Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Dani: Gefeliciteerd, en uh... gefeliciteerd haha. Veel plezier met zwemles. Mag je kijken?

Beaujuulais: Hier om 6.00 de kleine wakker. Gelukkig viel ze na een tijdje bij ons in bed in slaap. Maar ja, dan durf ik niet meer te slapen. Dus alsnog *GAAP*

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Dani gefeliciteerd! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag naast de zwemles?

DarkAngel: 6 uur is helemaal vroeg. Ik slaap ook slecht als een van de jongens naast me in bed ligt.
    Op zich is 6:30 niet extreem vroeg, voor sommigen zelfs normaal of laat, maar ik kan er niet echt aan wennen.

Mijn crackers waren niet echt lekker helaas ;)
    Ga zo naar de molen om nog wat zaden etc te halen voor een nieuw recept hopelijk lukken deze wel

3. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

@Dani, dubbel gefeliciteerd dan maar he:D en veel plezier bij de zwemles..
    @Deesdees, een dikke digiknuffel vanuit hier, het is inderdaad nogal wat, dat je hebt meegemaakt.
    @Nijntje, Dat kleintje komt er als hij/zij dat wil, of de situatie nou ideaal is of niet... ( wanneer is dat ?) Bij ons leek de situatie ook ideaal. Ik had een vaste part time baan en vriend een uitzicht op een contract. Nu ruim 3 jaar later, zit ik werkeloos thuis en is het nog maar de vraag of mijn vriend een contract krijgt...zo lang als ze mensen tegenwoordig aan het lijntje houden bah! In elk geval hoop ik dat je wens uitkomt, wanneer dat ook mag zijn..
    @SDonja, het is wat met die schoonmoeders he, hopelijk is je boosheid wat gezakt..
    @Beaujuulais en darkangel, 6:00 en 6:30u is idd niet zo heel erg vroeg hoor, al moet ik zeggen dat ik er ook maar niet aan kan wennen. Mijn dochter was altijd een erg goede slaapster, maar mijn zoontje...pfff;)
    @wwjk, dat ik al vanaf 24 december ongesteld ben en ik er langzaam gek van word! Na een week was ik er ongeveer 3 dagen vanaf en toen begon het weer heel heftig. Ik maak me wel een beetje zorgen, ik heb dit nog nooit eerder gehad. Wel heel heftige menstruaties, maar niet een maand lang!! En ipv dat het minder wordt, wordt het alleen maar erger. Denk dat ik toch maandag maar een afspraak maken bij de huisarts, of is dat overdreven?

Voor de rest denk ik heel veel aan Micchan en haar Misha, ik hoop zo dat alles goed blijft gaan daar.

Iedereen een fijn weekend liefs Pluisje

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Pluisje: Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan hoor... Is niet normaal, hier hetzelfde probleem, iets langer dan 2 weken ongesteld geweest, 2 weken niet en toen weer meer dan 2 weken, ik moet ook even moed verzamelen om te gaan...

Dani: Gefeliciteerd!!! En hopelijk wordt het een leuke dag vandaag:)

Darkangel en Beaujuulais: Sterkte dan vandaag met wakker blijven !

Hier: Drukke dag weer die zaterdag, ballet met onze dochter, ijshockey van onze zoon. Ergens ook nog boodschappen doen. Maar ja wel lekker uit mogen slapen (zoon tot 8:30 en dochter en man slapen nog steeds!:))

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Kan iemand me vertellen waarom knap niet meer actief is?? Zal wel iets gemist hebben was weinig op zp afgelopen dagen maar viel me vanmorgen op in een topic.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Om verdere verwarring te voorkomen heb ik een topic geopend bij even voorstellen dan word het duidelijk.

Even een andere start. Met een bekend oud randje.

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Gelukkig je bent er nog!

8. Ik ben verliefd

Ik ben verliefd Fanatiek lid

26 apr 2011
    1.576
    0
    36
    NULL
    Buitenland
    Dat mijn kleine meisje vandaag 1 is geworden en ik het een beetje moeilijk vindt om de babytijd echt af te sluiten met haar :( Ondanks dat er nog een kleine boef onderweg is ...

9. Imensa

Imensa Niet meer actief

ghe ghe ghe. kwam dit tegen moest er verschrikkelijk om lachen :D

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

De buren (moeder + dochter) hebben weer zo'n gigantische ruzie dat de ramen hier gewoon trillen omdat zij zo hard met de deuren slaan. Volgens mij hoor je het aan de overkant van de straat ook want mijn overbuurvrouw stond net voor 't raam.

De hond is er gewoon overstuur van en de politie bellen heeft geen nut; die zeggen dat het niet eens meer zin heeft om ze nog te bellen, kunnen niets doen verder.

11. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Nog steeds geen bevalling in zicht.. pfff verveling begint toe te slaan en ik wil mijn baby'tje vasthouden!

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Halve schoonfamilie boos maar het kan me echt niet schelen. Als ze groot willen doen moeten ze ook maar de gevolgen dragen.

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei meid, niet zo leuk...

Hier is het officieel: zoon zit in een groeischeut! Merkte het al aan de kleren maar nu vraagt hij al de hele namiddag om eten. En niet alleen voor koeken, fruit is hij even tevreden mee. Zo blij dat hij uit zichzelf naar eten vraagt! Dit is een heel ander gedoe dan een tijdje geleden.

14. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Dat ik vandaag twee leuke spijkerbroeken in de uitverkoop heb weet te scoren voor onze zoon! Hij is ineens zo ontzettend gegroeid.

15. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Dat het stinkt in huis, alsof er iets ligt te rotten. En ik zoek me een ongeluk, maar ik kan het niet vinden.

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Meestal ligt het tussen of achter de bank is hier de ervaring :D

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Koelkast al gecheckt? Dat bakje dat het water opvangt achteraan kan soms ook erg stinken. Wij dachten dat er een dode muis op de valse plafond was geraakt, maar bleek dat dat bakje zo stonk omdat er iets ervoor melk was uitgelopen in de koelkast ;)

@ kletskoek: Leuk he, zo scoren tijdens de sale ;) Hier gisteren ook goed geshopt voor zoonlief, want ook een groeischeut.

18. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja dat scheelt echt hoor! Ik kwam bij toeval uit in een boetiekje. Alle broeken van Vingino en Retour waren met 50% korting. Hij had sinds vorige week ineens 'koude enkels' zoals hij het zelf zei. Het was geen gezicht meer. Morgen zijn goeie merk broeken maar eens op Marktplaats zetten.

19. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Ik heb zo'n ontzettende honger! Wat ik ook eet, het vult de leegte niet. Ik ben een bodemloze put.

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dat mijn zoontje (4,5) liefdesverdriet heeft. Hij heeft een klasgenootje ten huwelijk gevraagd, is daarbij afgewezen. Dat vertelde hij mij vandaag met een trillend stemmetje. Ik heb gezegd dat wanneer hij iets ouder is, dat we dan samen op zoek gaan naar een mooier meisje :D

Aaaaaaaawh !!!

Deel Deze Pagina