@Mamabri; Fijn dat je dochter er zo'n zin in heeft! Heerlijk als een kind school leuk vindt. @Pluisje; Dankjewel meissie! Succes met je schoonmoeder.. Waarom is ze zo negatief? Is ze bij jou omdat ze niet alleen wil zijn?
Shaddixxx,wauw van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Super goed nieuws zeg,ik wens je veel geluk en gezondheid voor jullie kleine spruit. Liefs Petra
Pluisje welkom terug Wat zegt je man over je schoonmoeder dan? vervelend zeg kun je haar niet gewoon een keer goed de waarheid zeggen? Waarom doe je zo negatief, ik vind het niet leuk je mag blijven als je normaal doet en anders is daar t gat van de deur! succes haha
Tja, waarom is ze zo negatief??? Geen idee.. karaktertrek denk ik. Erg vermoeiend. Ze is maar alleen en met andere schoondochter heeft ze ruzie...maar dat ligt altijd aan anderen, noooit aan haar. Maar eerlijk is eerlijk, ik wil eigenlijk niemand zo lang in mijn huis hebben logeren... het is hier niet al te groot, dus je zit constant op elkaars lip. Ze is hier omdat hier haar enige kleinkind woont Mijn vriend heeft er niet zoveel last van, hij maakt lange dagen op zijn werk en ziet haar ff s'avonds. Dat zou ik ook nog wel aankunnen ( voor ff dan) Ik zit hier nu de hele dag met haar..pfff en ik ben het zat!!! Als de zon schijnt, is het te warm, als het regent is het te koud... Ze bemoeit zich bijna met alles en heeft overal een mening over...en vraagt meer dan mijn zoontje...AAAAH Ik zei vanmorgen al, toen ze weer aan het klagen was dat het zo koud is, u heeft het altijd koud... ja dan krijg ik weer zo'n zeurverhaal over oudere mensen die nou eenmaal vaker kwaaltjes hebben. ( ze is 65, mijn moeder van 75 hoor ik nooit klagen) En ze heeft altijd wel ergens last van...verkoudheid, haar gewrichten...pff ik kan niet zo goed tegen klagers. Nu is ze gzd ff het dorp ingegaan..ff rust Ik zal in elk geval blij zijn als ze weer naar huis is. Mijn vriend is over 2 weken jarig, ik heb al tegen hem gezegd, ze kan komen, maar niet alweer een week, dat trek ik niet!! Zo *klaagmodus uit* Nu wappert de was in het zonnetje, heerlijk Pluisje
Heb opeens heeeel veel zin om lekker veel te lopen (of snelwandelen want joggen..Nee) of lekker veel te en lang te fietsen (3 uur per dag minimaal haha) Maar ik heb geen fiets en ivm de situatie mag ik pas weer gaan "sporten" (zelfs rustig aan sporten) over een week. Mag maar maximaal een half uur achter elkaar lopen wat ik al haal als ik van werk naar station loop ):
Ik zal er wel overheen gelezen hebben, sorry, maar welke "situatie"?? Ik heb ook wel zin om te gaan fietsen met dit weer, maar helaas is die een paar maanden geleden uit mijn achtertuin gejat:x. En ik heb nog geen nieuwe...helaas. Alhoewel het begint hier aardig dicht te trekken, zou er nog regen komen?? Nee he, snik... Pluisje
Dochter heeft haar eerste ochtend op de kleuterschool gehad. Ze vond het helemaal geweldig! (ze was helaas wel nat toen ik haar haalde, gelukkig had ik een schone broek en onderbroek in haar tas gedaan) Toen ik haar had omgekleed liet ze me enthousiast de speelplaats zien en vertelde wat ze allemaal had gedaan, gekleid, gespeeld en oma"s buurmeisje zit ook bij haar in de klas (dat wist ik al, maar zij nog niet ) Vanmiddag is ze zo in slaap gevallen op de bank, van alle indrukken. Donderdagochtend mag ze weer wennen, en ze heeft er nu al zin in.
Regen? Hier schijnt het zonnetje Hoop dat je gauw een nieuwe kan krijgen. Situatie als in, bevalling van 12 weken oude baby en mag pas weer sporten als het bloeden gestopt is. Wil afleiding, meer dan alleen werk.
mamabri: fijn dat het zo goed gegaan is!! pluisje: Oh ik zou gek worden met een schoonmoeder in huis, al is die van mij best lief. 1 dag vind ik meer dan genoeg Kaala: hopelijk mag je snel weer gaan sporten! Marnat: Hopelijk vandaag een betere dag en hebben je man en jij het weer erg gezellig vandaag. Mamachantal: Klinkt goed zo'n tuinverandering! Hier: Straks gezellig 2 mensen te eten, vind ik altijd erg leuk!
