nijn, lekker rustig . nee hoor.. ik zou mn vent ook missen. wwjk: stomme na weeën gisteren 1,5 u jankend van de pijn in bed gelegen. uiteindelijk diclofenac gekregen. dat hielp wel nu begint het weer paracetamol al op. kruikje ligt er tegenaan.
Dat ik het zooo naar me z'n heb hier ( zit een weekendje in center parcs met man lief) en ik heb hem zo ver gekregen om Straks te gaan bingo'en. Hilarisch hahaha
Mamachantal: Wat doet jullie Caylen het eigenlijk goed.. Maar wat ontzettend klote van die dip in zijn hartslag, hopelijk gebeurt dat nu niet meer... Heel veel sterkte ook met die naweeën...vreselijk zijn ze , weet ik uit ervaring, maar meestal ook een goed teken, ben je sneller terug in vorm Nijn: Sterkte zo alleen, leuke feel good movie kijken deze avond? Shampoo en Aylen: Gefeliciteerd met jullie aanstaande tante zijn Marnat: Vanmorgen je hele topic gelezen, wat vreselijk dat jullie dit is overkomen, maar wat ongelofelijk knap hoe jullie je er doorheen slaan zeg! *knuffel* Hier: Druk weekend gehad, vanaf morgen weer aan het werk sinds 2 maanden. Nu 3 dagen per week 2 uur per dag, valt mee maar zie er als een berg tegenop...
PenF: Dat meen je echt alles? wist je het dan nog niet? Wat lief van je , we moeten wel door en dat gaat prima. Wat is je keus geworden trouwens van de baan die ze aan boden? Hier vandaag de snipperaar aan het werk gezet alle ivf papieren weg er mee . Nu is alles weg wat kinderwens betreft . Nu haast drie geleden dat we gestopt zijn.
hij heeft net 5-10 ml uit de borst gedronken jeej! dan weet je weer waar je het voor doet... ♥ vanmiddag bij vienna geweest. viel me wel ff zwaar heb er ook moeite mee dat ik over een paar dagen weer naar huis ga. nu kan ik hem dag en nacht troosten. als ik naar huis ga ben ik hier alleen van 9-11 30 en 13.30-14.30. evt na schooltijd nog eventjes met jaim weet dat het tijdelijk is, maar toch gaat zo tegen mn moedergevoel in. maak me er nu al druk om. zondag ga ik naar huis.. maandag gaat mn man weer werken
Marnat: respect en knuffel! Lijkt me soms erg moeilijk hier te zijn of niet? Heb wel hobby's zoals haken en taarten maken maar taarten is nu even te zwaar met mn buik heb de tv al aanstaan en haakwerkje erbij maar is toch anders haha. PenF succes morgen met werken! Mamachantal: hoe lang moet je mannetje nog blijven in het ziekenhuis dan? Kan me voorstellen dat het zwaar was bij het grafje!
Marnat: uit je reacties hier in dit topic, had ik al wel eens wat begrepen, maar nooit jou topic gezien. Vanochtend heb ik eens op al jou berichten gezocht en je topic van voor naar achter gelezen... En heb echt bewondering voor je, hoe je dit deelt enz. Ik weet nog het gevoel toen er op een dag mij verteld werd dat we geen kinderen zouden krijgen, maar uiteindelijk dus wel gelukt... en ik vind het zoo knap hoe jullie je er gewoon samen doorheen slaan! Over die baan: Ik ga het doen! Ik moet nu goedgekeurd worden door de hoogste directeur, van onze verschillende locaties en ff onderhandelen over het salaris Maar besloten het anders dus wel te doen! Mamachantal: wat ontzettende klote dat je dan nu je mannetje achter moet gaan laten en hopelijk kan hij snel ook naar huis komen! mooi dat je even bij Vienna bent geweest, logisch dat je dat heel zwaar valt, maar ook wel mooi dat je haar vandaag over haar broertje hebt kunnen vertellen? Sterkte voor jou!
vk dacht nog 2 weken. hij moet vaker wakker zijn om te drinken, hij heeft daar nu nog niet genoeg energie voor en slaapt meestal
Oh dat worden dan 2 lange weken, pff jullie hebben al zoveel ellende gehad, vind het zo rot dat dit nu ook weer niet volgens het boekje is gegaan. De zwangerschap en natuurlijk toch de vroeggeboorte... Gelukkig doet jullie mannetje het wel goed, dat is natuurlijk wel geweldig!
Dat vetgedrukte zei mijn vader vroeger altijd als geintje als ik een vriendinnetje had dat hij haar wel eerst moest keuren. Vandaar dat dat nu een grote glimlach op mijn gezicht zet met die gedachte erbij
Dankje meiden voor compliment . Nee het is niet moeilijk hier te zijn op het forum . 1 kan van me afschrijven 2 kan lachen en huilen met jullie . 3 Heb zo veel dinnetjes Penf goede keus meis hoop dat je goed gekeurd word .
Marnatman: hahahaha, Marnat is vast goed gekeurd?! ik verwacht trouwens niet dat dat niet goedgekeurd wordt, anders hadden ze me vast al niet geselecteerd en voorgedragen toch ?
Idd penf lijkt me idd niet dat ze je wat aan bieden en dan weer nee zeggen. Als ze niet wouden hadden ze niet gevraagd lijkt mij. Maar zal duimen .
Proest haha dat is het belangrijkste dat je mekaar goedkeurd heh. PenF ik duim mee en inderdaad wat Marnat zegt zou mij ook logisch lijken. Marnat: knuffel!! Lach en een traan gaan zo vaak hand in hand.
Idd nijn ik traan nog even door , manlief heeft een blog geschreven slik slik. Knuf terug en aan de kleintjes , weet je trouwens al iets over je bloed wat geprikt is?