Oh leuk! Hihi jij telt ze alvast voor hem Verwacht je veel visite? Leuk tulpen! Heerlijk is dat he, als er weer verse bloemetjes in je huis staan!
Was rond half 1 op weg naar een vriend, moest nog 10 min rijden, rij langzaam gelukkig want stoplicht op rood, koppelingskabel kapot! Bleef rustig en stuur de berm in, koppeling deed niks meer... Anwb gebeld, ruim half uur gewacht en toen naar de garage gesleept, die gaat hem gelukkig maken. Maar moest wel even bij komen hoor.
Oh elsie wat schrikken goed van je dat je zo rustig bleef rum leuk is dat he aftellen en hier ook tulpen zo vrolijk! wwjk: Aaaaaaaahhhhh 2 drukke kids in de aanbieding wie wil?!?! (ze een dagje te spelen hebben )
hahahaha pff ik kan niet meer zijn schatten hoor maar zooooooo druk mij kun je zo opvegen kom je ze halen of moet ik ze even brengen
Ik hoop ook dat het niet zo erg duur word... Moest wel rustig blijven, zoontje zat ook achterin, zouden naar een vriendin gaan dus die afgebeld en toen anwb.
Uhm kom ze maar brengen, ik heb namelijk een auto met maar twee zit plaatsen Dat wordt zo krap. Ik laat ze hier wel even rennen met de hond en daarna kunnen ze door naar de speeltuin en kinderboerderij, die grenzen aan elkaar, op 5 minuten loopafstand. Kun je ze vanavond weer ophalen (slapend en wel)
@bloem. Tegen de 30 met ons meegerekend. Vrienden van ons komen een andere keer eten om zijn verjaardag te vieren. En tulpen zijn inderdaad erg mooi. Verbaas me er alleen over want er zijn een paar helemaal open gegaan in een paar uur tijd. Als ze me maar niet verwelken binnen de kortste keren.
Wordt helemaal knettergek van het thuis zitten. Verveel me wezenloos. Van mij mag het heeeeeel snel augustus zijn. Dan kan ik teminste weer eeb keer zelf stofzuigen en dweilen.
Rumms; oh dat wordt een drukke boel, ik heb niet eens zoveel vrienden en familie bij elkaar met die van m'n vriend erbij haha. Maar wel gezellig! Krijgt de kleine z'n eigen taartje? Lizzie; wat balen! Kun je geen hobby zoeken, iets wat je liggend/zittend kan doen, als knutselen, scrappen, haken, breien .. Weet ik het haha. Ik heb laatst dit ontdekt en vond het best leuk om te doen, heb nu meer spullen besteld zodat ik wat leuke dingen kan gaan maken als ik me de pleures verveel En je hoeft er niet eens goed in te zijn want je moet gewoon papier scheuren en opplakken haha.
Hier een rustige dag gehad ,en ben braaf geweest niet gesport. Tv dag er van gemaakt met af en toe kleine dingen doen in huis. Kruiden bakken na gekeken en schoon gemaakt. De weegschaal was lief trouwens nog steeds 67 kilo . Nu woensdag ga ik mijn bloed laten prikken op cholesterol en afspraak maken voor bloeddruk controle . Dit moet om het half jaar even kijken of alles nog goed is. We zullen dan zien of alles wat we er voor gedaan hebben ook goed geholpen heeft. Sporten eten aan passen zout niet en natuem zout enz. Darkangel@ Als je manlief zo veel werkt kun je idd het niet vragen. Maar dit weekend kun je dat wel toch of moet ie nu ook deze dagen werken? Ik bedoel dan kun jij even bij slapen en er weer tegen aan . Hoop zo dat het snel beter gaat . Dani @ Leuke dag gehad zie ik , en nu drukke kids , en nee ik pas niet op . Ik heb nu ook weekend hihi . Sorry weet het niet meer , knuf voor iedereen .
En.... ze liggen in bed! om 20:00 al ze slapen nu al roosjes haha rust in de tent lekker saampjes met manlief op de bank tv kijken ah valt me tegen hoor van je Marnat lekker relaxen! zijn hier ook dames uit overijssel?
