Onze kleine man heeft nog een picknicktafel voor zijn verjaardag gekregen. Zo'n tafel met aan elke kant een bankje. Maar weet niet of je dat nu vindt, of dat dat alleen in de zomer is. Ik gooi maar wat nu: wekker, nachtlampje, badjas of badponcho, klei, (maxi) strijkparels, Vtech fototoestel.
Voel me zo rot. Niké ligt in het ziekenhuis met het rs virus. En ik kan gewoon niets doen. We mogen haar niet eens zoveel vasthouden omdat ze moet rusten. Zit al de hele avond naast haar en weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.
Ik lig wakker.. Na een heftige dagen.. Alles is voorbij.. Ik ben heeeel moe, maar kan niet slapen van de emoties
Vraag me af of ik mn ogen nu dan toch maar zal laten testen en zoja waar zonder dat me 'verplicht' wordt direct een bril ofzo daar aan te schaffen.. Maar even googelen denk ik..
Dat mijn oudste op school zit, en mijn twee jongsten in bed liggen. En ik heerlijk met de ipad op de bank een kopje thee drink in een waterig zonnetje. Klusjes kunnen wel wachten
Kan gewoon overal hoor niemand verplicht je wat.. mij niet iig. Ik heb me verschillende keten laten testen omdat het voor mn gevoel niet klopte, nergens meteen een koop advies gekregen..
aaarrgghh!!! We zouden vandaag uit eten gaan omdat mijn vader 60 jaar is geworden gister, lang gezocht naar een restaurant waar ze én goed eten hebben én kindvriendelijk is. Bellen ze net op dat het niet doorgaat omdat ze verder geen reserveringen hebben dus dicht blijven! Ja, zo zorgen ze er wel voor dat niemand reserveert bij hun restaurant Nu op stel en sprong iets anders zoeken, zal niet meevallen..
Den-Bosch/Nijmegen.. Maar er valt een heleboel af doordat iedereen nogal moeilijk is Ik heb er een tijdje geleden zelfs een topic over geopend, haha. Hoe is het verder met je MamaChantal?
Dat ik soms zo moe word van "zogenaamde" vriendinnen die je alleen maar kennen als ze iets van je willen. Vraag je zelf eens om hulp dan kunnen ze niet, hebben ze geen tijd, willen ze niet, hebben ze geen zin! Vanaf nu kan ik en wil ik ook niet meer omdat ik geen tijd en zin heb, dahaag!!
Sterkte en een knuff voor degene die het nodig hebben!! WWJK: mijn jongste dochter belt net op. Er waren net mensen op school (schoolinspectie?) en de 20 beste leerlingen van VWO-3 werden bij elkaar geroepen in een lokaal. En mijn dochter zat daar dus bij!!!! Sterker nog: ze blijkt DE beste leerlinge te zijn met een 9,1 gemiddeld en een 10 voor wiskunde. Ze wordt nu gevragen voor wedstrijden tegen andere scholen en extra leerstof. *trots* Mevrouw deelde dit even tussen neus en lippen mee, omdat ze eigenlijk wilde vragen of ze nog met vriendinnen naar de Mac mocht... Sorry voor dit opschepbericht, maar ik zit hier maar alleen, en moest het even kwijt! *opschepmodus uit*