Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minon

minon Niet meer actief

Nou ik heb gebeld naar de afdeling verloskunde en wat ik al dacht. Vrouw aan de telefoon schrok toen ze hoorde dat ik pas 14 weken was. Maar op de achtetgrond iemand gelijk erdoor tetteren stel ze maar gerust en op de bank laten zitten. Dus mevrouw weer terug: Rustig aan ga maar lekker douchen of in bad en dan gaat het wel over. Als het erger of pijnlijker wordt bellen. Kreeg niet eens de kans uit te leggen dat ik ze alleen niet heb als ik zit of lig verder wel de hele dag door.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En dan laat je je man nu gewoon nog een keer bellen. En hun even uitleggen dat het continu zo is!

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meijtje@ Ik schreef papier vol toen ik jong was werd veel geplaagd op school vandaar het vele schrijven.
    Tijd en geduld moet je er voor hebben , als dat er niet is wil het niet.

Dani@ Dankje zal wel lukken lopen niet ver gedaan , weekend al vele kilometers gehad.

Penf@ Hoe gaat het nu ? heeft ie geen gescheurde enkelbanden ?
    Ik heb als kleine meid de enkel banden gescheurd gehad door de beentjes enkels tussen de spaken te hebben bij paps op de fiets . Voel de pijn die je zoontje heeft auw .
    Dikke knuf kleine man .

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Het zat dus niet tussen zijn spaken. Tussen je trapper en je frame zit een soort van inham? En daar zat zijn onderbeen tussen. Maar doordat die fiets een achteruitraprem heeft stond hij daar dus klem. Naar voren ging niet meer en achteruit dus ook niet ;) Ik denk dat hij alleen een beetje een beurs beentje heeft, maar even goed in de gaten houden :)

5. minon

minon Niet meer actief

Jeetje PenF dat was schrikken!! Hij zal flinke pijn hebben!

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nee dat begreep ik dat ie niet tussen de spaken kwam , maar ik dacht meen aan mij zelf vroeger .
    Idd maar in de gaten houden anders even ha bellen .
    Mis koud houden , met washand en ijsblokken?

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Dani succes met uitzoeken
    hij ligt in een soort warmte bedje. hij mag niet drinken omdat ze zeggen dat dat vanaf 35 wk pas ontwikkeld is. Maar hij heeft wel zuigbehoefte..

Penf ooh kan hij er wel goed op staan?

Nijn kan je morgen niet naar je gyn bellen?

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mamachantal@ Geef kleintje maar dikke knuf van tante marnat dan komt het goed .
    Denk ook om je zelf, he nog geen melk voor hem? beeb heeft toch dorst?

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

+1 ;) inderdaad je man laten bellen of zelf terug bellen: sorry mevrouw laat het me even uitleggen.. succes!

10. minon

minon Niet meer actief

Ga ik wel proberen ja als ik tijd vind op mn werk. Als ze alleen me laten komen heb ik een probleem want werk 45 min rijden en 1:15 rijden van zkh af. Anders bel ik donderdagmorgen maar. Man is werken tot 22:30.
    Enne ik zou ook proberen te buidelen en dan lekker laten gaan. Onzin dat ze met 35 weken geen zuigbehoefte hebben lijkt me. Hij drinkt toch ook uit de fles dan of krijgt hij het via de sonde?

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Gewoon bellen morgen nijn... doe t dan voor mij ;)

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nijn bellen morgen en doe het ook voor mij.
    Lijkt me niet kunnen nu al zo veel harde buiken .
    Kruikje er op leggen is dat een idee ?
    Knuffel voor jouw .

13. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Gefeliciteerd mamachantal met de geboorte van jullie zoon en broertje..

Ben meer een meelezer dan een meeschrijver maar wilde nu even reageren
    Mamachantal...mijn oudste zoontje is met 34 weken geboren en hij mocht gelijk aan mijn borst proberen te drinken. Raar dat jullie zoontje dat niet mag.

Nijntje1990..bij mijn tweelingzwangerschap had ik ook al vroeg harde buiken en ik moest altijd langskomen om het te na te laten kijken als ik belde.
    Liever een keer te veel dan te weinig..dus nogmaals bellen! Je hebt wel 2 mini mensjes in je buik

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ooohw ff ego ;)

we hebben al een tijdje plannen om een veranda en nieuwe schuur te gaan bouwen!
    manlief is al bezig met de voorbereidingen stenen eruit tuin op zn kop enz enz ook de planten zijn al weg en de oude schuur staat op marktplaats en we hebben dus al een paar mensen die wel belang hebben als deze laatste terug reageert is ie verkocht.

