haha wij hadden vanaf een goede echo een naam in de laatste week hebben we die nog veranderd ik begon zo te twijfelen en vond het niet mooi meer maar dat was de meisjes naam we kregen een jongen
Ik wil ff kwijt dat ik vandaag zoveel heb ge(vr)eten en gesnoept dat ik nu misselijk ben. Net nog een zak zachte perziksnoepjes op...pfffff
ik doe ook mee en nu ga ik me klaarmaken om te slapen, ben erg moe en morgen gaat de wekker weer om 6.30u we worden 's middags bij schoonouders verwacht maar moeten eerst nog naar de winkel
wjkw vandaag zijn de nieuwe ovu testen aangekomen bij een bestelling van 25 of meer kreeg je er een cadeautje bij (3 bedeltjes pandorra style) toen ik mijn bestelling aan het afmaken was stonden er 2 setjes van deze bedeltjes dus dat had ik laten staan, dat ging automatisch op 2 nu kreeg ik vandaag dus mijn bestelling en er zaten 3 setjes (dus 9 bedeltjes) in 2 daarvan waren een wiegje en een babyvoetje zou dit een teken zijn? laat het hopen
bij L10 maar dat was de laatste dag van de bedeltjes nu is het een ander cadeautje (verzilverde Clariz Noosa style kettinghanger kado MET chunk)
Dat ik boos ben op mijn schoonmoeder na hoe ze me gisteren heeft behandeld en dat ze nog steeds niet haar excuses heeft aangeboden! Stom mens!:x
Lief dat je het vraagt. Het gaat naar omstandigheden redelijk, ik heb echt nog wel mijn mindere dagen... Deze week is er een einde gekomen aan alle onzekerheid wat mij hopelijk nu wat rust geeft in mijn hoofd. Daar lijkt de boel wel te zijn ontploft
het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt hopelijk krijg je wat rust in je hoofd nu een hele dikke digiknuf voor jou
Dat ik niet kan slapen omdat ik lig te piekeren en me zorgen aan het maken ben. Ben nog steeds niet ongesteld maar heb pcos dus geen zorgen duurt wel vaker lang maar ben bang om zwanger te worden omdat we het nu financieel even moeilijk hebben al wil ik het diep in mn hart wel graag. Moet er 8 uur weer uit ook dus word zo langzaam aan redelijk gestoord. Heb al in mn pyama buiten gestaan, thee gedronken chips gegeten niks helpt.
heel vervelend die pco ik ken er alles van je weet niet wanneer je ei is je weet niet hoelang je cyclus duurt en wanneer je ongi wordt of niet
Dat mijn jongste om 6:30 wakker werd *gaaap* Maar dat ik daardoor zo al wel mijn eerste lading zelf gemaakte crackers uit de oven kan halen (ben benieuwd)
Hoera!! manlief is jarig! Hoera!! vandaag 7 jaar getrouwd met mn schatje <3 Jippie onze oudste heeft straks voor het eerst zwemles!!! - ben blij!