Dank je wel, meid! Weet je, ik mag eigenlijk helemaal niet klagen hoor, we (mijn gezin) zijn allemaal gezond en zo, maar vanavond zit ik er eigenlijk eventjes een beetje doorheen. Vind het allemaal gewoon even zo niet leuk * klaagmodus uit*
Dank je, ik heb het ook al zo ontzettend koud, heb de kachel aan, zit in een pyamapak van fleece, maar wordt niet warm, dus dacht ook al aan een griepje. Beterschap alvast.
tuurlijk mag je wel klagen ik snap je helemaal en wij (jij,nog andere dames hier en ik) moeten er zo een moeite voor doen voor we überhaupt zwanger worden en dan nog zien te blijven
om een of andere reden moet het dit vuurtje zijn en geen ander denk dat mijn spirituele krachten weer de bovenhand nemen even Bekijk bijlage 381976
Ja zo heet dat Kinderarts op Kind & Gezin zei dat ze dit echt doen als ze hun zin niet krijgen. Maar zou geen kwaad kunnen. Proberen nu wat minder te blazen want dat zou averechts werken en zou ze het erger kunnen doen volgens die dokter. Babbelen dan rustig tegen haar en soms helpt dat. Als ik zeg dat ik haar eten moet geven, dan slaat ze of de vork uit mijn handen of belandt haar bord op de grond... Je moet ze kennen! Geef ze eeen tuitbeker, die gooit ze op de grond. Ze wil een gewone beker zoals ons en broer. Wat een verschil, jongen en meisje... Dat gaat nog wat geven in haar peuterpuberteit... Mamabri: knuffel meid! Micchan: als je het kwijt wil, voel je vrij. Knuffel.
Ik zie nu een kindje bij de onthaalmoeder voor me. Die had ook zo'n bulten waar vocht uit kwam. Ook gewone muggenbeten. Zo zielig. Zij had dat dan ook nog voornamelijk in haar gezichtje. Airco is wel een goed idee. Muggen houden ook niet zo van koude. En allergie wordt alleen maar meer uitgesproken hoe meer je er aan wordt blootgesteld. Heb jij al zo'n apparaatje geprobeerd dat muggen met een geluid weghoudt? Zag laatst zo'n waaklampje met zo'n functie op maar heb geen idee of het werkt. Zuurtje: bedankt voor het vuur, heb het ook fris Straks heerlijk tussen de flanellen lakens kruipen Dat is ook een heel verhaal van je zus. Pfff, lastig! Ben jij al terug naar de fa geweest?
Oei, hoe komt het? Mamabri: amai, 22 jaar! Dat is niet niks. En zeker emotioneel hakt dat er serieus op in volgens mij.
mamabri jij ook vast beterschap begin ook weer te hoesten als een gek! zuurtje dankjewel voor je warmte Nijntje hier zegt de ha ook gewoon laten gaan mocht ie flauwvallen dan komt ie gelijk weer bij moet er niet aan denken! hahaha oh jee wat een meidje! belooft nog wat! dan moet ze nog 2 worden 2=nee 3 ik wil t nie! succes!
Mijn dochter slaat zichzelf Voor haar hoofd als ik haar corrigeer Dus als ik zeg nee nee mag niet schreeuwt ze en slaat ze zich tegen haar voor hoofd aan ... Ik herken het niet van mijn andere kids of is dit meisje eigen?... Ze is bijna twee
Porsche: jij ook een pittige meid 2012 was precies een pittig jaar Geen ervaring met slaan. Collega haar zoontje sloeg zijn hoofd altijd tegen de muur. Maar weet niet hoe ze dat uiteindelijk afgeleerd hebben. Dani: nee kent ze heel goed. Ja knikt ze alleen maar Flauwvallen, poeh lijkt me ook eng! Gelukkig is het zo erg nog niet.
Wel verspreid hoor (even voor de duidelijkheid ) ik heb een mk gehad met 8 w toen ik 17 was, mijn eerste kind is geboren toen ik bijna 22 jaar was, het jaar erop heb ik een vmk gehad, jaaaaaaaaaren niet zwanger kunnen raken en toen mijn oudste 13 was is mijn dochter geboren, een jaar daarop weer een vmk gehad en de maand daarop zwanger van mijn zoontje. Vorig jaar mei was ik weer in verwachting, maar dit kindje is tijdens de zwangerschap overleden en geboren met 13.3 weken. Ben nu 39, dus afwachten of het nog kan. En dan te bedenken dat ik altijd 4 kinderen voor mijn 30e wilde hebben.