Mamabri en zuurtje: knuffel voor jullie! Hier ook een pco klant. Als door een wonder twee keer spontaan zeanger en besef me heel goed dat dat echt uniek is volgens mij als ik de verhalen van andere pcos mama's lees. Micchan: ook knuffel voor jou ongi is nooit leuk. Hopelijk is het snel weer op orde. Voor de rest ben ik het kwijt hoor. Ben ook maar net wakker
knuffel voor iedereen. Micchan@ Madam ongi moeten ze een keiharde schop geven zo dat ze nooit weer durft te komen in wenen en hier bij mij. Ik ben haar ook zo zat blehe. Nijntje1984@ eet je meisje slecht? erg vervelend . Papa of zo dan brinta bv. Kibbeling@ Ja Spannend we duimen en horen het vanmiddag . Afvallen wil hier ook niet sport elke dag , maar er gaat niks op of af . Dan zou je denken wees blij dat er niets op komt . Ja klopt maar ik wil speling dat ik niet de angst krijg weer zwaar te worden als ik eens uitschiet met eten. Heb me gedragen deze dagen en nog niks er af 67.6 nog steeds blijf hangen . Hoop dan maar als de 66 kilo of meer niet wil komen op de 21 maart . Dan hoop ik maar dat 67 kilo genoeg is om cholesterol en bloeddruk om laag te hebben en houden. Ga me er proberen niet druk over te maken en ga gewoon door met sporten maandag weer .
Marnat: ze is normaal een hele goeie eter maar nu speelt ze er graag mee. Laatst wilde ze ook niet eten, tot zoonlief haar begon eten te geven Zoonlief is wel een moeilijke eter, en zeggen dat dat de oorzaak is van de foute melk toen hij baby was... Maar daar zijn we pas achter gekomen toen hij 2 was, toen dochterlief na 2w bijna niet meer wou eten. Andere kinderarts gehad, dadelijk andere melk en probleem was opgelost en is niet zo geëscaleerd... Ik ga niet sporten maar flink met de fiets naar het postkantoor. Beter voor het milieu en gelijk gratis fitness zie er wel tegen op dat er heel veel bergop op, zeker om terug naar huis te rijden. Dat is het jammere hier in de buurt anders ging ik veel meer fietsen.
Nijntje@ Hoop maar dat ze snel weer beter eten beide kids. Je kunt idd ook fietsen berg op is goed . Tegen op zien kom op meis je kunt het je gezondheid is belangrijk , en ook dat je met je kids kan blijven spelen . Dan bedoel ik als je niet al er wat aan doet , en het laat dan kan het tegen werken als je wel moet afvallen. En nu valt 4 kilo mee om er af te krijgen stel dat je er vele kilo s meer af moet . Ik kan het dan kan jij het ook en kibbeling kan het ook en dani ook.
wwjk: dat ik zo kleding ga kopen voor een bruiloft en mijn moeder gaat mee. Maar ik ben bang dat ze het ziet. 'Gelukkig' heb ik nog een restant buik van de vorige zwangerschap. En als ik dan slaag ik het volgende maand niet meer pas.
Marnat mn duimen draaien hoor voor je man zn werk en voor je cholesterol! Je doet zo je best moet haast wel goed zijn. Lieve woorden trouwens over t afvallen. Nijn op de fiets is ook al een goeie work out! Rums succes met shoppen vandaag! Wwjk zo uit bed, naar de peutergym en vanmiddag naar de sauna met zus samen!!
Marnat: ik heb inspanningsastma dus duursporten zijn heel goed voor mijn conditie. Zwemmen lukt qua ademhaling heel goed. Maar het zijn die verdomde beenspieren. Van het moment dat het vergop gaat heb ik zo het zuur in mijn benen. Snap de wielrenners zeggen dat hun benen niet mee wilde Maar toch 10,6 km in de benen, goed afgezien bergop maar niet afgestapt. Fier op mezelf! Nu zou ik elke dag een tochtje moeten kunnen maken. Denk dat ik morgen een fikse wandeling met de kindjes ga maken.
