Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#4941 Dani84, 9 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2014
    Whysteria gecondoleerd! heel veel sterkte

Kletskoek oeh goed in de gaten houden dan.

Mamachantal ik snap je frustratie, Wat hij binnenkrijgt is wel jou melk! en gaat het niet dan houd het op je hebt gedaan wat je kon..
    knap dat hij zo goed drinkt!

Micchan mooi filmpje!

Kibbeling welkom terug ;) fijn he om weer bij je mannen te zijn ;) werkse vandaag

Toverbal koorts bij menstruatie is heel vreemd, even in de gaten houden idd.. ben ook wel benieuwd hoe het thuis gaat bij je man en zn moeder ;)

Nijntje wat een vreemde uitslag! wel bacterien geen bacterien.. en nog geen uitslag? pff lastig hoor!

wwjk Manlief werd gebeld voor een baan waar hij toen open op gesolliciteerd had wat hem toen heel leuk leek inmiddels heeft hij al werk wat hem bevalt, maar nu belde ze hem vorige week of hij nog belangstelling heeft hij leek de ideale man voor die baan :)
    dus hij is nu een praatje maken ben benieuwd hoe t gaat
    vanavond even praten samen en kijken hoe of wat

Fijne dag!

2. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Ik houd het idd in de gaten, meer kan ik niet doen. Heb nu nog steeds koorts mja.

Vriend en zo mammie. Tja, ze mailt dagelijks en probeert zich nog steeds met hem te bemoeien, zeggen wat hij moet doen enz. Hij leest het en reageert er verder niet op. Alles sluit ze af met 100 kusjes mama met de woorden ik houd eerlijk en oprecht, met heel mijn hart van je.
    daarmee wil ze suggereren dat ik niet van hem houdt, dat ik lieg en blabla. Zulke smsjes stuurt ze ook, over leugens en dat papa en mama eerlijk en oprecht van hem houden en ga maar door. Elke x als er mail binnen komt zit ik tegen het dak op. Ben er zo zat van. Na alles wat ik voor mijn vriend en ook schoonloeder heb gedaan in het begin, word ik nu neergezet als leugenaar en weet ik het wat nog meer. Door haar hoor, niet Door mijn vriend zelf. Doet me pijn er ik snap er vooral niks van. Maar weet je, voor mij bestaat ze niet meer. Dat weet mijn vriend ook. Ze is hier in huis ook niet welkom.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja, ben niet groot... BMI zit goed, maar wil absoluut niet erover gaan. Had gisteren overdag ook hele dag goed opgelet, anders had ik het niet gedaan ;)

Kibbeling: Hij is idd geopereerd. Na de herniaoperatie van september die toen wel geslaagd was maar als complicatie had dat hij een tweede hernia heeft gekregen (barst in de tussenwervelschijf is niet behandeld geweest waardoor ondanks rusten alles wat er nog zat terug uitgepuild is in een nieuwe hernia). De tussenwervelschijf erboven was al volledig stuk door er als kind op te vallen. Dus nu hebben ze die 2 schijven weggenomen en met een plaatje en schroeven vastgezet. Dus vanaf zijn staartbeen 3 wervels vastgezet. Hij wordt nu heel beperkt in bewegen, bekken en schouders moeten steeds op 1 lijn blijven. Wat het qua werken gaat geven weten we nog niet, tijd brengt raad.
    Maar vandaag mag hij naar huis, ben zo gelukkig! (hij ligt aan de andere kant van Limburg in het zh, is nu door een prof van UZ Leuven geopereerd op vraag van onze ha) Heb hem toch wel erg gemist... :) Hij is nu ook veel opgewekter dan de laatste weken, maar ja, wat wil je als je al van begin september constante pijn hebt in je rug en been, uitvallen hebt in je voet en weken diarree hebt van de pijn.

Toverbal: Hou de koorts maar goed in de gaten. Is niet echt normaal bij een menstruatie. Anders even bellen met de dokter ofzo?

Nijntje: Wat een gekke uitslag? Als er bacteriën zitten is het toch nooit goed?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Nijn rare uitslag.. Misschien voor de zekerheid cranberry pillen halen?
    Nijn84 wow zware operatie geweest:( wel fijn dat hij weer thuis is
    toverbal goed in de gaten houden

hier: happy :) fysio is geweest,hij deed het bijzonder goed.
    Deze week krijg ik nog advies voor thuis mee,want verpleegkundige verwacht dat hij volgende week thuis is :) ♥♥

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gecondoleerd Wysteria.
    Wat vervelend dat het op dezelfde dag is.
    Mijn schoonvader is overleden op mijn verjaardag (26 april). Ook zoiets.
    Sterkte! Ook voor je man. x

6. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Wat fijn dat hij het zo goed doet mamachantal!