Wat fijn dat ze het leuk had! Nog 2 nachtjes slapen. Kan ze weer Nu vind ze het nog leuk, wacht maar tot over 10 jaar haha
Ik ga mn fiets juist verkopen. Ding is gloednieuw eigenlijk. Tijdje op gefiets en door komst van dochter nooit meer aangeraakt. Nu met drie kids in de toekomst gaat het helaas helemaal niet meer. Bolderkar/fietskar past niet in de schuur en hoe neem ik twee maxi cosi en een peuter mee de winkel in als ik boodschappen wil doen of de stad in. Haha Pluis: wat naar lijkt me dat sm in huis. Als ze zo depri doet drukt ze ook aardig de sfeer in huis denk ik. Mamabri: wat fijn dat ze het toch leuk vond!
Penf@ Het gaat goed hier dus ga er vanuit dat het gezellig word hihi komt wel goed. Bood net aan te wandelen vandaag maar hij is moe en last van zijn enkel. Misschien morgen wandelen het weer doet er wel aan mee.
Dit bericht kreeg ik net onder een filmpje die ik op Facebook geplaatst heb: omg!! *Mijn naam* CONGRATULATION FOR NEWBORN BABY!!!! and you called her Misha!!! Zo, da's weer m'n portie voor vandaag, dacht ik zo. (Inmiddels is er een hele rel aan de gang omdat veel vrienden nu woest zijn )
nijntje, wat voor fiets? heb dr nog 1 nodig haha oohh micchan.. fijn zo'n bericht.. knuff wwjk: ben btj teleurgesteld in mn vader..ik ben onwijs tegen drugs, weet hij. ik weet dat hij daaraan zit, en hij blijft volhouden van niet vorige week zei mn zusje "he ik hoorde van .. dat hij aan .. en .. zit" pf was wel weer ff bevestiging liefst zou ik alle contact daardoor kappen met hem.. maar vind ik sneu voor jaim. En hij heeft altijd mn broer onwijs voorgetrokken, hij krijgt echt alles en wij niks hij had beloofd geld te geven voor spullen voor de kleine,als zn eindejaarsbonus/kerstbonus er was. en heb gewoon niks gehad. nog een keer om gevraagd maar toen zei die dat ie dat pas februari zou krijgen maar mn broer krijgt telkens andere auto's (hij rijd ze in de prak) betaald alles voor hem, (ook zn schulden van tig duizend euro) en tegen mij zegt ie dat ie geen geld heeft. terwijl die een inkomen heeft wat minstens het dubbele is van ons en hij daar samen met mn broer woont grr ben gewoon teleurgesteld dat wij (ik en mn zusje) zo ontzettend achtergesteld worden, hij betaald niet eens haar ov terwijl die dat wel zou doen
Nijntje1990@ Pluisje haar fiets is gejat misschien dat ze jouw fiets wil kopen ? Als je in de buurt woont natuurlijk. hihi. Hier samen gekookt spageti , nog geen gekibbel , gaat goed nog steeds. Net wel een schuimpje gehad mm verder neem ik alleen nog water tot 21 uur . En dan vanaf morgen maar duimen op goed uitslag [ stiekem wel spannend ] Penf@ Hoe gaat het met jouw eigenlijk nu?
Grrr, alle tekst weg... Bedankt iedereen! De begrafenis was mooi, sober zoals ze het zelf gewild zou hebben. En het zonnetje scheen idd mooi. DarkAngel: hoe is de nacht verlopen? Mamabri: fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad. Marnat: succes met het bloedprikken! En met manlief komt het idd wel goed, komt in de beste huishoudens voor. Pluisje: pfff, niet fijn zo met je sm in huis. Hoop voor je dat ze snel weer vertrekt! Wwjk: dat ik even heel boos ben geworden op zoonlief. Hij komt de laatste week steeds aan mijn broek hangen. Dus daarstraks komt hij aan mijn jas hangen: krak, zak uitgescheurd En dan de reactie van mijn moeder: ach die had je al een hele tijd, koop je dan een nieuwe. Tuurlijk, het geld groeit op mijn rug! Manlief nog steeds geen vooruitzicht om terug te werken. En mijn loon is ook niet om over naar huis te schrijven. Heb het haar ook even gezegd.