Dat heb ik ook!! Herkenninggg!! nu weet ik wat die krampen voor de echte weeën waren.. Menstruatiepijn. Pff! Heb je een pittenzak? Die kan je zo lekker rond je buik vouwen, of om je rug. Vind een kruik een onding sinds ik dit ontdekt heb Marnat: Hoe hoog is je cholesterol? vervelend he? Ik moest mezelf als klein meisje al laten prikken.. Nu durf ik niet meer. Ben zo bang dat k op mn lazerij krijg omdat hij te hoog is maar ik ben nu ook weer leker aan het sporten en op dieet. Hoop dat ik over een tijdje wel durf Geniet van je sauna middag, kibbeling! Gefeliciteerd met je zwangerschap Lea. Ik hoop dat je vertrouwen krijgt in jezelf en je kleine kriebel, fijn dat je naar je vk kon voor en echo Hier gaat het gelukkig na 2dagen flinke koorts weer de goede kant op! Altijd fijn. Ze is alleen al een paar dagen tussen 5 & 6 's ochtends wakker ze kruipt dan wel weer heel lief tegen me aan, maar door haar koorts kon ik steeds niet slapen. Ben altijd zo bang voor een koortsstuip! Mijn vriend heeft als kind een paar keer zo'n stuip gehad.,, maar ik heb er echt geen behoefte aan. Dus ik ben lekker moe. Vanmiddag lekker wandelen en misschien wat draagdoeken passen bij mn schoonzus. Heb dr zin in Fijne dag verder allemaal
Dat mijn jongste al weer een oorontsteking heeft die doorgebroken is, het pus loopt hem uit zijn oortje. Het is bijna elke 2 maanden raak. En mijn oudste heeft de waterpokken......en nummer 2 hoest als een zeehond
Wwjkw: k*t belastingdienst. ZIJ hebben een fout gemaakt en met de kinderopvangtoeslag wij hebben het stopgezet maar zij hebben dit niet doorgevoerd. we kregen al zo veel geld snapten het niet. dit gaat overigens over 2012!!! of we even ruim 3000 euro terug willen dokken!!! pffff en we willen net een nieuwe schuur en veranda zetten we balen zo!!! Rums succes met shoppen ietsje groter kopen geen optie? Lea gefeliciteerd met je zw schap Kibbeling, Geniet van je sauna middag heeeerlijk! Sorry rest weet ik zo niet meer :S Komt zo iemand een setje kleertjes ophalen hij komt voor mt 44 heb ik 1 van heb nog wel 50 en 50/56 kijken of ik em nog meer kan aansmeren
Juuk: Ziekenboeg dus! Beterschap. Micchan: Heb je zoveel pijn als je ongesteld bent? Hier heb ik dat ook na de bevalling gehad. Heb je alle dagen zoveel pijn of 1? Ik heb zeker 5a6 menstruaties ALTIJD de 2e dag erg veel pijn gehad. kon niks.. alleen beetje op de bank liggen, moest af en toe zelfs pijnscheuten wegpuffen. all: Jullie gaan te snel.. kletskousen! Hier visite gehad... Evi slaapt nu, dus net even wc gepoetst, opgeruimd en wasje opgehangen. Stofzuigen en dweilen doe ik in t volgende slaapje wel.
Juul beterschap. Micchan: zijn er in oosrenrijk ook dr vogel producten te krijgen? Ik slikte nl menstruasan en dat scheelt een berg in pijn en cyclus werd er stuk regelmatiger van. Kibbeling: geniet van de sauna. Ben jaloers op je!! Haha Wwjk: ik lig in bad met spierpijn van gisteren van het werken in de tuin. Vanmorgen naar amsterdam geweest wat ophalen voor man. Daarna was opgevouwen en een opgehangen en beneden gezogen en gedweild en tafel in de olie. Nu ff lekker momentje voor mezelf dus terwijl dochter slaapt.
Kibbeling@ Dankje meis lief van je , ik doe mijn best idd . Nijntje1984@ Goed zo steeds stukje meer fietsen . Zo sporten als ik lukt bij jouw dan niet denk ik. Of je kunt op billy banks kijken of hij wel wat voor je heeft. Die ik gister deed in elk geval niet als ik er aan denk moet ik nog bij komen. Anabbel@ Hoe hoog hij is geen idd zo een jaar geleden was ie te hoog vandaar nu afvallen en sporten . En geen zout ei zonder zout bloeddruk ook te hoog . Mis dat het in mijn topic staat zal je daar moeten lezen , als je het wil weten. Ik wil geen medicatie vandaar en als het zo voorkomen kan worden doen we dat . WWJK: Mooi weer het weekend manlief riep al we kunnen wel fietsen zondag , gaan we de route s verder af rijden heerlijk door de natuur . Voor morgen nog geen idee ja grofvuil weg brengen. Hoef alleen maar af te wassen hier denk dat ik toch een klein stukje ga sporten zo meteen.
Marnat heb je ook een dieetadvies meegekregen van je huisarts voor de chloresterol?? Die van mn man was ook te hoog maar door voeding aan te passen is ie nu keurig netjes.
Nijntje1990@ Ja mijn eten aan passen geen zout dieet boter enz Hoe de mijne nu is weten we 21 maart dus. Wat fijn dat het nu goed is bij je man houden zo zou ik zeggen.
Gelukkig wel!! Idd wat jij zegt. Minder zout minder eieren minder cola en fris minder koeken. Spelt of volkoren ipv witbrood, 30+ kaas, halfvolle melk etc etc. en de belangrijkste: we eten geen varkensvlees meer. Dat was een grote boosdoener zeiden ze toen. Hoop dat ie van jou ook weer prima is!
wwjk: ik ben geslaagd! Gelukkig kwam de verkoopster aan met een broek met stretch en een shirt wat wijd valt dus geen zorgen
Ik hoop het ook het is ook fijn als ik die 67 kilo nog na beneden krijg want dan is bmi 24.0 en dat is goed zo ie zo. Mager vlees is vooral veel beter , maar vol op alles anders doen we niet. Ei kruiden heb ik ook nu en die doe ik op mijn gebakken ei . Ik neem veel kipfilet op brood , eet ook wel eens cerry tomaten . Cornflakes eet ik ook graag , en eet vanavond een patatje moet kunnen af en toe. en heb ook een broodje kipfilet op vanmorgen . En straks na sporten nog een appel of banaan . Dan zit er eerst wel genoeg in .