Hier de verjaardag over leeft . Heerlijk genoten van de kids , de jongste had nog bedacht de afstands bediening te verstoppen .[ na lang zoeken weer gevonden. We waren wel erg moe na tijd , we gaan ook niet weer weg de volgende dag , na een verjaardag. Merk gewoon dat we toe zijn aan dit weekend. Nog even rustig aan , en dan afwassen . Manlief controleert de koffer en doet de katten bak. We willen tussen 11 en 12 weg, mis eerder omdat we eerder waker zijn. Ow en wil nog kwijt : dat ik ondanks vele gebak 3 ons kwijt , ben nu 66,9. Manlief staat stil , in dit weekend letten we nergens op. En ben stront verkouden blehe . Micchan@ Heerlijk he katjes hihi, kommen nog veel meer leuke momenten . Ik zal wel een keer wat foto s van de onze laten zien.
... en de stank was vanmorgen weer terug! blegh! .. hahah micchan cute! Moontje gefeliciteerd Adriana beterschap! zo eens op hoestdrank voor de oudste halen die krijgt een aardig zeehondenblaf! en een cadeautje straks nog ff op verjaardagsvsite dan boodschappen doen want manlief moet vanavond weer werken.. blegh! knapt marnat!
Zo heeerlijk klokje rond geslapen was ff nodig. Zo even naar de etos voor de dagaanbieding en voor hoofdhuid van dochter. Zitten allemaal schilfers en die zitten erg vast ook. Ze heeft altijd al wat last van droge hoofdhuid en heeft voor de rest ook gevoelige huid dus ze gaat al maar een keer per week in bad. Eens vragen wat we daar aan kunnen doen. Verder vanavond een verjaardag. En ik heb zin om babyspulleties te kopen maar we weten het geslacht nog niet uiteraard en heb alles nog van dochter dus hou me maar in haha.
even mn frustratie kwijt hoor pff.. hebben onze schuur op mp staan 5 mensen in totaal gemaild dat we akkoord gaan met hun bod en dan haken ze af en verwijderen ze hun bod weer.. of ze reageren gewoon niet terug! waarom bied je dan?????? Word er zo kriegel van! verder aan t genieten van t heerlijke weer wel weer last van mn darmen jee net of er echt een kind schopt! fijne dag!
Ik lig op bed, ml boodschappen doen en Jaim is bij vriendinnetje spelen. straks komt mn vader ff langs.. Vanavond pannenkoeken eten
Gisteren naar de kaakchirurg geweest voor een wortelpuntverwijdering en ik moet zeggen dat het me meevalt tot nu toe. Vandaag nog geen pijnstilling nodig gehad.
Grrr irritant! mn vader zou hier half uur geleden zijn. Jaim al naar huis laten komen ervoor.. is hij er gewoon nog niet kan daar zo slecht tegen
Hey meiden! Hier druk druk Erg druk op het werk maar thuis ook. Was blij toen ik vanmiddag even bij de tandarts in de stoel kon liggen dadelijk eten en straks knutselavondje met mijn beste vriendin. Tot later en fijn weekend iedereen!!
