Vanuit ons vakantieadres; mamachantal gefeliciteerd met Caylen! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Dikke kus.
kletskoek: geniet van je vakantie! wwjk: vandaag aan het werk. Kantoor dus zittend werk. Maar zodra ik opsta of net even in het zonnetje ga staan dan huppa komen de harde buiken weer. Achter mn bureau ook af en toe maar niet heel hard meer wat gespannen zegmaar. Grr... wat moet ik ermee. Bellen (als ik thuis ben is het 18:30)? Zo laten? Weet het echt niet goed. Wat leuks: volgende week zaterdag gaan we 's middags naar Ouwehand en daarna wokken in Elst met ons meisje. Even lekker dagje uit
Sterkte en gefeliciteerd voor sommige mensen!!! Hier wil ik even kwijt dat ik boos ben op de gemeente hier. Ik kreeg VRIJSTELLING voor de gemeentebelasting. Kijk ik net op mijn rekening; trekken ze zomaar 55 euro er van af. Ja zeg, mijn geld?! Wat doe je? :x Nu kan ik daar morgen weer achterheen hupsen... Grrr!
Nijntje: Ik zou ook bellen hoor. Zo vroeg in de zwangerschap hoor je toch niet zoveel harde buiken te hebben. Beter een keertje teveel bellen. Joycey: Vervelend zeg! En al helemaal als ze dat vanzelf van je rekening afhalen.
Joycey: lekker laten stoneren Ene kant denk ik ook bellen maar ja er is ju niemand meer natuurlijk. Andere kant had ik met dochter ook harde buiken en veel maar wel na 20 weken
Nijn....... wanneer heb je weer controle? Ik weet dat ik eigenwijs ben, maar jij ook!!! Joycey.. terug laten storten? Hier: wow net goede kolf opbrengst 30 cc... vanochtend 18 cc.
Jeej!! Je gaat vooruit! Hoe gaat het verder met je? En met jullie zoontje? En natuurlijk jullie dochter en jou man?
Dit was de uitrekendatum van ons eerste sterretje.... Wat een gemis en het doet pijn :'( 1 april voor de meeste mensen een dag met een lach, voor ons één met een traan. We hadden een wonder in onze handen moeten hebben, maar je moest te vroeg gaan. Een broertje of zusje wilden we voor Elena heel graag. Het ging mis, geen dikke buik meer, geen kindje vandaag. Bij de eerste echo kwamen we er achter, al vrij in het begin. We bleven heel hard hopen, al was het tegen beter weten in. Gelukkig ben je niet alleen. Want van jou is er nog één. Je bent samen met jouw jongere broertje of zusje. We zullen het nooit weten, toch krijgen jullie een kusje. We denken vaak aan jullie, het had zo mooi kunnen zijn. Jullie zijn samen 2 sterretjes en het doet nog steeds pijn. Ik weet dat ik eigenlijk moet kijken naar wat er nu is. Maar vandaag benadrukt extra het intense gemis. In juli komt deze dag weer. De uitrekendatum voor de 2e keer. Vandaag geen lach, maar een triest gevoel en een eenzame dikke traan. Voor onze 2 sterretjes, die tijdens de zwangerschap weg moesten gaan. Hopelijk hebben jullie het samen met elkaar heel erg goed. En zien we jullie ooit in de verre toekomst nog tegemoet. We hielden gelijk van jullie, direct vanaf de start, Dikke kus en knuffel kleintjes... Jullie zijn nu boven en voor altijd in ons hart. Het afscheid was zo ontzettend zwaar, Wij missen jullie met heel ons hart, echt waar! Slaap zacht.... Mooie lieve sterretjes van ons.... Slaap zacht Jullie zijn voor altijd in onze gedachten..... Kusjes en knuffels lieverdjes, Pappa en mamma
Meijtje. Jeetje dikke knuffel en heel veel sterkte niet alleen vandaag. ------ Mama chantal: jeej bijna het dubbele! En ja ik ben soms best eigenwijs ja maar weet gewoon niet wie ik moet bellen nu. De gyn is er na 17:00 niet meer en daar sta ik onder controle. Morgen moet ik ook werken en ben ik ook van 7-18:00 weg.
