Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dankjulliewel :)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Micchan: wat een reactie... Wel lief dat je vrienden het zo voor je opnemen. Knuffel meid!

3. minon

minon Niet meer actief

Nijntje: fijn dat het een mooi dienst was.

Micchan: knuffel!! Wat een reactie zeg.

Kaala: woon in nederland omgeving utrecht maar kan vragen aan mn fiets of ie kan zwemmen? :D.

@fiets: het is en gazelle chamonix plus design identity streetwise design dat staat op het frame. Lichtblauw met zilvergrijs. Met fietstassen en een lege/lekke achterband inmiddels :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Dankje ja idd komt in de beste families voor.
    Maar we zijn al weer op 1 lijn muziek galmt gezellig door hier.
    Ow en nu ga ik nog even gauw wat naar binnen snoepen zakje chips gewoon zin in.

Micchan@ Las net je stuk slik dikke knuf meer hoef ik niet te zeggen , ik weet ook niks meer.

5. Ja sorry, maar dat verdiende 'ie ook. Wat een lompe lul zeg. Bah! Knuffel!

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Ahh moppie ziekjes :( gister avond al tig x gepoept, vannacht ook, vanochtend diarree en nu weer :( ze is nu al 2x huilend wakker geworden in 2 u tijd.
    zit heel erg te kreunen en is even heel zielig. Pijn in dr buik.. arm kind
    word een lange nacht dus ik ga maar douchen en slapen.

truste!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal @ Knuf voor je meisje en voor jouw een rustige nacht hopelijk.
    Wie weet slaapt ze door.
    Slaap lekker wat je pakt nu is mee genomen , denk om je zelf ook he.

8. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Micchan: jeetje ongelofelijk! Niet gek dat je vrienden boos zijn geworden!

Marnat: Klinkt gelukkig weer stukken gezelliger :) Wat voor onderzoek heb je morgen ook weer?
    Hier gaat het trouwens iedere dag wel wat beter. Maar pijn bij mijn maag blijft, maar donderdag een gastroscopie, hopelijk komt daarna meer duidelijkheid.

Nijntje: Sorry was je helemaal vergeten.... Fijn dat de begrafenis mooi was...
    Wat balen van je jas! Daar zou ik ook niet blij van worden, zeker als het financieel al niet zo lekker gaat..

Hier: De belastingaangifte maar even gedaan, het kan maar gedaan zijn! Nou krijgen wel €70,-
    Hebben namelijk maandelijkse teruggave dus niet helemaal een verrassing natuurlijk ;)

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Oh crap.. ook spugen erbij *jeej*
    Stond onder de douche..hoorde dr wel maar dacht dat ze gewoon wakker was.
    ml ging naar dr toe, stond ze in de gang.
    bed onder, grond onder en gang onder, zijzelf ook :(
    Dus hup onder de douche :)
    Ml gelukkig geholpen schoonmaken.
    vroegen we aan dr waarom ze niet in de wc had gespuugd zegt ze "ik riep je toch, ik dacht dat ik moest spugen"
    Uh ja dan ren je toch naar de wc
    "Ja maar ik wist het niet zeker"
    Zucht.. ;) geeft niet mop.. ♥

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ach, dat is sneu, heel veel beterschap voor je dochter.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: ach, arme meid! Precies een goeie buikgriep te pakken... Beterschap! En hopelijk blijft het bij 1x spugen.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mamachantal: Hoe is de nacht gegaan met je meisje? hopelijk houd dit niet te lang aan! Beterschap voor d'r!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Nacht is goed gegaan, ze heeft nog 1x gespuugd.
    Half 8 vroeg ze of ze naar beneden mocht.

Helaas ben ik zelf nu ook aan het spugen :( dus vandaag goed opletten wat ik binnen hou en anders morgen maar ff urine ckeck doen op uitdroging.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat succes met prikken

Mamachantal beterschap voor jullie!

straks meer zoonlief heeft lopen spoken en nu wil ie zn bed niet uit naar school
    manlief is em eruit aan het halen jij niet slapen vanacht dan nu ook naar school..
    vind het wel wat hard haha maar hij komt bijna elke nacht voor onzin dingen en blijft zo een paar uur zeuren.. al vanaf dat ie 6 mnd was

15. Nati

Nati Niet meer actief

Ik wil even kwijt dat ons kinderdagverblijf gaat sluiten en ik dat heel erg verdrietig vindt. Voor de lieve juffen, die binnenkort geen baan meer hebben, en voor mijn kleine meisje, die er anderhalf jaar met heel veel plezier naartoe is gegaan. Slik. :(

16. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ben gisteren ongesteld geworden en strals wordt om 10.30 mijn koperspiraal gezet... ben als de dood ondanks dat ik 3 keer bijna pijnloos ben bevallen! Erin is toch iets anders als eruit! Haha

17. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    mamachantal: Oh jeetje, heel veel sterkte ook voor jou, zit je ook niet mee zeg!

