Nijntje: Poeh, zo'n harde buiken zeg... Ik heb er geen ervaring mee, zeker niet in de tweede zwangerschap. Je kon mijn harde buiken op 40w nog op 1 hand tellen. Jammer van het weekendje Dani: Au au... Hopelijk valt het allemaal mee. Kalaa: Wat een rotsituatie! Jammer dat oom zich niet wat voor jullie wil inzetten. Qualitytime met je gezin is zo belangrijk.
Dani auwie. Hoop dat de pijn morgen meevalt. Mocht je blauwe plekken hebben ook die bulten en plekkenzalf helpt bij ons Heb er helaas ook ervaring mee. Kaala oh zo niet tof van die oom. Als hij jullie kan helpen en hij wil zo graag zijn huis terug dan moet hij dat doen. Hoop voor jullie dat jullie snel een eigen huisje hebben met jullie regels! Dikke knuf meid! Nijn balen van je weekendje weg. Hoop dat jullie ergens anders dan wel nog even wat tijd samen hebben. Vervelend van je harde buiken. Marnat ach de kat had jullie gewoon gemist! Wwjk ben verrot van het werken vandaag. Ze hebben zoveel energie opgeslurpt dat ik niet veel meer over heb. Zo lekker naar bed en hopen dat kleine man morgen gezellig is. Hoorde al van ml dat hij niet wilde gaan slapen. Half 8 erin en om 10 uur eindelijk gaan slapen....
Idd kibbeling , hij lag ook lekker tussen ons in op bed. Nu we er weer zijn is het goed . Ik ga zo werken en manlief speelt wel met hem en doet het huishouden .
Goedemorgen! Marnat werkse! Hier heerlijk geslapen. Kleine man werd om 8uur wakker en die wilde nog lekker bij mama in bed liggen om tv te kijken haha Zo lekker uit bedje en onze dingen doen. Vanmiddag weer werken tot vanaaf 23 uur.
Zo, hier een slechte nacht. Ik kan gewoon niet slapen, terwijl ik zo verschrikkelijk moe ben.... Vandaag maar even t huishouden weer bijwerken als Evi op bed ligt. Ben wel Blij, Evi is baby van de maand Jeej!! Vandaag komt ook de nieuwe babyfoon binnen, Wij hebben nu een beeldbabbyfoon van Motorola, kei duur ding, en hij werkt zo slecht! Alleen maar ergernissen. Dus nu een nieuwe beeldbabyfoon van luvion gekocht. Ben heel erg benieuwd. Ik ga weer proberen om t hier wat beter bij te houden, maar mijn hoofd zit erg vol, maar ik ga mijn best doen
Marnat: fijne werkdag! Kibbeling: Geniet van je zoontje vandaag! Fijn als ze zo nog even bij je in bed kruipen he DA: Dure babyfoon wil niet zeggen dat ze goed zijn... Wij hebben voor de oudste een angelcare met sensormatjes: altijd vals alarm. Matjes eruit, prima ding. Dus toen ons meisje geboren werd ging die naar haar (weer zoveel vals alarm dat we de matjes eruit gegooid hebben) en zoonlief een gewone van Angelcare gekocht. Constant storingen, ontvanger viel constant uit. Teruggestuurd naar fabriek: nieuwe ontvanger maar storingen bleven aanhouden (vooral in combinatie met de andere ontvanger). Nu een hele simpele van alecto voor zoonlief, 25, prima ding! Had ik dat geweten had ik nooit angelcare gekocht! Proficiat voor Evi! Mijn stem heeft dan ook geholpen Neem je tijd meisje, je hebt ook heel wat te verwerken van de afgelopen week.
Dark hoera! Mijn stem heeft ook geholpen En niet zo raar hoor dat je hoofd vol zit. Succes met het huishouden en hoop dat je vannacht beter slaapt. Nijn heerlijk als hij dat nog doet. Wwjk we gaan maar eens uit bed!
