Ik zou de modus nog even "aan" houden Geweldig toch, moet je van genieten en gewoon aan iedereen vertellen
Wil even kwijt dat ik blij ben met mn huisarts en apotheek! Ze zijn echt mee-denkend en dat zie je niet vaak.
Nouja zeg. Ik open net een nieuw (!) potje kippen bouillon. Is hij al open, ik dacht nog, oh misschien heeft mijn man het open gemaakt. Ondertussen dat het water kookt, bedenk ik me dat mijn man dit helemaal niet eet. Ik heb hem dus gebeld, en hij heeft het potje niet open gemaakt. Ik heb het dus zo gekocht!! Vind ik zo goor he! potje was ook al voor de helft leeg! Iemand heeft dit dus gewoon zo terug in het schap gezet in de supermarkt.. BAH.. heb een klacht gemaakt bij de super. Hij was ook ver over de datum 03-13... ieuw!
haha heb je daar geen piraten restaurant zitten o.i.d? Of gewoon gaan wokken/griek? Met mij gaat het wel aardig, laatste dagen weer wat slechter maar komt ook wel weer goed lief dat je het vraagt
WWJK: nou, dat ik straks een workshop moet geven aan 5 kinderen, maar dat ik eigenlijk geen zin heb. Ben zó moe! Ppff, heb gelukkig alles al klaar staan, maar als ik mocht kiezen dan dook ik lekker m'n bedje in...
Wat ik kwijt wil is, dat ik niet wist hoeveel snot er in een neus kon zitten. Na dagen snuiten is het gewoon groen, jak..... En dat hoesten erbij, lijk wel een zeehond. Stoom me gek, gebruik otrivin, broomhexine en een flinke dosis paracetamol de hele dag door. Hoe lang duurt deze verkoudheid nog... zucht
Gisteren met Luc voor controle geweest en het ukje is in 2 maanden slechte 25 gram aangekomen. Hoewel de arts eigenlijk best relaxed reageerde, zit ik me toch al 2 dagen zorgen te maken of we het wel goed doen. stom he? Dat wilde ik even kwijt Wil de meiden die wel wat belangrijkere problemen hebben veel sterkte wensen
@ Elvira hier al ruim 4 weken!! pff word er gek van en we steken elkaar allemaal aan! wwjk Ik heb steeds zo n pijn achter mn middenrif en achter mn linkerborst. eerst dat ik dat t mn longen waren ook laten luisteren bij de HA maar die zijn schoon. Toen vroeg ik wat het dan kon zijn tja... lastig wisten ze niet. paar dagen later kreeg ik flink last van zuurbranden dus ik weer gebeld kreeg ik omeprazol. een tijdje geslikt ging prima! nu weer zoooon pijn vooral bij linkerborst maak me dan wel een beetje zorgen.. t is ook vaak savonds. had omeprazol bij de kv gehaald wel wat lichter maar je mocht er 2 stond erop. dit eens t weekend proberen kijken of het minder word. las wel in de bijsluiter dat je dit niet met aclovir tegen koortslip samen mag gebruiken en laat ik er nu net een krijgen!!! morgen maar compeed halen.. *klaagmodes uit) ik wil ook nog even kwijt dat morgen onze trouwdag is!!! 7 jaar getrouwd èn... manlief is jarig! dubbel feest nu willen we morgenavond uit eten. oppasgeregeld bedenk ik me net dat ik maar eens moet gaan reserveren ergens hihi fijne avond!
Wou ik er morgen net heen gaan maar helaas Hier de keuken klaar morgen nog verder schoonmaken. En kasten uit ruimen, en dan genieten van de keuken.
Dat mijn menstruatie maar niet komt sinds mijn curretage van 4 weken geleden. Ja ik weet dat het 8 weken kan duren maaar ik word zo gestoord van het wachten! Aaaargh
Ik vind dat ik best wel enge lichamelijke klachten heb, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee moet... Blegh, waarom snap ik mijn lichaam zo slecht?
Knuf en weet mijn lijf doet ook raar en ook ik sap er niks van. Maar dat is al jaren zo . Ga samen met je in hoekje zitten ok!