Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, ik heb eigenlijk niemand verder. Ik moet echt wachten op mijn man.. Gelukkig zijn de honden nu net wat rustiger.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    @tempusfight dikke knuffel meid.. Wat een gedfoe.. Probeer tyoch je rust te pakken

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.268
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    Tempusfugit, het zit je even flink tegen! Sterkte!!

Met de kerst was onze wasmachine gaan lekken. Paar dgn later kwam de monteur, helaas hadden wij zelf het klepje van de waterpomp niet goed dicht gemaakt dus daardoor was de pomp verschoven en keerde dit dus lekkage op. Nieuwe waterpomp zou €220 kosten. Oké dat moest dan maar, machine is net 1jr oud dus is het wel waard. Alleen viel dit jammer genoeg niet onder de garantie.
    Vandaag kwam de monteur weer, wel een andere man, hij zette de pomp erin en die vond het wel wat erg duur worden als we dit zelf moesten betalen. Ach mevrouw.............niets zeggen maar ik schrijf het gewoon onder de garantie weg $:):):):):):):):):) kortom niets hoefde ik te betalen:! Zp fijn

4. jt82

jt82 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.628
    98
    48
    @ tempusfugit, sterkte zeg wat een gedoe!

@mirjamrn dat zijn nog eens leuke meevallers...

Ik kwam vanmorgen even bij mijn moeder binnenvallen omdat ze wat veranderingen in huis hadden die ik moest komen bewonderen.
    Hebben ze gewoon ALLE foto's weggehaald, dus ook van de kleinkinderen. Zelfs het mooie canvas doek die ze 3jaar terug cadeau hebben gehad met mijn nichtjes erop. (hun kleindochters) :$:$:$:(
    De reden, het staat nou eenmaal niet zo mooi bij het interieur. Ze zou het wel boven ophangen;)

Nou echt van dat soort dingen kan ik nou verdrietig worden., terwijl ik een heel gelukkig mens ben

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Is zo jammer. Want als er bezoek komt, wordt er meestal toch over de kleinkinderen ook gepraat. Dan is het zo leuk om een foto te laten zien. En er zijn vast fotokadertjes die in hun interieur passen. ;)

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Nah! das raar!! heb je er niks van gezegd??

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Tempusfugit: Blehhhh meid..dat werkt ook niet zo! Logisch dat je wel even kunt janken! Wat jammer dat je niet wat dichterbij woont.probeer nu weer rustig aan te doen hoor!Knuffel.

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is zo ontzettend moe word van mijn vader zijn eigenwijze gedoe:x

hij mij onderschat en geen hulp van me wil aannemen.. dat doet me ook wel weer een beetje pijn.

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

En knussie (knuf plus kus:D) voor jou tempus

10. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Morgen de uitslag van onze zoon ik ben zenuwachtig!!!!

11. knap

knap Niet meer actief

Mijn dochter net naast mij op de bank in slaap is gevallen kon het niet over mijn hart verkrijgen om haar zo naar bed te laten gaan. Ze is echt verdrietig. Dan maar een keer zo in slaap vallen. Samen met Dora en dit soort momenten breken mijn hart.

Heb er lekker geknuffeld en gezegd dat ik van haar hou.

Voor kinderen is het altijd lastig.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat is dan genieten als ze bij je in slaap vallen... Hoop dat ze zich morgen alweer beter voelt...

WWJK: Vanavond eindelijk nieuwe batterijen in de weegschaal gedaan. Zoonlief erop gezet: eindelijk over de 13kg!! :) Hebben heel veel problemen met hem gehad qua eten, eet nu vaak zonder zeuren 's avonds (ontbijt is nog een ramp). En hij zit midden in een groeischeut.

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dikke digi Knuff voor iedereen die het kan gebruiken.

*WWJK*

Mijn moeder is eind 2012/ begin 2013 behandeld voor een zeldzaam type kanker, heel veel complicaties gehad door de chemo. Voor kerst is ze weer opgenomen voor puncties omdat ze bang waren dat de kanker weer terug is. Gister telefoontje van de arts dat de puncties schoon zijn, maar dat ze er wel vanuit gaan dat de kanker terug is gezien ze dezelfde symptomen weer heeft. Nu begint dus de grote zoektocht waar de kanker zit.

Gister was ik er vrij nuchter onder, maar vanavond in ene dropt de bom bij me met the big question, "Wat als?"...

Nu voel ik me dus erg verdrietig en komen alle angsten van afgelopen jaar weer terug.

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Tempus wat een rotdag! Ik hoop voor je dat t ondertussen iets beter gaat en dat de dag er morgen beter uit ziet.

Lieseleen jeetje spannende tijd dus. Ik hoop dat ze t snel kunnen lokaliseren en dat t meevalt voor zover dat kan.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik herken je angst... Dikke knuffel!

16. AngelaV

AngelaV Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.287
    0
    36
    Gelderland
    Dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ze me weer willen opereren voor endometriose, pff.. :(

Maaar.. vandaag had mn vriendin haar eerste echo en alles zag er goed uit. Ben super blij voor haar!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dat ik vandaag een hele leuke playdate heb gehad met een forumgenootje!

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dat ik weer niet kan slapen
    zo irritant..

19. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    WWJK; Dat ik in t ziekenhuis lig met gebroken vliezen...😔
    Lig nu weer aan ctg. En dat ik m'n lieve kleine meisje zo mis. M'n tranen raken vandaag niet op geloof ik!

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Och..heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina