Net terugvd ha kleine man is weer goed gekeurd! Urine was schoon. Wel nog tot en met t weekend zalf smeren. Verder zag t er goed uit. We hebben hem gelijk op t kdv afgeleverd. En besloten dat hij woensdag lekker bij mama thuis blijft. Het weekend ben ik met mn werk we dus effe extra tijd samen!
Dankje meiden Nijntje1990@ Heerlijk meis er uit voor de kleintjes er zijn , je weet niet hoe lang ze blijven in je buik . En hoe lang jij zelf nog dingen kunt , pas je wel op als je de boot schoonmaakt? Manlief kan ook helpen? Nijntje1984@ Super actie Kibbeling@ Fijn alles weer goed bij kleine man . Penf@ Hoe is het met jouw ? Chulli@ Knuf duim voor goed nieuws ! Hier heerlijk genieten van onze kat die is erg blij wij er weer zijn . Rent als een gek door het huis . Heeft veel haren achter gelaten . De eerste was hangt buiten .
MamaChantal, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie bink Caylen! wat heeft hij een goed geboorte gewicht voor dit termijn zeg.. gaat het nu goed met hem?! ik las wel dat ie in een warmte bedje ligt i.p.v. een couveuse dat is al super goed van m...
MamaChantal: Gefeliciteerd!! All: Ben eindelijk weer thuis, nu (weer) alles wassen e.d. Ben kapot... echt gesloopt gewoon, ben zo verschrikkelijk moe. Hoop dat dat de aankomende week wat beter gaat worden. Anders maar even een bezoekje aan de huisarts doen.
Nou dat weekendje gaat niet door vrijdag gaat de boot water in. Zaterdag schoonmaken man is dan bezig met de motor, naamstickers plakken, wassem buitenkant, tent installeren bla bla. Zondag man wegbrengen naar de tweede boot om die op te halen (eigenaar ziek dus kan niet doen) Dan is hij zondag en maandag onderweg met die boot. Die is als het goed is wel schoon maar moet nog wel een complete inventaris in. Dan gaan ze vrijdag allebei weg dus genoeg te doen. Misschien dat weekend ergens heen dan maar man is niet zo van hotels. En dan hebben we dochter ook op onze kamer dat is dan ook niet zo prettig.
Hij is nu aan het kijken of iemand het leuk vind twee dagen gratis te varen zodat we wel weg kunnen. Zijn er allebei hard aan toe. Maar als het niet lukt dan ga ik toch echt een hotelletje boeken en oppas regelen voor een nachtje.
wwjk: dat ik een misstap gemaakt het oid en gevallen ben auw! Ik stapte achterwaarts uit de schuur (afstapje) en daar lag loopfiets van zoontjelief.. ineens lag ik op de grond op handen en knieen en ineens op mn buik.. hoe en wat er gebeurd is weet ik niet, of ik struikelde of mn evenwicht verloor.. ? heb 1 knie goed kapot en blauw en mn beide handen zijn aan de handpalm iets geschaafd. ben erg dizzy in mn hoofd manlief is werken ga zo de kids eens roepen voor t eten.. eetse allemaal!