Nu belde manlief net met de prijs.. mn zwagers bouwen en zetten de schuur samen met mn man.
    de prijs valt zo n 1000 euro duurder uit dan we dachten
    belt manlief me net wat vind jij denk er maar ff overna..

tja het is heel veel geld maar we willen het zoooo graag.. pfff moeilijk! zulke dingen kosten altijd veel geld! we hebben er al zo n tijd voor gespaard.. lastig man dit!

Heb evt voor vrijdag avond oppas geregeld :p manlief moet ma di wo do nacht werken en komt dus vrijdag pas 12:00 uit zn bed weet niet of ie t ziet zitten om dan savonds uit eten ofzo te gaan maar ik ben er wel aan toe even tijd samen!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani@ Begrijp dat je het heel heel graag wil , dan zou ik nog even door sparen .
    Of je moet er voor kiezen nu te doen en in de schulden komen , lijkt me ook niet de bedoeling.
    Geduld meis is lastig weet het maar met al dat geduld heb je later veel plezier met wat je graag wilde hebben.

Hier lag net de kat voor de laptop te slapen en dromen , nu weer op schoot bij manlief.
    Hij is niet weg te slaan bij ons de afgelopen dagen.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#4676 Dani84, 1 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2014
    We komen als we het doen niet in de schulden.. maar 1000 euro meer is wel iets om over na te denken. misschien is er een goedkopere variant met het hout ofzo.. ;) je weet maar nooit met onvoorziene uitgaven als bijv de wasmachine oid het begeeft!
    En manlief werkt nu nachtdiensten
    zit ook wel enige toeslag op..

Lekker genieten van de kat heerlijk kroelen!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zeg ook niet dat je in de schulden komt maar bv .
    1000 is wel heel veel , denk er nog maar goed over na hoe belangrijk is het ? bv wat voor wensen zijn er nog meer die dan eerst kunnen bv.

Hier eerst een bankstel voor dat we verder kijken.
    Willen nog zo veel gordijnen in keuken .
    Horgordijnen laptop voor mij horloge s voor ons enz enz.
    We moeten er geduld mee hebben eerst de bank die is belangrijker .
    Keuzes maken dan heb je van zelf wat je wil.

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Oh op die manier tja we willen dit heel graag en in principe is manlief al begonnen hahaha
    en op zich blijven hier altijd wel kleine klusjes maar niet iets wat prioriteit heeft.. volgend jaar willen we de woonkamer doen en misschien de douche over 1 a 2 jaar de rest is pas gedaan :) en ach in huis blijf je altijd bezig toch?!

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @marnat ik ken het. Zo was mijn jeugd ook en daarom veel gaan schrijven, Dichten en tekenen. Nu laat ik me niet meer pesten, maar vroeger, schei uit hou op. Enige revange die ik heb is dat de grootste pesters full time vakken vullen en achter de kassa zitten bij een AH met je 30 jaar. Nee, dan heb je het gefixed in je leven... Ben ik toch als betere uit de strijd gekomen gelukkig.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dani84@ Succes met keus maken meis en maak er wat moois van.
    Te snel keus maakt kan soms slecht uit vallen , neem de tijd er voor .
    Doen wij ook altijd .

Zo lang we niet door de bank zakken heb ik tijd om te kiezen :D

Meijtje@ Idd de grote pesters bereiken niks , en wij vaak wel .
    Al ben ik niet wat ik echt wilde worden maar tevreden ben ik wel.
    We kunnen het meis , je kunt meer dan je wel eens denkt.
    Zo heb ik nog een diploma gehaald op mijn 35 ste .

Juist door dat gepest denk je dat niks bent maar dat is echt niet waar.
    Geniet van wat je nu hebt , en laat de pesters voor wat ze zijn .

Nijntje1990 hoe is het nu?

Hier vroeg wakker de grijze bak moest na buiten .
    Nu aan de koffie en straks aan kleden en mis fietsen, nu is het nog mistig en koud.
    Zal eerst samen door het huishouden worden denk ik.

Deel Deze Pagina