K weet niet wilde het tot zondag proberen. Maar elke keer na het kolven denk ik "waarvoor doe ik het nog? "
Dat mijn schoonvader gisteren is overleden na een korte maar heftige lijdensweg (longkanker). Dat de datum van zijn begrafenis (23 april) op precies dezelfde dag valt als die van mijn moeder drie jaar geleden...
Vanmiddag bij controle op de verloskundige is gebleken dat de bloeddruk te hoog is. Urine is gecontroleerd, gelukkig geen eiwitten gevonden. Donderdag moet ik mij weer melden met ochtendurine. De geschiedenis herhaald zich. Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook. Maar toen was ik al ruim 39 weken. Maar even afwachten wat er donderdag uitkomt. Bij hoofdpijn en / of misselijkheid meteen bellen.
@chantal, ik denk niet dat je het als falen moet zien. Je doet zo vreselijk je best! En jullie zoontje doet het zo onwijs goed, gun jezelf dan de rust om er mee te stoppen, dan kun je er 100% voor hem zijn @micchan, prachtige Misha, wat een klein schatje. Wat een mooi filmpje, echt zoveel liefde! Wat vreselijk van haar grafje, vreselijke mensen!!
Whysteria: gecondoleerd! Kletskoek: oh houd jezelf maar goed in de gate dan! Mamachantal: alles wat je nu nog kolft en je mannetje binnenkrijgt moet je trots op zijn! Je werkt kei hard om je mannetje jou melk te geven, dat is toch super! Denk niet bij alles waar doe ik t nog voor..... waarvoor je t doet? Dat lieve kleine kleine ventje! Alles is mooi meegenomen meid of t nu 20cc is of 100cc... jou kleine trots krijgt jou melk.
En idd, als t niet meer lukt, dan lukt t niet meer, en ik vind dat jij met recht kunt zeggen dat je je best gedaan hebt.
Wat een gezellige topic! @ Micchan; ik ken je niet, maar wil even zeggen dat ik je onwijs sterk vind, hoe je met het verlies van jullie kleine mooie meisje omgaat zo knap! Heel veel sterkte gewenst. @ Mamachantal; heb het zelfde meegemaakt, denk dat niemand kan zeggen wat je moet doen maar kijk goed naar hoe je je voelt en of dit ten koste gaat van het genieten van jullie wondertje. BV is even doorbijten, maar ik ben er echt depri van geworden heb doorgezet tot 2 maanden toen was het op en moest ik stoppen wegens medicijnen, en ben blij dat ik me dochter die eerste paar belangrijke druppels heb kunnen geven maar was echt een emotioneel wrak. Daarna kon ik pas echt genieten, ik voelde me echt falen omdat ik max 30ml er uit gekolfd kreeg terwijl ze al 100 dronk.
Ik vanavond ook een chipsje genomen, om te vieren dat manlief zich zo goed voelt. Kan terug relatief normaal stappen, pijn in zijn been neemt af. Oh laat dit herstel zo blijven doorgaan! Ik ben 1m59.
Whysteria gecondoleerd Verpleging weet ook niet wat ik nog meer kan doen. Lk ook niet echt Hij heeft net 52 ml gedronken om 6uur 50ml, en vanmiddag om 3u 20 ml als hij dit doorzet is hij snel thuis Trots ♥
Whysteria gecondoleerd Ik ben gister ongesteld geworden met helse buikpijn en die heb ik vandaag nog steeds. Iets minder maar nog steeds hopeloos. Moest van mijn vriend temperatuur eens meten en ik heb dus gewoon koorts. 2 weken geleden had ik een week buikpijn links onderin, dacht dat dat mijn eisprong wel zou zijn. Nu weet ik niet wat ik moet. Heb verder nergens last van eigenlijk, maar vertrouw die koorts niet. Blinde darm heb ik niet meer. Naar de dokter gaat zo een twee drie niet want zit in het buitenland en ben misschien vrijdag thuis als ik geluk heb. Bah, nu mn bed maar in en We zien morgen wel verder.
Pfff, wedstrijd bijna klaar.. Moet nog stemmen winnen.. Flauw om het in gezamenlijke groepen te gooien...
Whysteria: gecondoleerd! Toverbal: wat apart koorts bij ongesteldheid toch even goed in de gaten houden denk ik. Hoe gaat het nu met je vriend en zn mammie? Mamachantal: super dst ie zo goed drinkt! Hopenlijk mag hij snel mee naar huis. Heb je nog recht op couveuze nazorg of maakt je dat niet uit? Micchan: wat een mooi filmpje zeg echt ontroerend. En wat kon ze trappen!! Hier vandaag weer werken. Werd gisteren nog gebeld door de assistente van de gyn. Uitslag van urinekweek: urine was schoon. Ik vraag nog maar de gynaecoloog zei dat de uitslag van de test wel veel bacterien werden gevonden. Nee hoor er is niks gevonden. Juist ja... Daar heeft een mens weer wat aan. Ik vroeg ook nog voor de uitslag van de rhesus. Nee die is nog niet binnen. Dus hopelijk volgende week donderdag wel.
Nijntje1984: Wat fijn dat de pijn in been weg is bij manlief lijkt te helpen deze keer . En dan mag je idd een chipje anders rondje meer lopen hihi. Dan ben jij klein dan is 60 mooi gewicht denk ik. Nijntje1990: fijn dat urine goed was , maar de uitslag van bloed duurt wel erg lang. Zou het niet als dat niet goed was/is je al wat gehoord had? Knuf duimen blijven rollen voor goede uitslag. Hier zo weer hele dag werken en sporten als ik thuis kom. En boodschap doen de lidil is gaat vandaag open hier erg fijn.
Goeiemorgen!!!! Ik ben weer terug! Wysteria gecondoleerd. Mamachantal fijn dat je mooie man zo goed drinkt. Balen wel van je bv. Je hebt wel je best gedaan en elke druppel die hij al heeft gehad heeft ie toch al lekker binnen. Micchan wat een mooi filmpje. Het was een pittige tante in je buik. Nijn ik begrijp dat je man geopereerd is. Hopelijk blijft zijn herstel goed gaan. Nijn fijn dat je urine schoon is. Balen dat je de bloeduitslag er nog niet was. Marnat werkse. (Ik was naar drenthe) Wwjk een leuk maar druk weekend gehad. 1 client was wel erg negatief om alles maar de rest kon er gelukkig van genieten. Was wel blij om weer thuis bij mn mannen te zijn. Kleine man heel de dag en avond bij mama hangen. Gisteren vrij geweest en lekker rustig aangedaan. Vandaag weer werken..