Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oke ik ga een plens door het fontijntje gooien met allesreiniger :p

kan de bak ook stinken?? ga eens ruiken

oh en de afzuiging wat kun je daar aan doen als die stinkt?
    ga em wel ff loshalen.. pff bah :(

2. minon

minon Niet meer actief

Dan ga je veel stof tegenkomen denk ik haha. Dat zijn zulke vieze dingen.

Had een baaldag maar die is wel weer omgeslagen. Een leuke positieve beschikking van de belasting. Kunnen we mooi gebruiken voor de beebs.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Nijn90 al wezen bloedprikken?

Dani balen van je geur. Ik hoop dat je kan achterhalen waar het vandaan komt.

Lioness gefeliciteerd!

Mamachantal das geen goed teken hoor. Dikke knuffel meid!

Marnat valt toch best mee 42. En idd je bent zo oud als je je voelt. Ik hoop dat je kan opladen voor de ukjes komen.

Dark succes met wassen en herpakken.

Kaala balen van geen inet thuis. Hoop dat het snel gemaakt is.

Shampoo hoera voor de 2!

Wwjk de arts heeft net gebeld. Ze konden niet helemaal helder in kleine man zijn urine zien of het een blaasontsteking is. Ze hebben het nu voor kweek opgestuurd. Als het meezit horen we maandag meer. Ondertussen hem wel goed in de gaten houden of hij goed blijft drinken, geen pijn bij het plassen en geen koorts. Gelijk op het kinderdagverblijf doorgegeven en die houden hem ook in de gaten. Anders moeten we eerder terug naar de arts of naar de hap in het weekend. Wel moeten we de zalf 2x per dag blijven smeren.

Over een half uurtje weer de deur uit richting werk.....

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja, als dat weekend weg niet al gepland stond, hadden we t niet gedaan.. Moet nu als een gek gaan wassen, en alles herinpakken... Ben totaal gebroken -_-'
    Mijn man is meteen weer gaan werken vanmorgen...was blij dat ik de auto had vandaag, want moest ook wat dingetjes halen nog voor t weekend weg.
    Ben weer gauw verder, Evi op bed doen zo, weer een was ophangen (ben blij dat ik t buiten kan hangen) en nieuwe aanzetten.. boodschappen uit de auto halen...

drukdruk..

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dark@ Pas op je zelf hoor en veel plezier het weekend .
    Evi nu wel mee of weer na oma?
    Waar gaan jullie heen ? wij België morgen.

Kibbeling@ Ben ook niet oud maar merk dat ik toe ben aan dit weekendje .
    Duim door voor kleine man en voor jouw dat het weekend geen hap bezocht hoeft te worden .

Hier al lekker gedoucht koffer klaar zo ver klein lijstje voor wat er nog in moet morgen vroeg .

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb wel wat gelezen, maar ik ben zo moe dat de informatie niet opgeslagen wordt :)

Ik las dat Darkangel terug is: Welkom! hopelijk was het een mooie reis.
    KimK: sterkte met je dochtertje
    Zuurtje: gefeliciteerd
    En verder weet ik het niet meer...:)

Wwjk: IK HEB WEEKEND!! En daar ben ik hard aan toe :cool:
    Zaterdag gaat mijn man stappen met zijn collega's en komt mijn beste vriendin logeren :) (die woont om de hoek, maar het gaat om het idee haha)

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Marnat: Nee opa en oma gaan mee.. net als de tantes.. dus lekker druk.. met 9 in een 8 persoons huisje incl. 2 honden.
    Jij ook veel plezier.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ik door de bomen het bos niet meer zie qua huishouden! Ik moet nog zoveel doen en ik kom er gewoon niet aan toe. Een man die totaal geen druk voelt over de aankomende bevalling. Maandag gaan we een week op vakantie. Ik moet nog alles inpakken. Ik heb het nog nooit zo druk gehad ondanks mijn verlof. Bah!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dark@ Klinkt gezellig druk , dankje gaat vast wel lukken .
    Eerst de verjaardag ouders en zusje met kids .

Kletskoek@ Wat moet er nog schoon voor dat jullie weg gaan?
    Hier doe ik echt niets meer , net gewist voor het idee .
    Morgen vroeg doe ik echt geen dweil of wat ook meer door huis zie ik maandag wel .