Meijtje@ Slik dikke knuf ik had het kunnen schrijven voor mijn twee sterren . Gedichten lukken hier even niet meer . Nijntje1990@ Pas op je zelf anders mep ik met de vliegermepper Bellen meis anders vragen hoe er mee om te gaan als het weer gebeurt. Hier komen de kids zaterdag we moeten even op passen ze komen om 8 uur. Speelgoed staat hier nog in de kamer. Savonds brengen we ze weer thuis , zwager viert verjaardag. Stoeltjes doet zusje bij ons in de auto. Manlief morgen ook thuis als het weer mooi is gaan we fietsen en zo meteen lopen .
Mama Chantal wat raar en raar. Misschien gewoon lekker buidelen bloot en als hij je boobs pakt laten gaan?? Niet leuk meid
Meijtje@ Deze heb je toch maar even gemaakt, ik heb ook erg veel in een map + in mijn topic staan . Maar de laatste tijd komen er geen gedichten meer uit.
@marnat als kind zijnde schreef ik er tig per week en op een gegeven moment was het op.... Het lukte niet meer, ik leek wel leeg. Ook met tekenen heb ik dat. Ik kon de mooiste dingen creëren en nu komt er niets meer op papier. Hopelijk komt het nog terug. Misschien komt het doordat ik de rust niet heb. Zeker met mijn meisje die erg weinig slaapt en veel huilt en wakker is, heb ik geen inspiratie, rust en concentratie.
Meijtje heel veel sterkte Chantal super goed! ga zo door.. vreemd dat je geen bv mag geven maar is dit niet ter controle hoeveel hij binnenkrijgt? 1 per dag moet toch kunnen ter extra ofzo? maar je mag toch buidelen? het is jouw/jullie kind als jij/jullie dit toch willen moet het toch mogen? jullie hebben toch de zeggenschap? kom op doorzetten en anders goed navragen waarom?.. succes! Nijntje idd even bellen als is het maar om info te vragen je hebt wel heeel vaak harde buiken.. ze moeten nog ff bij mama blijven zitten hoor!! Marnat fietse en loopse! succes met het oppassen! Joycey idd terug laten storten? vervelend! volgens mij heb ik iedereen gehad Hier de kids op bed wat een rust het is nog gewoon licht!! de jongste heeft geen donkere gordijnen dus daar is het echt nog zo licht op de kamer dat ik hoop dat ie gaat slapen!! kids hebben nl speelgoed op hun kamer en vooral de jongste wil nog wel tig keer uit bed gaan om te spelen Ben spullen aan het uitzoeken want ik wil graag op de koningsmarkt gaan staan heb nog zoveel kleertjes en dingen de zolder staat super vol ik zou met iemand een kraam delen maar die had de hele kraam zelf nodig ze had zoveel spullen! alleen zo n kraam is 25 euro nou moet ik wel veel verkopen wil ik het eruit krijgen dus nu zoek ik iemand anders om het samen mee te doen. hopelijk vind ik nog iemand anders moet ik op een kleedje zitten hahahaha Even uitpluizen wat ik voor kleding kan vragen mensen dingen toch weer af
Nijntje: gewoon bellen, beter een keer teveel dan te weinig! mamachantal: wat fijn dat het kolven goed gaat! Maar vervelend dat je zoontje nog niet gewoon mag proberen te drinken joh! hoe is het eigenlijk verder met hem? Ligt hij in de couveuse? Gaat het verder wel echt goed? Hier: sorry even niet zoveel onthouden, ben vanavond zo geschrokken. Zoontje zat met zijn been vast tussen de trapper en het frame. kregen we met geen mogelijkheid meer los. Dus toen moest de slijptol erin gezet worden. Ik vond het doodeng! Nu is zijn beentje helemaal dik en blauw... Arm mannetje en hij was zoo bang! gelukkig slaapt hij nu lekker