Goedemorgen! Dani lastige keuze maar als je denkt dat t kan en het vooral waard is dan zou ik er wel voor gaan. Ik hoop voor je dat ml zin heeft om samen uit eten te gaan. Mamachantal ik hoop dat hij snel bij je mag drinken. Wel super dat het kolven goed gaat. PenF klinkt heel erg pijnlijk. Hoe gaat t mer zijn beenrje? Nijn bellen he vandaag!! En als je langs moet komen dan ga je! Je moet goed op je mini mensjes letten. Meijtje wat een rotdag had je gisteren. Dikke knuf! Dark vervelend dat je nu een meelezer hebt. Misschien idd een nieuw account aanmaken. Wwjk drukke werkdagen achter de rug. We gaan komend weekend met de clienten weg dus koffers moesten gepakt worden en de boodschappen al klaar gezet. De rest is voor mn collega's, er moeten nog 2 koffers gedaan worden en 1 nagelopen. Vandaag lekker vrij en ik heb kleine man lekker thuis gehouden van kdv.
Marnat dank je wel meis! haha idd zolang je niet door de bank zakt.. Succes met poetsen en fietsse vandaag! Kibbeling geniet van je rust en je kleine ventje! Ga jij ook van t weekend mee? waar ga je naar toe? iemand nog te pakken genomen met en 1 april grap? hier was het zo rustig en stil alleen op school hadden ze de ouders een mail gestuurd vond het al zo raar juf die op zondag mailde maar dat er zoveel vandalisme op schoolplein is (wat ook zo is) en of we snachts tussen 22:00 en 7:00 schouwrondes wilden lopen omdat de politie bezuinigde en hiervoor niet meer kwam, en er hing een inteken lijst in de hal en je kon je dan intekenen. nu stond er in de nieuwsbrief dat het een 1 april grap was en dat er ook geen ouders in getekend hadden nou lachen hoor not! ik heb zelfs zitten mopperen dat ze niet goed wijs waren maar een heleboel ouders lezen geen nieuwsbrief naja..
lol kat is niet in de buurt nu . Fietsen lijkt niet te worden , nog steeds mist , mis vanmiddag nog een mogelijkheid. Tante marnat doet stout heb nog niet gesport deze week .
Dani: Lekkere grappig grapje haha. En als niemand die nieuwsbrief leest ook niet erg geslaagd dus. Marnat: poetse en fietse vandaag Ik heb vanmorgen gebeld want vanmorgen begonnen ze gelijk weer goed. Ja goed mn rust nemen en als ik ze aan voel komen gaan zitten/liggen. Gelijk maar gezegd dat ik dan de hele dag wel kan liggen. Moet vrijdag eind van de middag langskomen om het met de gyn te bespreken want vandaag en morgen krijgen ze een nieuw systeem dus kunnen ze geen patiënten ontvangen.
Nou zou toch eens kijken of je ergens anders te recht kan nijn. Want VK zijn er om te helpen en je gerust te stellen.
Sta onder controle bij de gyn dus een verloskundige of huisarts is geen optie volgens mij. Gisterenavond gebeld en nu weer wat moet ik dan. Heb mn verhaal nu wel kunnen doen en weer was het van ja hoort erbij het is normaal bla bla maar omdat je pas over twee weken een afspraak heb kom vrijdag dan maar even langs. Moet mn dochter nog meenemen ook. Lekker handig. Man heeft op die tijd examen dus kan ook echt echt niet mee.
Dan weet ik het ook niet nijn , wou dat ik wat voor je kon doen. Knuf . Warme doek om je buik een optie door de pijn te verzachten?
Voel ze in ieder geval wel bewegen nu. Gisteren bijna niet en ook eentje maar. Tenminste weet nog niet goed of ik ze nu allebei voel maar voel op twee plaatsen gekriebel. Gisteren heel af en toe maar op een plaats.