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Niet perse voordat wij weggaan maar ook voor de aankomende bevalling. De babykamer soppen, dweilen, kasten in en uit ruimen, ramen lappen. Maar ik kan ook niet rustig op vakantie als het huis niet schoon is. Niets is zo vervelend om thuis te komen in een vies huis. Alles wegstrijken en wassen. Pauze zit er op. Ik ga weer verder!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kletskoek@ Meis baby kamer kan ook na je terug bent , anders manlief laten doen.
    Ramenlappen op trap? nee toch ? dat moet je mannetje doen hoor.
    Je draagt jullie wonder straks val je .

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik kan het niet laten liggen. Mijn man werkt meer dan 50 uur per week. Hij doet al zoveel mogelijk in het weekend. Ik zal geen ramen gaan lappen op de tweede verdieping maar ik ga wel gewoon op een huishoud trapje staan. Uitkijken doe ik wel maar er zullen toch dingen gedaan moeten worden hier in huis.

13. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

@ Kibbeling , Ik duim voor een goede uitslag en een verklaring :)

@ kletskoek, nesteldrang joh? :D
    Denk maar zo (wie weet helpt het :) ) Zolang de baby een plekje heeft om te slapen is het prima. Leuk als de babykamer af is, maar het is geen must. En het schoonmaken, tja, dat gaat door inderdaad. Wees wel voorzichtig hoor!

Wwjk:
    Zojuist thuisgekomen van Franse les. Wat is die taal ingewikkeld zeg! Gelukkig is m'n hoofdpijn van 2 naar bijna 0 gegaan! ... misschien moet ik vaker ongesteld worden. Ik heb dan wel buikpijn, maar de hoofdpijn verdwijnt, haha :D

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Kletskoek, herkenbaar :) ik wil ook nog zoveel doen voor de bevalling..
    ml helpt Gelukkig wel maar werkt ook gewoon en slaapt vaak :(

Shampoo, frans..succes haha op school had ik er een 3 voor ofzo ;)

15. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.237
    1.876
    113
    Ik ben het ZAT wil gewoon koken haha.
    Vandaag grote loepia met rijst gegeten (oven rijspan).
    nog een week en dan een nieuwe keuken badkamer en toilet.

Iemandnogsugeties haha

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Dino lastig! soep uit blik met broodjes? haha succes

mamachantal gaat het al beter?

kibbeling vervelend dat het nog niet helemaal duidelijk is met je zoontje

vakantiegangers veel plezier!

Huishouden zo ondankbaar werk! als je van beneden naar boven gaat en je bent boven klaar kun je beneden weer beginnen :D

@ geur waarschijnlijk fonteintje heb er beetje spul ingegooid

Nu lekker met een wijntje bankhangen ;)
    fijne avond!

17. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Marnat de verjaardag overleefd? Heel veel plezier komend weekend. En lief dat je voor ons duimt.

Dani fijn dat t mysterieuze geurtje weg is.

Kletskoek vervelend dat je zo'n gevoel hebt. En ik geloof ook nesteldrang als ik het zo lees. En wel op jezelf passen he!

Dark ik hoop dat je alles overleefd hebt?!

Shampoo diepe respect hoor franse les. Dat heb ik zo snel mogelijk laten vallen op de middelbare. Is niet mijn ding. Zus heeft de talenknobbel meegenomen vanuit de baarmoeder denk ik en niks voor mij overgelaten hahaha
    wel fijn dat je hoofdpijn bijna weg is.

Wwjk ik heb mijn dienst overleefd! Zo lekker naar bed en morgen toch nog ff langs mijn werk voor een gesprek maar daarna weekend!!! Wel een vol weekend met veel op visite gaan maar dat is allemaal gezellig.

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ik wil even het volgende kwijt:

Ik zit hier op mijn vakantie-adres thuis in het huisje met een ziek kind :( in de vrees dat ik morgen zelf ook ziek ben en mijn man ook. Dit hebben we nl al eerder meegemaakt. Ben dus niet alleen verdrietig voor mijn zieke kind die steeds moet overgeven en haast niet rustig is te krijgen (nu slaapt hij nét), maar ook ben ik bang en een beetje boos, waarom hebben WIJ dat nou altijd? :x
    Bah bah en nog eens bah!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Het is net te laat, maar alsnog gefeliciteerd, Marnat en lioness met je zoon!

:D:D:D

Ze is zeven maanden trouwens.

Heb nu al ZP verbod opgelegd gekregen:

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Onze fiep is vandaag jarig! Twee alweer waar gaat de tijd..

Hieperdefiep hoeraaaaa :)

Deel Deze Pagina