Ik wil kwijt dat we nog altijd bij partners oom inwonen, hij geeft ons gewoon geen kans om te sparen.. Als dochter huilt omdat ze haar zin niet krijgt proberen we haar te negeren of haar zin in ieder geval niet te geven: het is echt een driftbui omdat ze iets niet wilt hebben. Maar, oom komt dan meteen haar troosten en geeft zelfs haar haar zin. Zo doet ze dus erg vaak de afgelopen tijd. Mag niet met de computer spelen? Krijsen. Oom komt en geeft haar ons toetsenbord. En als ik dan zeg "Hoe leert ze dan ooit de regels" komt hij met "Je laat je kind niet huilen en als je het niet bevalt rot je maar op" maar..het ligt allemaal zo ingewikkeld..Ik heb er zo'n vreselijke hekel aan dat hij zich zo erg bemoeit..Maar als ik er wat van zeg dan valt hij uit, gaat hij schelden..En schreeuwen dat we op moeten rotten (maar dan de ergere variant)..Zoals ik al zei het ligt ingewikkeld..Zo erg dat ik soms denk dat Mia oom liever vindt dan ons want hij laat alles toe, zegt nooit nee..Geeft haar altijd hapjes eten en TROOST haar zelfs als ze een driftbui heeft om niks..Ze huilt als hij de kamer verlaat en is dan niet door ons te troosten en dit wil ik niet..): Zelfs als ze eens naar mij wilt ipv hem wordt hij boos en zegt hij "Mia, kom eens hier kijk ik heb een flesje voor je"..
Mamachantal, op dit moment niet. we staan op de housing list maar oom moet een brief schrijven zodat we eerder weg kunnen, wat hij niet wilt. Als hij ons liet sparen konden we deze maand al weg als er een huis beschikbaar was. Ik ben bang dat Mia dadelijk niet meer zonder hem wilt zijn ): ze huilt als hij de kamer uitloopt en wilt dan niet door ons getroost worden, als ze naar mij wilt dan laat hij een flesje zien en zegt "Mia kom hier" (en dan gaat ze naar hem)..
Kaala dat klinkt als een machtspositie die je partners oom in wil nemen. Kan je partner niet gaan praten 1 op 1 met je oom? Dit is ook voor Mia niet goed en snap dat je er zelf gek van word! Waarom laat hij jullie niet sparen dan? moet je daar ook een flink bedrag betalen? succes! ja auwie ben denk morgen goed stijf vrees ik! manlief zei al viel je weg dan ofzo had je een black out? nou ja volgens mij niet.. ben wel goed duizelig.. maar volgens mij viel ik gewoon.. maar op tijd naar bed!
Mijn eerste blaasontsteking is een Feit! Nooit eerder gehad, wel dagelijks andermans urine onderzoeken op het werk op zoek naar de ongewenste blaasbewoners (bacteriën) en nu moet ik er zelf aan geloven.... Hoop dat ik geen bijwerkingen krijg van de antibiotica, mijn zusje is allergisch voor de kuur die ik nu heb...
Beterschap Lumiere! De kids waren hier zo moe van t buiten spelen dat ze al gedouched in bed liggen Heerlijk avond je voor ME!!
Dani: dat is een nare smak geweest dan! Lekker avondje op de bank zou ik zeggen met wat lekkers Kaala: wat een rotsituatie! Wat zegt je man ervan dan? Is er wel zicht op hoe lang je nog bij hem moet blijven wonen? Weekendje gaat definitief niet door hier. Jammer. In plaats daarvan zit ik vanaf zaterdagavond tot maandagavond alleen thuis Vandaag weer niks gedaan behalve boodschappen en harde buiken blijven maar. Heel vervelend maar weet ook niet wat ik er dan aan moet doen. Zodra opsta van de stoel, buk bewegingen met mn bovenlijf naar links of rechts staat gelijk de boel kogelstrak. Alleen liggen is mn buik zacht.
Nijn1990 he bah wat vervelend. geen weekendje en je zit alleen.. wbt je buik kun je dit niet eens aankaarten bij de vk?
Heb het bij ons vorige bliksembezoek wel aangegeven bij de gynaecoloog en die zei ja moet je wat minder doen. Ehm ja misschien wel maar nu dus twee dagen niks gedaan en is het nog net zo erg. Dus of ik wel of niks doe maakt dus blijkbaar geen **** uit. Had het bij de zwangerschap van dochter ook heel erg en ook paar keer aan ctg gelegen dat ze om de paar minuten kwamen maar toen zeiden ze ook het hoort bij u. Overigens was het toen in rust wel minder tegenover als ik wel wat deed.