Gefeliciteerd!! Geniet van je dag! Nijntje: Als ik mijn ha met deze klachten zou bellen, werd ik dadelijk naar materniteit gestuurd. Heeft ze bij mij op 26w al gedaan. En dan krijg je de gyn van wacht als je eigen gyn er niet is. Denk dat je toch echt wel zoveel mogelijk je rust gaat moeten nemen... Dani: Leuk zo plannen! 1.000 euro is een hele brok meer. Denk dat je dat wat voor jezelf moet uitmaken of jullie dat willen doen. En eens ergens anders een prijs vragen kan altijd he. Onze volgende stap is het bestraten van de oprit naar achter toe en de trap naar de voordeur (onze kelder/garage ligt gelijk met de straat en het gelijkvloers ligt vanaf de straat gezien op het eerste verdiep maar onze tuin is gelijk met het gelijkvloers, snap je het nog wat? ).Dus de teruggestorte belastingscentjes staan mooi op de spaarrekening nu
Dat ik even inspiratieloos ben... Aan manlief zijn kant is het de gewoonte om met Pasen ook een klein cadeautje aan de kinderen te geven. Maar ik weet niks voor ons meisje... Bij m'n sz krijgt ze het voorleesboek van Woezel en Pip, bij m'n schoonouders een poppenbuggy van nijntje. Maar voor thuis? Iemand goeie tips? Budget is max 25. Als het minder is gaat het de spaarrekening op. Zoonlief krijgt thuis een piratenstuur voor zijn speelhuisje. Maar daar vind ik niet veel leuke meisjesspulletjes voor voor ons meisje. Bij schoonzus krijgt hij een dvd van Maya de bij en bij mijn schoonouders wilde ik een kleutervriendenboek maar die vind ik alleen voor meisjes Dus moest iemand er een voor jongens weten?
Dat ik ontzettend kwaad ben op mijn vriend. Hij weet het nog niet, maar dat komt straks wel als hij thuis is.
Zometeen gesprek bij uitzendbureau! Kreeg dinsdag ineens te horen dat ze geen uitzendkrachten meer nodig hadden op de plek waar ik werkte, dus doei.. dat was mooi balen! Hopelijk is het straks wat!
vorige maand is hij op mijn verzoek 2 weken naar ouders vertrokken. Het liep helemaal niet lekker, er is namelijk erg veel gebeurd afgelopen jaar. Daar komt het feit bij dat ik zijn moeder liever helemaal uit ons leven ban, maar dat gaat niet natuurlijk. afijn, ik heb al 100 x aangegeven dat wij samen een leven aan het opbouwen zijn en hij dus dingen met mij moet bespreken ipv met zijn moeder. Ja is altijd het antwoord. Vorige week heeft hij weer dingen geregeld met zijn moeder, terwijl wij ervoor andere dingen hadden afgesproken. Ik heb hem toen gezegd dat als hij nog 1 X dingen regelt met haar, ik vertrek. Ik wil samen een leven en dat wijf blijft tussen ons in staan en daar helpt hijzelf aan mee. schijnbaar heb ik niet genoeg indruk gemaakt, want ik open net onze tablet, mail van zijn moeder. Welke afspraken hij wel en niet met zijn baas moet maken en noem maar op. En ik weet niet eens ergens van! Ik regel vanaf mijn 16e alles al alleen, hij regelt alles met mama en samen regelen we niks. Ik wil naar huis,ik ben het beu, ik kan niet meer met hem samen op deze manier. Ik wil rust van dat monster en hij laat haar steeds weer toe in ons privé terwijl zij daar niks maar dan ook niks mee te maken heeft. Ik loop al zo lang op mijn tenen wat haar betreft, ze zijn nu echt afgesleten, helaas :x
Zucht, mannen en hun moeders.. Hoewel de jouwe wel een extreem geval is. Ik snap je boosheid! Blegh, waarom snapt 'ie het nou niet!!