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

Mamachantal wat een goed nieuws !...

Wysteria gecondoleerd met het verlies!

@ baan... lijkt me wel heel dubbel.
    Hoe is het gesprek gegaan?

@wwjk mijn zoon zijn balletje is niet ingedaald en zwerft ergens in zijn lies rond.
    Hij moet geopereerd worden volgende week naar het zh voor controle of hij onder narcose mag. Hopelijk dan ook al een datum horen. Arm mannetje

8. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    We staan op 1, yeahhhh!

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Porsche ah sneu!
    ja gesprek ging super van hun mocht hij gelijk beginnen ze willen hem heel graag.. tja nu alle voor en tegens op een rijtje zetten. :) manlief wil volgens mij wel heel graag haha

mamachantal super goed nieuws!

nijn1984 oeh zware operatie idd ja dan mis je hem toch wel he! geniet er maar lekker van dat ie weer thuis is!

Nijntje idd cranberry pillen halen werkt vaak goed! :)

Toverbal kun je haar mail niet blokkeren? lijkt me niet goed dat elke keer als er een mail binnenkomt dat jij tegen plafond zit..
    of in de ongewenste mail laten belanden :) succes!

oh en idd ff dokter bellen straks heb je een ontsteking aan je baarmoeder oid!

wwjk met vlagen voel ik me niet lekker, heb veel hoofdpijn ook snachts waar ik wakker van word, oorsuizen, misselijk en duizelig vaak na het eten.. bah minimaal 4 x per dag :( word er zooo moe van weet niet goed wat ik er mee moet.. het is zo vaag dat ik bang ben dat de huisarts zegt tja wat kom je doen het is niks concreet wat moeten we hier mee..
    x

10. rums

rums Niet meer actief

Ik breek even in. Ik heb nu namelijk een paar keer gelezen dat je gevallen bent. Je oren zijn je evenwichtsorgaan dus als daar wat mee aan de hand is dan verklaard dat misschien je vallen. Dus bellen met de huisarts vertellen van je klachten.

11. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.716
    907
    113
    Nee, dani, helaas. Komt op zijn mail binnen en ook op de tablet die ik gebruik. Hij wilt niet dat ik iets forceer in het contact. Als ik het naar spam zet of verwijder, haal ik me een hoop ellende op de hals denk ik. Zal het wel weer eens aankaarten. Wijf moet echt eens ophouden.

Ik houd vandaag even in de gaten Hoe de koorts verloopt. Anders zal ik morgen wel eens overleggen met de arts. Voel me helemaal niet slecht op de buikpijn na, dus denk ook dat het daar misschien mee te make heeft ja.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ja je hebt wel gelijk ik ben anderhalve week ook onderuit gegaan en daarvoor een keer met de fiets
    ook als ik in bed ligt draait het wat en hoofdpijn..
    klinkt zo wel logisch :)

13. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    wwjk: dat ik gisteren mijn bedel armbandje ben kwijtgeraakt met de kinderkopjes van onze kindjes :(

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ah wheelie dat is jammer weet je niet waar je het ergens bent kwijt geraakt??

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Ohhhh dat is balen! ... hopelijk vind je hem ... of krijg je hem nog rerug

16. Porsche

Porsche Niet meer actief

Dat ik tegen vanavond opzie ...

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Porsche mag ik vragen waarom??
    succes / sterkte

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#4958 Dani84, 9 apr 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2014
    wwjk: we hebben onze schuur al een tijdje op mp en mensen bieden er stom op los ;) als ik ze dan mail van kom maar halen hoor je niks meer.. grr bied dan niet haha

maar nu had ik een akkoord met iemand. Moeizaam contact via de mail zat echt wek 4 a 5 dgn tussen voor ik eens een mail terug kreeg.. dus ik akkoord met zn bod. gezegd dat hij moet bellen voor een afspraak en dit is 3 a 4 dgn terug.
    hij mailde terug ik bel zsm.
    dus ik gezegd bel vanavond of morgen even. maar niks gehoord tot op heden.

kreeg ik vanavond telefoon van een man die serieuze interesse had vrijdagavond komt kijken en de schuur evt zaterdag al mee wil nemen.. dus heb em voor hem gereserveerd. Jammer voor die andere.. hopelijk belt ie niet meer ;) hahaha

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wat verdrietig! Heb je enig idee waar je hem verloren bent? Hopelijk vind je hem snel! Hier vandaag een rustige dag. Wel een beetje hoofdpijn maar niet echt noemenswaardig. Morgenmiddag weer naar de verloskundige. Benieuwd wat de bloeddruk dan is.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Zoontje gister gevallen bij de gastouder, wondje bij zijn oog, oog word vandaag steeds paarser/blauwer:( ik baal er wel een beetje van.

Deel Deze Pagina