Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hopelijk is er morgen nog genoeg werk zodat hij kan blijven

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    beterschap

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Shadixxx: wat fijn voor je vriend. Wens hem maar succes!

Marnat: da's minder meid... Te weinig werk dan, want het weer is toch goed voor de bouw.

Wwjk: zoonlief wil niet eten, zeuren en moe. Dochter voert haar bord volledig aan de hond, terwijl ze altijd een goeie eter is geweest. En dat al bijna een week...

En ik HAAT hooikoorts! Seizoen duurt dit jaar 6m voor mij... En dan zit ik al een tijdje aan de pilletjes, het helpt nog niet genoeg.

Zo, nu genoeg geklaagd en de kindjes in bed leggen en dan even genieten van de rust. Morgen niet werken, zalig! :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijntje@ Idd het weer is goed dat klopt , maar ja er word erg weinig tot niks gebouwd helaas.
    Morgen maar afwachten dan weten we meer als manlief thuiskomt.
    Eten en drinken genoeg paniek is er niet , heb voorraad genoeg .

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben SUPERchagrijnig. :x

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    knuf

wil je kwijt waarom?

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wij gaan er nu toch even uit pff zijn wat gespannen , denk dat het komt door morgen ja of nee thuis .

Misschien spreek ik jullie straks nog en anders morgen .
    Mijn ouders komen morgen avond .

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Marnat jee wat rot.
    even lekker eruit even jullie gedachten verzetten ;)

Micchan *knuf*

Nijntje1984 he bah vervelend dat ze niet willen eten.. niet fit?
    oeh hooikoorts! jasses ik ben ook snot verkouden maar nog geen last van mn ogen, ben ook mn stem aardig kwijt.
    denk dat het van mij en en is.. :(

shadixxx fijn het zit jullie mee! lekker van genieten!

fijne avond!

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dani: ze zijn wel fit. Maar zoonlief heeft vaker zo'n kuren. En de pech is dat hij al zo op het randje zit qua gewicht. Dat wordt dit weekend macaroni met kaas en ham maken en pannenkoeken. Dat is de enige keer dat hij niet zeurt.
    En dochterlief, tja die hangt het gewoon uit aan tafel. Ons testen en maar lachen als we iets zeggen.

Ogen heb ik ook nog geen last van maar een super verstopte neus en komt niks los en neusspray doet niks af. En nu felle keelpijn, altijd aan het begin van het seizoen. Hoopte dat het weer wat minder werd, sinds de eerste zwangerschap had ik minder last. Maar vrees dat het dit jaar weer de andere kant op gaat. Maar probeer toch zoveel mogelijk te genieten van het zonnetje. Doet zo goed! :)

Marnat: gelijk heb je dat je er even uit gaat. Even zinnen verzetten. Hier ook een man in de bouw, maar de belg is met een baksteen in de maag geboren. Dus voorlopig nog genoeg werk. Alleen heel onzeker of zijn rug het nog toelaat voor terug te keren naar de bouw.

10. minon

minon Niet meer actief

Spannend marnat van je man! Bouw is zn rot sector eigenlijk. Mijn vent komt er ook uit. Is met 32 andere collega's in 2010 al ontslagen. Toen met de rijschool begonnen.

Nijntje vervelend van het niet eten en uiteraard ook je hooikoorts! De zachte winter zal daar geen goed aan doen denk ik? Net als aan de hoeveelheid muggen en wespen! Dat wordt een echte plaag van de zomer ben ik bang. Dochter en ik allergisch voor insectenbeten :(

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vanaf eind augustus heb ik geen last meer, behalve als de boeren nog moeten oogsten (wonen op de boerenbuiten, de straat achter ons beginnen de velden... Maar wilde hier niet weg om naar een stad te gaan, veel te gezellig en rustig ;). ). Dus zeker na het oogsten van de maïs ben ik er van af tot het voorjaar...
    Tijdens het hooikoortsseizoen heb ik dan ook nog zen contact allergie ontwikkeld voor onze hond. Als ik haar durf knuffelen staan mijn armen vol uitslag. Tja, daar proberen we zo goed mogelijk mee te leven.

