Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Help ja ik weet het doe het zelf .
    Maar ow wat heb ik een spier pijn van het sporten , morgen maar niet sporten.
    Manlief kan me de pot op wat klussen betreft !

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nijntje: Gecondoleerd met je oma!

shampooL: Fijn dat de hoofdpijn is gezakt, dat zal veel schelen.

MamaChantal: Oh cherm, zielig voor de hond zeg. Maar ook voor jou!!

Bloem: Beterschap, Hoop dat de kuur snel aanslaat.

Nijntje: Ja ze hebben nog wat op kweek gezet, weet zo even niet meer hoe,wat waar :)

Nijntjes: Ik vind het maar vervelend hoor, 2 nijntjes. Kan steeds maar niet onthouden wat voor welke nijntje is :D :')

MrsDee: Lekker trots zijn op je buik hoor! Iedereen is op haar eigen manier mooi zwanger! Of je nu een grote of kleine buik hebt!

Cream86: Oh wat vervelend zeg! Vond ik ook niet zo fijn! Mijn moeder begon al toen ik 35 weke zwanger was....

Annabel: Fijn dat het wat beter gaat. Maar irritant zeg, dat je niet meer in slaap kan komen als je meisje wakker is geweest. Hier kan ik dat gelukkig wel, al duurt het even.

Dani: Super dat de kinderen het zo leuk gehad hebben! Die zullen goed slapen.

Sorry, ik zal vast iemand vergeten zijn :). Dikke knuffel!

Even een vraag, ik merk dat ik veel met ! typ. Komt dat vervelend over? Het gaat zo automatisch :)

WWJK: Evi ligt nu lekker in bed. T was me t dagje wel zeg. Hoop dat alles nu snel over is hoor. Heb lichtelijk wat hoofdpijn nu, maar goed. Ga t niet heel laat maken vanavond, want ben kapot. Vanaf zondag maar 3/4 uurtjes per nacht gemaakt omdat Evi bij mij in bed lag. Vannacht lag ze op haar eigen kamer maar ben er een aantal keer uit geweest voor haar. Wou vandaag een rustig dagje inplannen, maar dat is er ook niet van gekomen.

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee hoor Dark ik vind het niet vervelend wel gezellig ;) haha
    Ja denk ook dat ze heerlijk slapen
    jij ook lekker optijd je bed in!

Mrs Dee genieten hoor van je buik! maar snap dat je het soms vervelend vind. toen ik 20 wk was kwam er een vrouwtje naast me staan bij de lift jij hoeft niet zo lang meer he?! zeg nou ben net op de helft. Oh een tweeling? nee gewoon 1 zo! dan ben je wel erg dik! noujaaaa.. en ik had een hele mooie buik
    dus laat ze maar kletsen en lekker genieten!! :)

xx

4. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Fijne avond dames, en alvast welterusten!

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ben er alweer 6x uitgeweest voor evi.... t begint me echt op te breken :(

6. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Knuffel meis :(

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    De meiden hebben straks carnaval en ze zijn zo zenuwachtig😃

Mijn zoon die krijgt dalijk in het Sophia een mri van zijn hoofd. Maar doordat hij te jong is moet hij onder narcose. En het is een uur rijden dus ik ga om half negen weg en ben waarschijnlijk pas tussen vijf en zes thuis. Wat een dag....

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Micchan thanks.

na 10x eruit heb ik haar bij mij gelegd. Ze heeft wat geslapen maar is nu al meer dan een uur af en aan aan t huilen.

9. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

@wwjk

Ik ga straks na 6 mnd vloeien mn spiraal laten verwijderen.

Ik heb hem laten plaatsen toen begon alle ellende. Slik zelfs nu al 2mnd de pil erbij en vloei nog steeds. Als hij er uit is doe ik spontaan een dansje bij de ha want ben dat ding MEERRRRRR dan zat haha

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Micchan: gefeliciteerd met je verjaardag meid. Een hele dikke knuffel!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Micchan: Gefeliciteerd met je verjaardag , maak er een leuke dag van.
    Knuffel
    Darkangel die weet dat blijkbaar dat je jarig bent hihi.

Darkangel@ knuffel hopelijk kun je gauw weer goed slapen , en de kleine weer goed drinken .
    Gaat dat nu wat beter?
    Kun je anders je man niet vragen of die bij de kleine kijken , zodat jij bij slapen kan.

Hier zo werken verder niks te melden .

12. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    micchan,
    gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag vandaag...

13. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0

Hahaha ja een goed advies:D. Wat dacht je van de voordeur in, de achterdeur weer uit;):D:D

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Marnat. Ik kan dat niet van mijn man vragen. Hij werkt veel, vandaag ook van 7.00 tot 22.00..

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Pluisje: Sterkte met je sm, hopelijk word je huis goed gekeurd ;)

Darkangel: Toch nog een beetje kunnen slapen? Hoop zo dat je meisje snel is opgeknapt!

Dani: Fijn dat het gisteren toch een hele leuke dag is geweest!

Buonanotte: Succes met het verwijderen van je spiraaltje. Ik heb er jaren zonder problemen 1 gehad. Echter na de bevalling opnieuw en toen hetzelfde probleem als jij 6 maanden aan 1 stuk gevloeid... Nu heb ik het "geluk" dat mijn man zo goed als geen levend zaad meer heeft, dus kan ik zonder hormonen (En alleen in deze situatie kan ik het geluk noemen natuurlijk, toen we kindjes wilden was ik er minder blij mee ;))

Micchan: gefeliciteerd met je verjaardag!!

16. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    @Micchan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ga je nog wat leuks doen??

@Buonanotte
    Succes met het verwijderen van je spiraaltje straks. Ik herken het helaas helemaal. Ik heb er ruim een jaar mee gelopen, constant bloedverlies, bah. Ik was zo blij dat het eruit was. Ik bleek er een flinke cyste van te hebben gekregen, waardoor ik me ook nog eens de hele tijd PMS voelde:x.
    Ik heb er trouwens niks van gevoeld, maar je kan van tevoren een paracetamol nemen, just in case;)
    @Stampertje, heel veel sterkte met je zoontje, is niet niks zeg, een mri bij zo'n kleintje. Mag ik vragen wat er met hem is?
    Voor je meiden veel plezier met carnaval!!
    @DA, je hebt dus weer een fijne nacht achter de rug... Ik hoop toch echt dat ze nu eens gaat opknappen zeg. Krijg je vandaag nog bericht van het ziekenhuis==

"wwjk, ik heb eigenlijk niks te melden, behalve dat ik nu moet gaan renne!! Moet om 9±00u bij logopedie zijn...oeps Zoontje zit nog in pyama hahaha rennen!!! ) ook ik gebruik wat veel uitroeptekens hahahaha
    Iedereen een fijne dag
    Pluisje

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He schatten ik heb een deel bijgelezen maar niet alles.
    Beetje druk geweest afgelopen dagen op werk. Maar nu Vakantie!!!
    Strak naar de peutergym, nog ff bij zus langs en dan thuis tas inpakken en op naar vrienden.

Beterschap aan alle zieken!
    Knuffels voor iedereen!

18. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Micchan; gefeliciteerd met je verjaardag meis, ondanks alles wat er gebeurt is en nog steeds gebeurt toch een 'beetje' een fijne dag.. Voor zover dat kan.
    Dikke knuffel!

19. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Fijne vakantie!:)

20. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland