dat de kinderen weer naar school zijn, poeh! wat een rust in een keer weer, geen geschreeuw en geruzie om het feit dat ze met hetzelfde willen spelen. Heerlijk!!
Hele goede vraag! Nog nooit eerder gehad en nu gaat het ook weer.. Maar eens even aankijken.. Merk wel al een tijdje dat ik last van mijn onderrug heb, misschien zat er een zenuwtje klem dat precies met mijn been verbonden was ofzo? (leuk he, doktertje spelen)
Spoiled irritant he! overdag minimaal laten slapen?? succes! Butterfly 30 dat kan toch haast niet het enige zijn?? misschien ff berichtje doen om t uit te praten? succes! Oh wat ben ik lui hahahaahah sorry.. Heb zin om boerenkool taart te maken maar straks is ie niet te eten!! hihi twijfel nog
Dat ik boos ben op mijn zwager. Hij heeft mijn zus even mede gedeeld, dat hij alles en iedereen, dus ook haar en hun dochter, zat is En dat hij spijt heeft van de zwangerschap Mijn zus is hoogzwanger, ze is over 4 weken uitgerekend van haar tweede kindje. Hij is volledig de weg kwijt, maar we weten geen van allen wat er precies aan de hand is. Niemand weet hem te bereiken, en we staan allemaal machteloos. Boos op hem, maar zoveel verdriet om mijn zus en haar kindjes L*L!
Ik kijk ff niet op zp en dan is Micchan gewoon al bevallen!!! Wat een schrik. Ik wens jullie heel veel sterkte in deze zware tijd en hoop echt dat alles goed komt met kleine Misha. Ik heb de foto's al bekeken, wat een schatje, echt een wondertje. Ik wil jullie ook van harte feliciteren met dit mooie kindje en hoop dat ze net zo sterk is als haar moeder en tante Shaddixx... Ik ben ff te geschrokken om op anderen te reageren, sorry . knuffel Pluisje
We gisteren een telefoontje hebben gekregen van mijn schoonmoeder die we al ruim 2,5 jaar niet meer gehoord hadden en zij vertelde dat ze longkanker heeft met uitzaaiingen. Manlief nu niet weet wat hij er mee aan moet.
manlief vandaag begonnen met de tweede dag van zijn nieuwe werk, super blij mee Ik heb mij vandaag ingeschreven bij een gastouderbureau en een sollicitatie gedaan voor een paar uur schoonmaken bij kinderdagverblijf. Hopelijk komt nu alles op zijn pootjes en kunnen we weer normaal leven
Gelukkig! @ Kibbeling: Poeh, moeilijk! Denk dat je man best z'n hart kan volgen, wat het ook is... @ mexicang: Pfff, wat een situatie... @ lioness: Vervelend! Hopelijk snel een oplossing. Voor de rest ben ik het vergeten... WWJK: Dat we gisteren naar een verjaardag moesten bij schoonoma. Ze zoonlief ongevraagd decoratie van de taart aan't geven waren. Was met marsepein en zoonlief mag voorlopig geen noten dus ook geen marsepein. 'Ach, te laat, hij heeft het op'. :x Geven ze hem een stuk taart, ga ik kijken omdat daar iets op lag: pistachenootjes :x Dan willen ze hem om 19u een kop koffie geven omdat hij dat graag heeft, dan weiger ik, willen ze hem aan het lepeltje laten proeven. NEE, hij moest een half uur later bed in. Als hij al eens koffie krijgt (omdat hij het zo graag heeft) is het een bodempje en de rest is melk. Niet een halve kop met een wolkje melk. Dan wil zoonlief nog een stuk taart, maar krijgt hij niet van mij. Willen ze hem een groot stuk tiramisu geven (werd met amaretto gemaakt, is op basis van amandel dus mag niet, sowieso geef ik geen gebak oid met alcohol) was daar ook weer commentaar op. Heb het even gehad, hoop dat ik de eerste tijd niet meer bij de schoonfamilie moet gaan eten! Vorige keer bleven ze dochterlief maar volstoppen met snoep en koek terwijl ik duidelijk nee had gezegd omdat ze al zoveel op had. Denk dat ik bordjes op hen ga hangen: verboden te voederen
Holy moly, ik was allang vertrokken. Wat heb jij een engelengeduld zeg. Met volwassenen waarschuw ik echt niet meer dan één keer. En vertrekken is de zachtaardigste reactie die ik kan bedenken.
pff zoo herkenbaar helaas (gebeurt hier bij schoonmoeder) Alles word maar gegeven ondanks onze regels/wensen
Dat ik zo zo zooo ontzettend moe ben, dat ik even geen raad weet met mezelf. Ik kan er wel van janken!
Moet zeggen dat wij ook binnen de 10 minuten weg waren hoor. Want dit ging me te ver. @ oudjaarsvlinder: Ja, dat kan ook nog @ mamaChantal: Schoonmoeder is er voorzichtig in en die probeert ook in de mate van het mogelijke rekening met mij en de kinderen te houden. Ze heeft me al eens op het werk gebeld of ze dit of dit mogen eten. Maar gisteren was het de tante en oma van manlief die het uithingen. @ HuiBooBee: Knuffel meid...
Dank je wel! Ja, wat ik even schreef hier is slechts een zeer korte samenvatting , maar hij maakt zoveel stuk en waarom?? Geen idee! Hij wil niets kwijt en zwijgt dus hoofdzakelijk. Mijn zus gaat het wel redden, maar blijft waarschijnlijk met veel vragen zitten. En dan dat arme kindje Ze is zo gek van haar vader, hij negeert haar nu volledig, wijst haar af als ze op hem af komt. Daar word ik razend om! Die eerste 4 jaren zijn de jaren waarin ze gevormd worden! Dit zal wel effecten hebben. De baby in de buik zit nog wel even veilig, maar zal de stress wel voelen.
Dat ik heel trots ben op mijn zoontje. 6 jaar geleden had ik een positieve test in mijn handen. Het begin van deze stoere knul