Dark jeej! wat heeft ze / heb jij gewonnen? goed dat ik ook gestemd heb wij hebben 2 alecto`s nooit last mee werken super Doe rustig aan meisje is niet niks wat je meemaakt! Kibbeling heerlijk in de pyjama! lekker van genieten! mamachantal hoe is het met jou en met Caylen? Marnat werkse! Hier de oudste naar school gebracht en naar de markt geweest zo de (oppas)kids eens fruit maken 2 meiden van bijna anderhalf boefjes joh! hahaha maar ook echt meidengerdrag vooral die ene die is niet mis hoor krabben als ze iets wil duwt zo die andere om en gillen als de ander wat pakt wat zij heeft pfieuuuwww En als ik eh eh zeg dan gaat ze (zielig) huilen
Nijntje: Ja, deze was t geld ook echt niet waard. Nu weer een dure gekocht, maar wel een waar ik persoonlijk goede verhalen over gehoord heb. Dani: We hebben een minimonkey minichair gewonnen ben erg benieuwd. Nog erg last van je val? Stemmen: Ja echt super bedankt allemaal! Hier beneden alles gedaan, alleen de wc niet.. Maar goed, misschien straks en anders morgen maar even. Evi slaapt, en ik zit lekker even vastgedweild op de bank.
AAAh nee he....Ik had een foto van de babyfoto van de maand van zp op mijn facebook gezet, maar de link naar deze pagina eraf geknipt. Nu doet een vriendin van mij mee met de babyfoto van de maad, en ze heeft op fb gezet of iedereen wilt stemmen. 1. Je moet lid zijn van zp... 2, nu weet dus iedereen dat ik DA ben.... zucht!We hebben veel dezelfde vrienden namelijk. Zucht,... mijn man zijn ex heeft het ook al gezien...Wist niet dat zij hier lid was. Nu kan ik dus niks meer zeggen.......
Ja, dat mag niet zomaar... heb even gevraagd hoe dat zit. Ik bedoel, ik was niet geheel anoniem hier, maar nu weet zowat heel haar FB dat ik hier zit, en onder welke naam
Dat is het gevaar van fb... Jammer meid! Ik heb ook een hele tijd een meelezer gehad, maar ze heeft het volgens mij opgegeven want ze is al lang niet meer online geweest.
Oohh dark, misschien hier account opzeggen en weer opnieuw aanmelden onder andere naam? Doen er wel meer toch.. Babyfoon schijnt idd goed te zijn,ik vind m hoop geld Hier gaat het goed, ik blij dat ik heel zn voeding kolf, gaat ie weer omhoog haha Hopelijk gaat mn productie mee omhoog. Verder ben ik zwaar gefrustreerd dat hij niet mag drinken. is hier gewoon de regel vanaf 35 weken proberen.. niet eerder terwijl hij er wel aan toe is! Valt niet over te praten helaas. Arm ventje..
MamaChantal: Ja, dat zou kunnen maar dan ben ik wel alles kwijt en dat vind ik jammer. Oh wat irritant zeg, vind het raar dat ze niet naar t kindje zelf kijken of hij wel of niet toe is aan zelf drinken.
Op zich kan het wel hoor. Vrijdag nog gezien dat iemand dat deed in het topic over de ww hoe je dan je lasten betaald. Ik heb het ook gedaan omdat als ik mijn eigen naam googlede (is dat een woord haha) ik ook topics tegenkwam maar ook dingen van de zaak. Wil dat liever niet op een pagina allemaal zichtbaar hebben Wat vervelend mamachantal! En wat een raar beleid is dat zeg echt belachelijk eigenlijk. Je zou toch zeggen gewoon proberen en als het lukt is het fijn anders kolven en blijven proberen ondertussen.
Ik kreeg ineens een pb van die persoon (nooit op gereageerd trouwens). En bepaalde mensen spraken me over bepaalde dingen aan die zij niet kon weten behalve door hier mee te lezen... 't Is van altijd goed op te letten wat je schrijft...
Ah, oke! Thanks! Ik weet dat mijn zus hier een account heeft, van toen zij in verwachting was. Maar ze is niet meer actief volgens mij. Verder ken ik hier niemand. We zullen zien!