Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Leuk!! kun je t kwijt in de koelkast ;)

2. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Hihi ja hoor, hoezo? ;)

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Onze kleine man heeft nog een picknicktafel voor zijn verjaardag gekregen. Zo'n tafel met aan elke kant een bankje. Maar weet niet of je dat nu vindt, of dat dat alleen in de zomer is.

Ik gooi maar wat nu: wekker, nachtlampje, badjas of badponcho, klei, (maxi) strijkparels, Vtech fototoestel.

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Super leuk gedaan!

5. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

TNX! Er zijn op vrijdag maar 5 kindjes dus ze kunnen mooi een paar rondjes doen hihi ;)

6. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Voel me zo rot. Niké ligt in het ziekenhuis met het rs virus. En ik kan gewoon niets doen. We mogen haar niet eens zoveel vasthouden omdat ze moet rusten. Zit al de hele avond naast haar en weet van gekkigheid niet wat ik moet doen.

7. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ik lig wakker.. Na een heftige dagen.. Alles is voorbij.. Ik ben heeeel moe, maar kan niet slapen van de emoties

8. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Vraag me af of ik mn ogen nu dan toch maar zal laten testen en zoja waar zonder dat me 'verplicht' wordt direct een bril ofzo daar aan te schaffen.. Maar even googelen denk ik..

9. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Heel veel sterkte!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Sterkte :(

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Je test je ogen toch om te weten of je een bril nodig hebt?

12. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn chitang is gister overleden.. Ik ga hard sparen want ik moet echt een nieuwe :(

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik moest Googelen wat een chitang is :') Maar dat zijn behoorlijk prijzige dingetjes dus :O

14. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat mijn oudste op school zit, en mijn twee jongsten in bed liggen. En ik heerlijk met de ipad op de bank een kopje thee drink in een waterig zonnetje. Klusjes kunnen wel wachten :D

15. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Kan gewoon overal hoor:) niemand verplicht je wat.. mij niet iig. Ik heb me verschillende keten laten testen omdat het voor mn gevoel niet klopte, nergens meteen een koop advies gekregen..

16. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    aaarrgghh!!! We zouden vandaag uit eten gaan omdat mijn vader 60 jaar is geworden gister, lang gezocht naar een restaurant waar ze én goed eten hebben én kindvriendelijk is. Bellen ze net op dat het niet doorgaat omdat ze verder geen reserveringen hebben dus dicht blijven! Ja, zo zorgen ze er wel voor dat niemand reserveert bij hun restaurant ;)

Nu op stel en sprong iets anders zoeken, zal niet meevallen..

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113

Nouja!
    Welke omgeving?

18. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Den-Bosch/Nijmegen..

Maar er valt een heleboel af doordat iedereen nogal moeilijk is ;)
    Ik heb er een tijdje geleden zelfs een topic over geopend, haha.

Hoe is het verder met je MamaChantal?

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dat ik soms zo moe word van "zogenaamde" vriendinnen die je alleen maar kennen als ze iets van je willen.
    Vraag je zelf eens om hulp dan kunnen ze niet, hebben ze geen tijd, willen ze niet, hebben ze geen zin!
    Vanaf nu kan ik en wil ik ook niet meer omdat ik geen tijd en zin heb, dahaag!!

20. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Sterkte en een knuff voor degene die het nodig hebben!!

WWJK: mijn jongste dochter belt net op. Er waren net mensen op school (schoolinspectie?) en de 20 beste leerlingen van VWO-3 werden bij elkaar geroepen in een lokaal. En mijn dochter zat daar dus bij!!!! Sterker nog: ze blijkt DE beste leerlinge te zijn met een 9,1 gemiddeld en een 10 voor wiskunde. Ze wordt nu gevragen voor wedstrijden tegen andere scholen en extra leerstof. *trots*
    Mevrouw deelde dit even tussen neus en lippen mee, omdat ze eigenlijk wilde vragen of ze nog met vriendinnen naar de Mac mocht...

Sorry voor dit opschepbericht, maar ik zit hier maar alleen, en moest het even kwijt!

*opschepmodus uit*

Deel Deze Pagina