Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dat is een nog betere optie! He hallo en tot ziens :D

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Micchan gefeliciteerd knuffel!

@ Buanotte succes met het verwijderen het is ploep en eruit hoor ;)

@ Kibbeling fijne vakantie ;)

@ D.A. Ah gut dat breekt op he! hopelijk voelt ze zich snel beter! Nog wat kunnen slapen?
    xx

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijne dag? Grapjasjes ;)

4. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Onze kersenboom wordt te groot voor onze tuin dus ml wilde hem laten rooien. Omdat ik het zonde vind om een gezonde, goede boom te laten rooien heb ik hem weggegeven en nu mag de boom bij iemand anders in de tuin verder groeien. Haha komt die man hier helemaal alleen om een boompje van 6 meter hoog uit te graven :D :D :D
    Ik ga maar eens lekker rustig zitten met een potje thee erbij :D

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Micchan: Gefeliciteerd met je verjaardag

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    WWJK: Ik HAAT carnaval. Echt ik kan er niks aan doen. Ik snap het ook niet. Als kind al vond ik het verschrikkelijk....

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Micchan, toch gefeliciteerd vandaag.

Wwjk; ik wordt gek, 2 dagen 'overtijd' en een negatieve test:p gelukkig heb ik een druk weekend, kan ik er ook niet meer aan denken:D

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

+1 ;)

er niet mee opgegroeid en nu wonen we in een dorp volop carnaval pfff hier ook geen fan..

Bubbelz spannend!

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wwjk; ik denk dat de kuur eindelijk aanslaat, voel mezelf weer een beetje opknappen maar moet nu niet te fanatiek weer dingen gaan doen want anders lig ik binnen te kortste keren weer in bed, blijf dus nog maar even liggen :)

De laatste dagen was ik hier wel fulltime te vinden laat maar zeggen, waardoor ik echt weer mezelf moet inhouden met m'n 'zwangerschap gevoelens' ofzo..
    Weet niet goed hoe ik het moet uitleggen.
    Maar om het maar even kort samen te vatten;
    Ik ben 20, vriend 30, we wonen al een tijd samen, hebben alles goed voor elkaar alleen ik ben aan het afstuderen en daarna natuurlijk als een speer proberen aan werk te komen.
    De wens voor een kindje is er al een paar jaar, zelfs toen ik nog alleen was, maar nu bijna alles op orde is wordt het een steeds groter iets.
    Vriendlief wilt het ook heel graag maar wilt wel dat ik een baan heb voor we er aan gaan beginnen, mede omdat hij graag een carrière switch wilt maken.

Ik snap hem tuurlijk helemaal maar ik moet mezelf soms zo inhouden om niet 'gek' te worden van m'n verlangen.

Nouja, genoeg gezeurd, ik wilde het even kwijt omdat ik geen zin heb om m'n vriend hier lastig mee te vallen haha.

Bubblez; spannend! Nog maar even afwachten dan:)
    Darkangel25; haha, ik deel je gevoel, snap ook echt niet dat mensen dat leuk vinden, vroeger moest ik clown zijn aangezien we in een boerendorp woonde en ik begon een week van te voren al te krijsen haha
    Blub69; ah wat lief, krijgt de boom toch weer een nieuw leven !
    Geniet van je theetje:)

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    happy birthday Micchan!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zoonlief werd wakker en wou nog een dag naar ballorig pardon? ben nog aan t bijkomen van gister ;) haha
    moeders word oud :p haha nee

dus vandaag een opruim poets dagje
    wou eigenlijk ff alleen de stad in oid ff zonder kids
    heb vakantie maar ben nog niet uitgerust. tja daar ben je moeder voor zeggen ze dan, maar ff alleen weg is ook wel eens lekker.
    mn moeder komt zoals gewoonlijk niet naar hier ja dan moet ik ze daar weer heen brengen.. :( ook geen zin in ..

nog wat: moet het toch ff kwijt:
    ze gingen niet met ons mee weekend weg sparen omdat ze naar Canada gaan naar mn broer enz geld was op...
    oke maar kopen ze wel een nieuwe tv van bijna 600 euro of meer..
    sorry maar dat viel bij mij even verkeerd..
    ze doet het af met: opa moest nog een uitgave doen voor de belasting anders moest hij bijbetalen... ??????
    Ben eigenlijk best pissig en t doet ook zeer maar ze zien het zelf niet..
    nu kan ik er wel over beginnen maar pff bah heb dr geen zin in want dan kan ik door blijven gaan.. :(

nou ga maar eens een koffie doen en dan eens kijken hoe we ons deze dag gaan vermaken..

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Oh dani niet leuk om te horen idd. Ik hoop dat je nog wat leuks hebt kunnen bedenken vandaag.

Bloem fijn dat je aan lijkt te slaan. Wel rustig aan doen nog. Snap je gevoelens wel hoor voor een ukkie. Nog ff geduld hebben alles komt op zn tijd.

Bubbelz duim duim.

Blub lief gebaar om je boom dan weg te geven. Succes voor die man ;)

Hier gezellige peutergym gehad. Kleine man had er zin in. En zo grappig on te lezen ik Haat carnaval! We gaan dus bij vrienden carnavallen hahahaha het is ook niet mijn meest favoriete ding maar ml vind het leuk. Kleine man gaat ook mee dus we gaan ook naar de kindercarnaval. Ben benieuwd wat hij ervan vindt?

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@ dani en kibbeling, duimen is niet meer nodig:( door naar de volgende ronde:)

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Wwjk: ooooh crap.. vriendinnetje van jaim is hier..Maar luisterd slecht :( en snapt weinig.. ist al 3 uur? ;)

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Ah balen zeg!
    Wel leuk dat je een dag voor m'n verjaardag gaat trouwen 😁

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

4 juli op mijn verjaardag ;) :p

Jammer bubbelz! duim voor je dat volgende ronde raak mag zijn voor jullie!

@mamachantal oh vreselijk is dat he heb t hier ook wel eens gehad zon druk(ker) kindje die slecht luistert blij als t opgehaald is ;)

@kibbeling nee idd niet zo leuk
    ach we zijn naar de markt geweest en ze mochten wat uitzoeken bij de action ;)
    nu zijn ze naar de speeltuin en houd ik even grote schoonmaak ;) speelgoed ed. uitzoeken

fijne dag x

17. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Mamachantal: haha ja dan ben je vast blij als ze zometeen weer vertrekt :)

Dani84; nouja hebben ze wel een leuke middag gehad!

Heeft er iemand nog leuke weekend plannen?

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Nee niet echt..
    morgen ff naar de markt en hema. Ml moet werken morgen.
    zondag naar sm en verder met kamertje
    Misschien komt mn vader nog langs.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nee hier ook niet ml moet werken en de oudste moet naar zwemles

20. rums

rums Niet meer actief

@Bloem93. Ons zoontje wordt zondag 1 jaar! Ben nu de nachten al aan het aftellen haha :D

wwjk: ik heb vanochtend tulpen gekocht voor mezelf. En wat staat het mooi! :D

Deel Deze Pagina