Nijntje van de pijn af nu ? veel plezier vanavond! TmvD oeh lijkt me pijnlijk fijn dat het mee valt mamachantal is ie nog gekomen? irritant he.. red je het een beetje? Manlief weer aan t werk smst net dat ie erg laat is kan wel 5:00 worden voor dat ie morgen wakker is.. en t word zo mooi weer eens ff denken wat ik met de kids ga doen morgenvroeg
Tandpijn was vorige maand. Nadat de zenuw eruit was was de pijn weg. Maar tand moest nog definitief bijgewerkt worden, want dat doen ze niet dadelijk na de ontzenuwing. Was op een half uurtje buiten Moet volgende maand wel preventief terug om een tand te laten behandelen maar liever dat dan tandpijn krijgen Balen dat je man zo lang moet werken
Nijn "blij dat je bij de tandarts was"?! Haha jij liever dan ik dani misschien kinderboerderij o.i.d.? Ja red het aardig zolang ik me rustig hou. Buikje komt regelmatig in opstand maar dat geeft niet. Uk blijft nog wel ff zitten denk ik.. ik ben erg moe, lig veel op de bank en in bed. morgen misschien even met de rolstoel naar buiten
Ik wil kwijt dat ik baal dat het herstel van mijn gescheurde nier (na val van een paard) me niet snel genoeg gaat.. Ik dacht even dat ik de hond wel weer uit kon laten, niet dus. Zit nu weer met pijn op de bank. Het is verdorie 5 weken geleden. Mama van Chantal: ik had met 25 weken zwangerschap bedrust voorgeschreven gekregen na een constant onrustige buik en een bloeding. De laatste 6 weken heb ik met 3 cm ontsluiting en een verstreken bmm rondgelopen en ben bevallen bij 39.6 week. Misschien stelt dat je gerust (en de bevalling ging ook als een speer, 3 uurtjes!)
mama chantal ja dat is wel een goed idee. even van het mooie weer genieten het is heerlijk buiten! Ja hopelijk zit de kleine man nog eventjes. fijn om te lezen dat het nu "goed" gaat Nijn oh dat viel mee dus ja alles beter dan tandpijn dat is doet echt heel zeer! zo gauw de kids naar bed hahahaha zitten nog gezellig bij mama nu echt bedtijd! hopelijk slapen ze morgen uit
Maja wow nog lang mee rondgelopen! Ik hoop dat als ik met 38w nog zo loop, de vk de boel een beetje op gang wil helpen Maandag weer controle vk, alleen moet ik op de fiets gelukkig is het dichtbij. Rooster van ml was al gemaakt en kan niet ruilen. Vriendin kan niet, buurvrouw ook niet, schoonzus moet werken.. dus dan maar fietsen (het is 5-10 minuten hier vandaan)
Marnat een heel fijn weekend en geniet ervan! (Mocht je t nog lezen) Dani balen dat ml zo lang moet werken. Die geur hebben wij last van in de badkamer. Heb ook nog geen wondermiddel gevonden ervoor. Mamachantal jammer dat je vader zo laat kwam (ervan uitgaande dat hij wel is gekomen). Ik hoop dat je morgen geniet van het mooie weer in de rolstoel. Nijn jeetje klinkt heel druk voor je. Haha uitrusten in de tandartsstoel. Ik heb dat op werk soms als ik even op de wc zit Nijn toch maar niet geshopt? Wwjk ik heb weekend en hij is zo druk met verjaardagen. Vandaag nog even langs werk geweest voor een gesprek. Vanavond bij vrienden gegeten. Morgen naar vriendin die verjaardag viert, zondag zoontje van vrienden die zijn verjaardag viert. Dan is het weekend alweer bijna om. Met kleine man gaat t volgens mij beter. Tijdens het verzorgen vanavond zei hij uit zichzelf ik heb geen au meer mama. Dus dat gaat de goede kant weer op. Ziet er ook al wat minder rood uit.
Na de mededeling dat zoonlief tekenbeten heeft, heeft hij nu ook de waterpokken, en niet zo zuinig ook niet. Zit ofja lig nu onder op de bank met hem, en hij kan maar niet in slaap komen van de jeuk . Word een lange nacht.. vandaag ben ik naar de ha geweest voor een spiraaltje te laten plaatsen, helaas niet gelukt . Hij heeft 3 jaar gynaecologie gedaan en ik was de 2de waarbij het niet lukte. Dus maandag naar de gynaecoloog.
Daantje arme bink. Het 1 is nog niet over en t volgende komt al. Succes vannacht. Balen van je spiraal trouwens.
Dank je kibbeling. Het zit niet echt mee idd. Hoop dat ie wel een beetje slaapt. En idd balen van de spiraal. Huisarts baalde zelf ook flink.