Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibaboe

bibaboe Niet meer actief

Dat ik een doorzettingsvermogen van een pond worst heb!

Mijn goede voornemens (gezonder eten) liggen nu al weer in de prullenbak, omdat ik heel sneaky nu stiekem een frikandelletje met mayo zit te eten. En vanavond heel schijnheilig een bordje sla met kipfilet eten om manlief niet te laten merken dat ik stiekem gesmokkeld heb :D

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Anders even vk bellen?

onje: gecondoleerd
    djennes: succes!
    bibaboe: anders wat bewegen namiddag? Dan heb je wat calloriën verbrand, dan hoef je je niet meer zo schuldig te voelen ;) :D
    Ik wil ook gezonder eten, 2 kg afvallen is mooi meegenomen. Na mijn avondeten ijsje met dochterlief gegeten. Liggen de kindjes in bed, nog een caramelmousse... :) Daarna wel nog even gaan wandelen met de hond ;)

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Dan schiet hij in de beveiliging en dat doet hij omdat de lading te zwaar was. ;) dus er is een reden dat hij dat niet doet want anders kunnen de lagers stuk draaien.

4. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Dat ik "even" de woonkamer wil stofzuigen maar dit is onbegonnen zaak. Pauze nummer 100 en zwaar vermoeiend.... Vervloekte bekken en vermoeidheid. Daarin tegen ging curve prikken über goed, geen verhoogde suiker waardes dus een opluchting minder nu Oordeel VK afwachten :)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

frietje: stofzuigen is een van de zwaarste huishoudelijke taken. gewoon niet meer doen. heb je een gladde vloer? met neme een swiffer/bezem . even erover klaar. Stofzuigen overlaten aan andere mensen. vriendinnen vinden het vaak geen punt als je vraagt of ze even de stofzuiger door de benedenverdieping wil trekken hoor. Maak jij ondertussen een lekker bakkie thee en een hapje erbij. klaar lekker verder kletsen.

onje: gecondoleerd. wat mooi dat jullie dat konden doen voor je oma.

WWJK: dat ik er nu achter kom hoe ik gewend ben aan mijn keukenweegschaal. denk ach bak even een cakeje. o geen tijd genoeg . nou doe ik cupcakes. ships ships.. keukenweegschaal stuk. echt stom:(:x

6. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Hihi Mimi, ik denk dat je gelijk hebt. Ik moet er nog even aan toegeven dat zo iets "simpels" nu onbegonnen werk blijkt. Ik kom nu ook niet meer van de bank af, dus stofzuiger ligt midden in de woonkamer. Ben begonnen met swiffer maar ligt veel zand en kattenbak korrels die ik toch even wilde opzuigen. Helaas..... Wachten totdat manlief dit vanavond na werken wil overnemen :oops: sorry lievie! 😳

De kinderkamer zo goed als af is, we wachten alleen nog op gordijnen en een plankje moet er nog opgehangen worden. Met nog maar 9 weken op de teller niet slecht dacht ik zo. Nu alleen nog wasjes doen van de nieuwe kleertjes en dekentjes maar das pineauts ;)

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Tjeee heb vandaag eetbuien niet normaal meer!! :(

8. Aylen

Aylen Niet meer actief

Volgens mij is het zover, of niet?
    Al twee dagen geen bericht gepost ;)

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Dat ik meer uren kan gaan werken zodra dochter 4 wordt. Dubbel gevoel, aan de ene kant jammer, want ik zie weer minder van de kinderen, aan de andere kant wel weer meer financiele zekerheid/zelfstandigheid.. Ja ik ben blij :)

10. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Nee helaas nog niet :( ook nog steeds geen voortekenen!

11. Aylen

Aylen Niet meer actief

Awww, die kleine maakt het echt spannend voor je ;)

Heb je al die bijgelovige dingen al geprobeerd om de bevalling op te wekken? Ananas eten enzo?

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

owww nog ff wachten dus spannend hoor!! ;)
    kan me wel voorstellen dat je heel benieuwd bent hoe jullie wondertje eruit ziet!
    krijg je nog geen berichtjes van familie en en en??? haha ow ik werd er toen flauw van! pakte de tel niet meer op was 6 dgn overtijd.
    heb me 2x laten strippen en de 2e keer werkte het dat was vrijdagmorgen en zaterdagavond is ie geboren :)

13. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    @Aylen ananas heb ik wel gegeten maar heeft tot nu toe geen effect gehad! Bitter lemon heb ik maar laten staan, vind dat ontzettend vies ;) morgen heb ik weer een afspraak met de verloskundige en hoop dat zij iets wil doen! Ben zo ontzettend nieuwsgierig

@Dani84 Ik krijg elke dag berichten van mensen! Heel lief bedoeld natuurlijk maar soms wel beetje vervelend ;) Oh wat fijn dat de 2e keer strippen bij jou werkte :)

14. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    dat ik zo graag wil huilen voor een half uur of een uur met een stevige arm om me heen en èèn die niks vraagt en mijn snottenbengels afveegt met liefde, die later zeg nadat ik ben uitgehuild vrouw/meid wat doe je het goed Je Bent Een kanjer!!!
    met dank aan mijn sch-zus die vind dat ik mijn kinderen niet kan opvoeden.

15. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    :$
    Waar bemoeit die zich mee?
    Dat ze even voor der eigen deur veegt!
    Iedere ouder pakt wel eens dingen wat onhandig aan, maar we krijgen geen handleiding bij de geboorte.
    Trek je er niks van aan meid.
    Je doet je best en geeft ze liefde.

Heeft ze trouwens zelf kinderen?
    Zo nee, heeft ze al helemaal niks te mekkeren.
    Zo ja, dat ze dan even in de spiegel kijkt.

Kop op! Je bent een kanjer! ;)

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ach die van mij zal dat straks van mij ook vinden terwijl ze zelf altijd alleen maar loopt grauwen en snauwen tegen haar zoon. Maar ik kan niks goed doen bij haar, wat ik haar misdaan heb? Vertel het maar...
    Van mij een hele dikke knuffel! JE BENT EEN KANJER
    (En schoonzussen zijn t(r)utten)

Wwjk
    Ik ben ontzettend moe maar de kleine is mijn ribben een ander model aan het geven, mijn hele baarmoeder beurs aan het schoppen en mijn maag zit in mijn keel, en maar zuur.
    Au, au, au dus, bewegen, gapen, ademhalen, alles doet pijn!
    Kan ik een paar weken door spoelen?

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    sterkte weet precies wat je meemaakt,hier al 2,5 jaar nachtbraken,gaaaaaaap altijd laat erin tussendoor wakker en ,vroeg in de ochtend eruit.
    oohja ook snurkende man! zucht.
    gelukkig wel logeerbed,dus ik zeg regel een extra matras!
    ik heb toen bij wehkamp besteld ,hoefde ik zelf niet te sjouwen.

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik post hier niet vaak maar moet nu toch even wat kwijt, echt een grote opeenstapeling van eindeloos gedoe. Eergisteren heb ik mijn operatie gehad, nog niet eens een telefoontje of kaartje van mijn schoonouders, want zulke behandelingen zijn taboe. Moeten ze zelf maar weten, maar dan straks ook niet blij lopen doen over een eventueel kleinkind. Daar kan ik me dan nog overheen zetten.

Mijn moeder werd gisteren geopereerd en moest in het ziekenhuis blijven. Omdat ik de dag ervoor geopereerd ben en rust moet houden, had ze mijn ex-stiefvader ingeschakeld om voor haar twee hondjes te zorgen. 's Avonds nog niets gehoord van het ziekenhuis, zelf maar weer gebeld en de operatie was goed verlopen maar mijn moeder was erg slaperig. Vlak daarna werd ik kotsmisselijk van de pijn (hield mijn paracetamol dus niet binnen) en kreeg ik een nabloeding.

Dan maar gaan slapen, want ik moet nu om vier uur opstaan omdat ik de honden niet van de trap mag tillen en mijn man dan naar zijn werk vertrekt. Maakt verder niet uit, maar heb die rust nu eigenlijk wel nodig! Liggen we een halfuur in bed, wordt er aangebeld.. en nog eens! Was het mijn stiefvader, stotterend en bevend dat het helemaal niet goed met hem ging (psychische redenen) en dat hij direct opgenomen moest worden, dus of wij op de honden wilden passen. Mijn man weer omgekleed, snel die honden opgehaald. Lagen we daar opgevouwen tussen vier honden, geen oog dichtgedaan dus, ook nog een paar keer overgegeven van de pijn (en stress misschien?).

Om vier uur stonden we dus op en probeerde ik beneden verder te slapen, toen ging er een van de poezen over haar nek. Een paar uur later kwam ik erachter dat mijn man de container niet voor had gezet, dus dat moest ik ook nog doen met m'n zere lijf en toen ik terug binnen kwam, begon er een hond van mijn moeder te kokhalzen en die MOEST ik dus ook optillen en buiten zetten. Ik kan ondertussen nog steeds mijn moeder niet bereiken, mijn stiefvader laat niets meer horen, mijn man is aan het werk. Man, ik ga hier straks echt een potje zitten janken. Weet van ellende gewoon niet waar ik moet kruipen.

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

jeetje meid! wat een ellende heel veel sterkte is er geen buurvrouw ofzo die je even kan helpen??

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    heb je een goede vriendin tempus??
    bellen dan! dit kan toch niet zo....of een zus if nicht of weet ik veel wie

Deel Deze Pagina