Dit is alleen van mijn gezin en mijn man zijn gezin en een vriendin komt. Maar mijn man komt uit een gezin van 5 kinderen. En d'r komen die dag 8 kinderen mee die ik ook meegerekend heb. Nee, die krijgt hij niet. Helemaal niet aangedacht
Dani@ Fijn dat ze al lekker in bed liggen . nu mag mama rusten . Had het met liefde gedaan hoor maar mijn lijf zij nee vandaag spieren auw en was uit . Lig niet snel de laatste tijden maar nu gaf ik er even aan toe van middag . Niet geslapen maar wel gerust. Hoefde ook niet te sporten dan kun je wel even liggen. Volgende week weer trainen . Of het weekend verder kalm is, nog geen idee plannen hebben we niet . Mijn neefje en nichtje zijn bij mijn ouders , zusje en man even met zijn tweeen weg dit weekend . Mis dat we daar nog heen gaan om ze te zien de kids. Verder medicatie kasjes op hangen hier , en wat aan rommelen.
Rums: hier hebben ze ook allebei geen eigen taartje gehad. Allebei een cupcake Veel plezier alvast met de voorbereidingen. Is zo speciaal, die eerste verjaardag. Marnat: geniet van je weekend!! MamaChantal: hoop dat het toch wat meeviel uiteindelijk, geniet nu maar van de rust! Dani: sorry, hier ook 2 kids boordevol energie... Als het mooi weer is, breng je ze maar. Kunnen ze zich uitleven in de tuin Micchan: Happy birthday!! DarkAngel: hoe is het met jullie meisje? Hoop dat de nacht wat beter gaat dan de vorige. En anders morgen maar even mee een middagdutje doen. Annabel: hoe is het met jouw meisje? Elsie: poeh, dat is schrikken zeg! Goed dat je zo kalm bent gebleven. Bloem: blij dat je je beter voelt. Nog maar rustig aan nu, dat je goed kan herstellen. Wwjk: Gelukkig naar een (andere) tandarts kunnen gaan. Blijkbaar was een zenuw afgestorven in mijn tand. Dadelijk tand ontzenuwd en volledig ontsmet. Kan tot zondag pijn hebben. Voel nu nog iets maar lang niet meer die pijn als voormiddag. Was net een chipsje aan't eten en knabbel standaard aan de andere kant. Toevallig gaat een klein stukje richting tand: au!!! hoop dat dat ook nog wegtrekt en dat het niet een allergische reactie op de vulling is. Nog al gehad. Zullen maar wat afwachten. Verder had zoon carnaval op school. Hij vond het heerlijk, na een half uur had ik het gehad. Ze doen niks met de kinderen, gewoon een hele namiddag laten lopen en spelen. Hadden wel de pech dat de optocht door de regen niet kon doorgaan. Dan vanavond nog even naar mijn oma gaan kijken. Was zo raar om ze daar zo stil te zien liggen. Ze kon gewoon geen seconde stilzitten, zo ken ik haar. Maar ze zag er wel gelukkig uit. Nu is ze na dik 12 jaar weer bij mijn opa. <3 Daarnaast weer eens zwaar teleurgesteld in mijn collega's. Ze hebben voormiddag de mededeling gekregen dat oma overleden is. Net van 1 collega een bericht gekregen via fb. De rest schittert in afwezigheid... Had het gisteren op de personeelsdienst gemeld en aan 1 collega. De anderen waren zo vol van onze afscheidnemende collega dat ik het niet gepast vond om er iets van te zeggen, had er ook helemaal geen zin in. Want dan zouden ze ineens wel vriendelijk zijn en na het geroddel van woensdag had ik daar even geen zin in. Maandag een half dagje werken, veel zal ik niet zeggen als er iets gevraagd wordt.
Nijntje1984@ Raar is dat dan he om ze te zien liggen als ze idd altijd alleen maar bewegen. Knufie Fijn dat soort collega s laat ze maar lekker . Ik heb geen last van mijn collega s zie ze nooit , alleen met vergaderingen [ komende maand weer dus] Ik geniet zeker van mijn weekend doen we altijd wel eigenlijk.