hulp gezocht! En gekregen en binnen twee weken was het bijna zoals van ouds.. Heerlijk. Ik zelf zit weet fijn in mijn vel de kids ook wat willen we nog meer
TanteMarnat hahaha, Ik zal goed voor Evi zorgen. Vanmiddag nog sap gedronken, en avondfles 140 cc op dus ik ben tevreden.
Ja tante Marnat past op alle kindjes Maar ze liggen prinsheerlijk in het stapelbed zoals de gyn zei mn bloeddruk is beter (al die chips helpt goed whaha) dus voel me ook stukje beter. Ik leef nu echt naar het moment over vier weken wanneer we de uitslag van de rhesus test krijgen. Ik hoop toch zo dat de waarde gelijk is gebleven. Dat betekent dat het nog niet actief is en dat is uiteraard gunstig! Als dat weet weet je ook een beetje waar je aan toe bent. Nu is het van ja het kan goed gaan of heel slecht gaan. En dan kan het alsnog wel alle kanten op weer maar heb je beetje een uitgangspunt Als het wel actief is is het fouteboel dan betekend het dat rhesus dus bij kindje is en is het cru gezegd wachten tot er bloedarmoede optreed bij de kindjes en we naar Leiden moeten. Dan is kans op een geboorte vanaf de 28 weken ook heel reëel. Vanaf 28 weken hebben ze 70% overlevingskans in de couveuse dus dan maken ze iedere keer de afweging van wat is minder risico: de couveuse of een transfusie.
Nou ben ik even erg blond en een leek . Wat is rhesus ? Nijntje : Ga je maandag ook na kleine zorgen kijken? En dan ga ik nog wat water nemen en dan op bed.