Ik lees morgen wel weer bij maar wat een k**dag vandaag zeg. Lig in bed bijna te janken. Zoveel last van mn buik. Mn litteken van keizersnede doet pijn, jeukt. Zitten allemaal bulten onder. Boodschappen gedaan (brood op) maar in de auto of gewoon thuis op een stoel en til mn been op steken in mn buik. Linkerbeen links boven mn lies. Rechterbeen optillen is pijn rechts boven mn lies. Mn buik is zo strak als iets en net alsof er vanbinnen een vuist samengeknepen zit. Kan mn buik wel wat indrukken maar niet veel. Niet zoals je op je billen je vel kan indrukken zegmaar. Sorry weet anders niet te omschrijven en weet ook niet wat het is. Harde buiken of niet of gewoon groeien? Als ik tijdje lig is ie weer zacht en kan ik em wel indrukken als mn billen. Wat ik overigens niet mag van mn man (gyn drukt nog veel harder met onderzoek) maar hij is bang dat ik onbewust bloedcontact veroorzaak. Jaja schat........
Nijntje1990@ Knuffel mis sudo creme er op smeren willen de bultjes wel van weg gaan . Had ik ook toen met mijn keizersnee hielp toen wel.
De bulten zitten onder de huid op de plekken waar de hechtingen zaten. Precies dezelfde plekken waar ik tot een half jaar na de keizersnede ook pijnlijke bulten had. Volgens de ha waren dat de hechtingen die strak stonden. Neem aan dat die nu wel weg zijn maar is exact zelfde plek. Het het dan ook met sudocreme? Of had jij wat anders?
De mijne zaten rond de keizersnee en iets binnen. sudocreme verzachte het en had geen jeuk als je dat er op zat. Rode bultjes waren het . Vleesboom zat in de weg die is er uit gehaald , geen kindje als dat bedoelt. De werking is het zelfde alleen dit was een boom .
Dat ik hier heerlijk alleen zit....man ligt al op bed, dochters zijn carnavallen, en de jongens slapen ook al.... Wat een enorme rust hier.....zelfs de katten liggen uitgebreid te snurken. Lekker wachten op de meiden, en hun verhalen aanhoren straks!
Nijn balen van je buik. Dat voorspelt niet veel goeds als je nu al zoveel last hebt. Heb een mamacreme je niet voor je litteken? Daar wordt je huid ook wat soepeler van. Marnat balen van je au. Hoop dat t snel weg trekt. Dark als je het niet vertrouwt gewoon even langs de hap. Misschien dat ze nu wel reageert op de ab? Dani toch nog wel een gezellig dagje gehad dus. Lioness geniet nog ff van je rust. Wwjk ml en ik liggen heel knus op een luchtbed. Hoop dat ik een beetje kan slapen. Welterusten allemaal! Ik duim dat iedereen lekker kan en mag slapen van de kindjes!
Kibbeling@ Mijn pootje is al weer goed hoor verkeerde beweging denk ik. Wat las ik in het afval deel mooi gewicht meis 75 kilo hoeveel moet je nog?
Marnat die 900 gram die nog achter die komma 75 staat wil ik er in elk geval nog af hebben. Dan zit ik op mn streefgewicht. Vrees alleen dat t hen dit weekend niet gaat lukken. We zijn bij vrienden tot dinsdag ivm carnaval. Maar geen probleem daarna pak ik mn draadje weer op en ga vrolijk verder.
Die onsjes zijn het lastigst is mijn idee en ervaring . Hier blijf ik hangen op de 67.6 of soms er tussen in lagger of hoger kom ik op moment niet. Ook goed hoor maar na zo veel sporten en op eten letten wil ik wel eens de 66 kilo weer zien . Zoals ik hier al schreef hoop ik dat als ik bij de assistent ben om de bloeddruk en cholesterol controle dat dat allemaal goed is ,daar doen we het voor om geen medicatie te moeten gebruiken . Veel plezier neem ik een roseetje dit weekend . Die staat hier nog altijd dicht hadden we voor nieuwjaars dag gekocht.
Goedemorgen. Marnat je pootje weer goed? Nijntje he bah wat naar dat je zoveel last van je litteken hebt, sudocrem verzacht heel veel, anders idd een soort mama of litteken creme beetje kunnen slapen? Kibbeling ja toch nog wel een leuke dag hoor knap dat je al zoveel kilo`s kwijt ben. ik ben anderhalf jaar begonnen dr was 16 af nu inmddels weer 4 bij ik wil ook naar de 75 ik krijg t er niet meer af moet er echt weer voor de volle 100% voor gaan, maar met die verstopping staat t ff op een laag pitje alhoewel het de goede kant op gaat wwjk: ik word nu al 4 nachten achter elkaar om een uur of 3 wakker en kan dan niet meer slapen tot een uur of 5 a6 dan val ik weer in slaap zo irritant. ik ben veel buiten overdag doe dingen met de jongens en gister t huis gepoetst ben om 10:00 bekkaf dus lekker naar bed maar weer t zelfde liedje bah.. ja en de boy`s zijn rond 7:00 a 7:30 wakker dus uitslapen is ook geen optie manlief ging om 5.30 naar zn werk.. straks weer naar zwemles fijne dag! *gaaaap*
Rums gefeliciteerd! Zo ik ga proberen om vanaf nu weer wat meer te reageren Evi knapt goed op! Gisteravond de fles van 210 helemaal op! en vanmorgen de fles ook leeg! Wel krijgt ze buikkramp van de antibiotica dus dat is dan wel weer zielig. Maar goed dat is tijdelijk. Verder heeft ze natuulijk de afgelopen nachten bij mij in bed geslapen, en taadaa ze wil niet meer in haar eigen bed snacht's. In haar bed kei hard huilen, nouja eerder krijsen. Uiteindelijk bij mij in bed, en hoppa ze sliep. Heb haar overgelegd in haar eigen bed. In de nacht steeds huilen en als ik er was, was het goed. Heb haar na tig x uit bed laten huilen, en uiteindelijk is ze in slaap gevallen. Dit moet ik even volhouden zo, want ze moet toch echt in haar eigen bed slapen. Als ze zo ziek is, vind ik het niet erg dat ze bij me ligt maar wil er geen gewoonte van maken.
Gefeliciteerd rums! Dark. Fijn dat ze opknapt! Eigen bed slapen os misschien kwestie van doorzetten? De aanhouder wint Wwjk: beroerd wakker geworden net pas uit bed, ga zo maar weer terug denk ik. ml werken en dochter is lief aan het spelen.
Rumms gefeliciteerd!! Wwjk; weer eerlijk verdeelt, mijn vriend viert zijn verjaardag vanavond, en wie kan al het werk doen? juist ikke, boodschappen, opruimen, klaarzetten. Hij is aan het werk dus dat is een goed excuus Eerst maar eens naar de markt Fijn weekend allemaal!
MamaChantal: Als t kan idd maar lekker terug naar bed. Fijn dat je dochter zichzelf zo goed kan vermaken, dit zal wel helpen denk ik. Bubblez: Haha ja goed excuus toch. Hier even gepoetst, gezogen en gedweild beneden. Morgen maar even boven doen, dan kan mijn man Evi vermaken. Nu wachten tot mijn man uit t werk komt, kunnen we even naar de zeeman, kruidvat en emté.