Wat wil je kwijt (WWJK) (#2)

Discussie in 'De lounge' gestart door BLiS, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Dat ik sinds gister bloedverlies heb en gisteravond en echo gekregen heb en er helemaal geen verandering was te zien helaas:(

Ik heb mij vandaag ziekengeld omdat ik er helemaal doorheen zit en kan wel janken hoe ze reageerde op me werk:$:(:(

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    sterkte, dikke knuffel...

3. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    @zomerr, sterkte, wat een horken kunnen mensen soms zijn hè.....:(
    wwjk, zoon is ziek maar moet gewoon werken:( vrij nemen is niet echt optie, omdat ik zzp-r ben... beetje jammer alleen dat er geen drol te doen is....:( gelukkig is hij in redelijke goede doen, net go gebeld en hij zit lekker te spelen.
    Had hem paracetamol gegeven omdat hij s nachts zo vreselijk slecht slaapt. Wil nu spiegel opbouwen, dus zij moet vanmiddag ook evengeven, kon ze niet laten om te zeggen, mijn kinderen kregen vroeger noooit pcm... tja.....;)
    op zo'n dag zou ik willen dat ik gewoon thuisblijf moeder was....zucht.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi pluisje
    vallen die slippers misschien klein uit ;) haha
    ik had deze maat 30 hij deed ze vanmorgen aan maar ze paste helemaal niet.
    ik doe je even pb ;)

vervelende situatie met je bloeding. hopelijk weet je gauw waar je aan toe bent!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

#545 Dani84, 14 jan 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2014
    Wwjk: Dat ik niet op 1 lijn lig met mn vraagouders over ziek zijn. bah! zo vervelende situatie en t is niet de eerste en ze zijn hier nog maar een half jaar.. bah bah bah ..
    heb net gastouderbureau gebeld voor advies. ze vinden dat ik goed gehandeld heb en een gesprek moet aangaan

vind dat zo moeilijk hun zijn niet op hun mondje gevallen, ik ook niet gauw maar klap wel gauw dicht.. ooohhh die verrotte onzekerheid!!! bah! het blijft ook maar in mn hoofd zitten :(

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

He bah toch! *knuffel* heel veel sterkte
    vreselijk hoe sommige werkgevers kunnen reageren!

7. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Vermoeden werd bevestigd, ze heeft zelfs een dubbele oorontsteking. En ik weet dat de buisjes er uit gaan na ca 6-18 maanden, dus dat was geen verrassing. Zou alleen willen dat er een duurzamere oplossing was :).
    Volgende week do krijgt ze weer een nieuw buisje geplaatst.

Zomerrrr: dikke knuffel!!

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zo ik heb even een mega sterk (vind ik zelf :p) ziekte beleid gemaakt voor mn eigen gastouderopvang ;) haha
    nu bezig met het visie beleid.

ff wat professionaliteit toevoegen! :D

9. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Professionaliteit is altijd goed :)! Mag ik vragen wat je beleid is?

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

In het kort: dat ieder kind uniek is

Denk, kijk, beleef én verwonder vanuit het kind!

Ik vind het belangrijk dat de kinderen zich zelf kunnen zijn en zich kunnen ontwikkelen in een vertrouwde omgeving en huiselijke sfeer ;)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij hebben vorig jaar ook een streng ziektebeleid opgelegd gekregen, door de dienst weliswaar. Maar ook ouders die hun kind ziek afzette omdat ze een slechte nacht hadden gehad en wilden bijslapen ;) Of vergeten andere opvang te regelen. Tof, laat dan alle andere kindjes maar de buikgriep ed overkrijgen. Sinds is het wel verbeterd moet ik zeggen. Heb net de brief weggedaan paar weken terug, anders kon ik hem doormailen als voorbeeld.

Moet zeggen dat je wel een goeie visie hebt, je bent er voor de kindjes. Hebben slechte ervaring met de onthaalmoeder waar zoonlief is geweest en dan weet je welke mensen het met hun hart doen en welke het puur voor het geld doen.

12. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Sorry, bedoelde je ziekte beleid,. Ik was benieuwd omdat ik toevallig vandaag zelf mijn zoon naar de go heb gebracht terwijl hij koorst had vannacht.... moet wel zeggen dat ze maar 1 ander kindje vandaag heeft en hij verder in goede doen was hoor!

wel mooie visie/beleid trouwens!!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Mag ik vragen wanneer? nu hebben ze alleen vanaf mt 35
    in de zomer periode komen de kleine maten pas weer..
    pff zoeken ons suf!

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Dat ik heel zenuwachtig ben voor morgen, dan krijgt mijn vader de uitslag van zijn scan en ik ben zoooo bang voor slecht nieuws en een telefoontje te krijgen van het ziekenhuis voor een gesprek:(

15. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Sterkte! Hoop op goed nieuws voor jullie,

16. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Sterkte palmie, wat moeilijk voor je. Ik duim voor een positief bericht.

Wwjk dat mijn jongste net zijn bed onder heeft gespuugd en ook in de huiskamer nog even door ging. Zo zielig!

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wwjk: ik heb morgen eindelijk een sollicitatiegesprek!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Duimen rollen hoop dan ook dat de uitslag goed is.

wwjk: Ik moet weer sporten maar kan de kracht niet vinden om er weer aan te beginnen.
    De puf is er niet , hoop dat na mijn werk dag ik de kracht een beetje heb om te starten er mee.

19. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wwjk dat ik sinds lange tijd mijn make up weer eens uit de kast gehaald heb.. Moet ik toch vaker doen...

@palmie sterkte vandaag meid!

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat we een weekendje weg geboekt hebben. Gingen eerst zonder de kindjes naar een kevermeeting in NL, bleven dan een nacht camperen. Maar nu gaan we 2 nachten met de kindjes, heb een b&b vastgelegd. Is aan zee, dus dan kunnen we ook nog leuke dingen met de kindjes doen. Zoonlief vraagt al van vorige zomer om nog eens naar de zee te gaan, want hij vond het zo leuk op vakantie (Zeeland).
    Nu duimen voor goed weer en dat manlief tegen dan wat meer mobiel is met zijn rug! Kijk er nu al naar uit ;)

Deel Deze Pagina