Nati: Oh wat vervelend! heb je wel een andere oplossing qua opvang?

Mamatal: het plaatsen van een spiraaltje valt echt wel mee hoor, succes.

Dani: Oh dat lijkt me vermoeiend zo'n zoon,ik bedoel dan door de gebroken nachten hè ;) ik vind het wel terecht dat hij dan gewoon naar school moet, hopelijk leert hij het dan af :)

18. Nati

Nati Niet meer actief

Ja, we kijken nu naar andere mogelijkheden. Gelukkig genoeg vriendinnen en kennissen, die op kinderdagverblijven in de buurt werken. Maar toch, ik was zooooo tevreden met onze opvang en de juffen. Voor hen is het erger dan voor ons. Wij vinden wel een nieuwe opvang, maar vind in deze tijden maar eens een nieuwe baan...

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    MamaChantal: Het zit je echt niet mee... Heb jij nu zoveel kans op uitdrogen als je moet spugen? Doordat je niet veel kan eten dan waarschijnlijk?
    Seg, 30w, goed he! Toch weer een kleine mijlpaal lijkt me.

Nati: Vervelend van het KDV. Is je kindje helemaal gewend, moet je gaan veranderen.

Dani: Vervelend dat je zoontje zo blijft spoken. Hier ook niet de beste slaper gehad, maar nu zijn het vooral nachtmerries die hij heeft. Maar als ik op de kamer kom, is hij aan't wenen maar als ik tegen hem praat, valt hij zo in slaap ;) Als we een drukke dag hebben gehad, dan mag ik zeker zijn dat het minstens 1x prijs is 's nachts. Dat heeft hij al van baby af...

WWJK: Mijn meisje heeft haar eerste plasje op het potje gedaan!! :D Ze zit al langer dat ze aan haar luier trekt en 'titi' zegt. En dan gaat ze met kleren en al op het potje zitten :D Dus regelmatig zette ik ze er al eens op. Maar ze staat dan zo vaak op van het potje dat als ze plast het allemaal ernaast is. Vanmorgen haar nog eens erop gezet bij de luierwissel want luier voelde niet echt warm aan. Maar kwam niks, wil haar pakken: 'NEE'. Ok, nog maar even laten zitten en ineens lag de bodem bijna vol :) Wij fier en enthousiast, zij aan't klappen :D Zoonlief was een maandje jonger toen hij z'n eerste plasje had gedaan op het potje en vanaf toen ging hij bijna standaard na elke luierwissel op het potje (als hij wilde, anders was het gewoon dadelijk luier aan).

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Penf@ Fijn dat het wat beter gaat ja en die woensdag toch? dat dat meer gaat helpen duim voor je.
    Mijn onderzoek was prikken voor cholesterol.

Mamachantal@ Beterschap lekker onder de wol kruipen.

Dani@ En? is die na school?

MamaTal85@ Succes met het plaatsen.

Nati@ Idd banen voor de juffen ligen niet op straat.
    Succes met vinden van ander opvang .

Zo mijn bloed is weer geprikt door die vampier:D
    Nu wachten tot 21 maart voor de uitslag , dan kon de assistent pas weer.
    Dan doen we beide uitslag bespreken en bloeddruk meten.
    Mooi ook midden in de middag , kan ik kalm aan thuis komen van werk en dan er heen lopen.
    Dan mag ik niet sporten , maar dat is toch op vrijdag dan sport ik meest niet.
    Heb ik nu ook mooi de tijd om er nog kilo s af te krijgen .
    Nu is er 6 kilo af zou de 7 wel weer willen of 8 .
    ow en mijn koffie mmm heerlijk smaakt het , haal nog 1.

Zo even buikspier oefeningen zoeken en cardio doen vandaag.
    Maar eerst huishouden wc douche de rest maandag al gedaan.
    En wat aan rommelen foto lijsten uitzoeken .
    Manlief wilde de ramen buiten wel doen , als ik puf had mocht ik binnen wel doen.
    Als ze maar 27 maart schoon zijn dan ben ik jarig .
    Als je niet rookt hoeft het niet vaak meer .

Deel Deze Pagina