Muggen zijn er nu al. Al verschillende in huis gehad. De krengen... :D Maar et stomme met zo'n allergie is dat de reactie er niet minder op wordt naargelang je de allergie hebt. Moeten jullie dan ook aan de anti histamine of een zalf?

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Als ik het goed lees is je dochter nog geen 2 toch?
    en dan al zo uitproberen??

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Even een egoberichtje, sorry: vandaag niet zo'n geweldige dag: test blijft wit, dus waarschijnlijk wéér ongesteld worden :x

Nichtje van mijn man belde dat ze zwanger is: zou je denken, wat leuk, maar het is het zoveelste kindje al, wat ik normaal ook niet erg vind, maar de kinderen die ze hebben kijken ze nu al nauwelijks naar om, dat huwelijk staat om de paar maanden op springen, ze hebben flinke schulden, nauwelijks geld om nu al rond te komen....:( Ik begrijp niet dat je dan nog een kindje erbij wilt.

En vanavond kregen we ook nog het bericht dat de tante van mijn man nog maar heel kort te leven heeft :( Ze heeft kanker en het is compleet uitgezaaid al in haar hoofd en haar lever. De arme vrouw is nog niet halverwege de 50 :(

Sterkte en een dikke knuffel voor iedereen die het vandaag nodig heeft!

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pffff dat ik alweer home Alone ben!..
    Manlief werken .. Vind het zo onprettig om alleen thuis te zijn

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Yep! Heel pittig meisje. Krijgt ze haar zin niet of verhef je je stem: krijsen of ontroostbaar wenen (maar dan niet doorwenen waardoor we weer eens even moeten blazen zodat ze doorweent).
    Bij de onthaalmoeder mag de onthaalmoeder haar niet helpen met eten, anders eet ze niet meer. Alles zelf willen doen.

Maar ze kan ook zo lief zijn :)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mamabri sterkte meid en een dikke knuf voor je

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oeh idd pittig ding dan!
    Oh soort holding breath spell? heeft onze jongste ook wel een beetje hij word dan blauwig en dan roepen we ademhalen! of blazen en dan doet ie het weer ;)
    is gelukkig nog nooit achter de adem gekomen maar vind het zo eng!

en als je dr aanpakt ik geef je eten anders krijg je niks helpt niet? ;)
    succes!

18. Dikke knuffel voor Micchan en voor Mamabri..

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mamabri knuff voor jou!

Porsche niks aan he! ik zit ook alleen, manlief is vrij maar is bij een kameraad aan t klussen :(

wwjk ikheb het koud!!!bah :( het is hier 20 gr in de kamer, heb ik een dikke trui aan en een joggingbroek maar zit te klappertanden
    hoop niet dat ik ziek word.
    ook last van mn maag en net tegen diaree aan, of dat nu van de shoarma is... ?? beetje last van mn maag ook
    jakkie bah!

20. minon

minon Niet meer actief

Jeetje wat naar en dan ook nog allergisch voor de hond dan tijdelijk.
    Voor muggen geen anti histamine of zalf maar voor dazen of andere beesten wel een zalf. Van muggen krijg ik al bulten zo groot als een twee euro ongeveer. Bij dochter niet zo groot maar deze zomer was haar eerste zomer zegmaar eerste keer bij de dokter gezeten omdat ik dacht dat ze waterpokken had. Het slaat bij haar helemaal uit. Ook speciale zalf voor voor de jeuk en antibacteriele werking. Er komt nl soort vocht uit de bultjes waardoor er allemaal nieuwe buktjes komen. Vorig jaar airco aan laten leggen en sindsdien een stuk minder gelukkig!!

Deel Deze Pagina