Daniella: Sterkte! Tempusfight: Hopelijk vandaag een betere dag! Zomer: Succes met je eerste echo! Dani: Sterkte met wakker blijven! Hier: Binnen nu en 3 weken gaan ze mijn galblaas verwijderen. Maar van mij mag het nu vast. Ik heb bijna iedere dag nu kolieken ik word er gillend gek van. heel de dag die pijnstillers met de bijwerkingen. BLEGH!
Onze buurman, en tevens vriend van ons, is verslaafd. Aan alles wat 'ie kan krijgen. Daarnet weer met de ambulance opgehaald, ondanks talloze keren in de rehab. Pfffft ik word er zo moedeloos van. Bah! En elke keer wordt hij naar huis gestuurd. Hij is zichzelf gewoon van kant aan het maken. Zo triest.
Honeyy: heb je hem nog gespot? Ik heb ook gekeken, vind het altijd zo mooi! En ben dan ook altijd trots! (m'n man is ook militair) Zomer: hoe was de echo? PenF en Daniella: sterkte! Hier weer ongesteld geworden wat ik niet wil en str*ntverkouden! Flink de balen van.. *neemt nog een extra stuk chocola*
Er was een vruchtzak en een dooier te zien en je zag "stukjes" van een embryo. Of mijn cyclus is langer geweest of het is weer niet goed Volgende week donderdag opnieuw een echo.
Ja!! Hij stond recht tegenover de koning het was echt mooi! Wist niet goed wat ik me voor moest stellen.. we hebben met 6e zitten te kijken en bij woordje Genie zaten we allemaal, bijna in de tv He jakkes! Neem maar een hele reep extra hoor! Nu mag het! Knuff
He bah wat ontzettend naar! Heb meegekregen dat je recent ook een miskraam hebt gehad. Weet je zeker dat het niet goed is of dat het misschien te vroeg is? Sterkte in ieder geval!
Zomerr: Och jeetje meis, wat een onzekerheid! ik duim voor je dat je cyclus gewoon langer was en je dus volgende week een goede echo mag hebben!
zomerr: Ik hoop ook dat er volgende week gewoon een hele mooie echo is. Maar die onzekerheid is zo slopend...
Dat ik een kut dag heb Weer spugen en erg misselijk. Vanochtend nog wel 2,5 uur geslapen maar nog steeds moe vanmiddag niks gedaan, net met administratie begonnen. Kwam ik papieren van mn dochter tegen en voel me nu nog kutter
Ik gewoon vergeet te eten om me vervolgens duizelig te voelen. Grrr moet beter voor mezelf zorgen! Sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
Ik heb vanochtend de 20 weken echo gehad, en alles zag er goed uit! Wel 1 niertje een heel klein beetje verwijd, maar niks om ons zorgen om te maken. Moet met 32 weken nog een keer terug om te kijken. Ben heel erg opgelucht!
Zomerr en mamachantal: hele dikke knuffel!! Honeyy: super zeg dat hij zo dicht bij de koning stond! zie jullie al met z'n alle voor de buis springen haha..
Zomer jakkes! nar he die onzekerheid P&F ik ben nog wakker heb straks nog een gesprek met een ouder die hier komt (gastouder) maar t liefst ga ik in mn pyjama broek op de bank hangen staat een beetje gek haha @ Mamachantal he bah! Digiknuf! @ Mrs Dee fijn een goede echo! hopelijk volgende keer alles normaal Ik pieker me suf wat ik onze jongst die bijna 3 word voor zn verjaardag moet geven. We hebben al zo veel speelgoed! Cars, autoos, hijskranen, keukentje, treintjes duplo lege enz enz... hij vind planes wel leuk dus misschien daar maar eens na kijken.. @ lastig!
Dani84: wij hebben zoonlief een fiets gekocht voor zijn derde verjaardag. En idd, een pyjama kan ook altijd mamachantal: Sterkte... Hoop dat je je snel wat beter voelt. WWJK: Ah, weekend! Morgen eindelijk nog eens gaan shoppen in Maastricht, kijk er naar uit! Hoop wel dat er nog wat sale is, want moet voor zoonlief wat nieuwe spulletjes kopen.
De oudste heeft een pyjama van planes ik heb wel een mooi dekbedovertrek gezien. fietsje heeft ie ook al Dank voor het meedenken!! lief! als jullie meer tips hebben hihi Moontje wauw! wat een man heb jij!! dat zou die van mij nooooooooit van zn leven bedenken. die heeft zo n gruwelijke hekel aan shoppen.. heel veel plezier!! wwjk ik mis mn mannetje.. heeft 4 nachtdiensten dit is de 3e.. bah.. nog ff met wijntje en chipje op de bank dan douchen en naar bed
WWJK: Morgen mag zoon trakteren op het kdv dus moest er nog snel een traktatie in elkaar geflanst worden. Had een beetje online gezocht en uiteindelijk deze gemaakt. Hopelijk vinden de kindjes het morgen lekker.