wikw: mijn jongste heeft gisteren voor het eerst op het potje geplast, ze vroeg zelf om haar potje en ze bleef netjes heel erg lang (vond ik zelf) zitten
hier is de 2e ronde begonnen hoewel mijn ongi maar niet goed op gang lijkt te komen afspraak met fa had ik van gisteren verzet naar de 30ste zodat ik zeker niet ongi zou zijn want zeg nu een echo tijdens ongi , liever niet als het niet nodig is cyclus was 64 dagen, stomme pco
Sinds deze week gaan ze allebei naar school (dochter 3 dagen tot haar verjaardag). Zoon en dochter hebben het gelukkig altijd heel goed met elkaar kunnen vinden (is op dit moment even wat minder) dus ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan. @Dees Dees.. gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws. Veel geluk!
Oja, ook nog schoenen gekocht (laarsjes) en gesolliciteerd (en wordt voorgesteld samen met één andere candidate... 50% kans dus!)
Wauw wat goed! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je dit kindje gezond ter wereld mag brengen!
dank je, die van mijn man komt pas laat thuis, dan slaap ik al. Maar heb er wel even een nodig momenteel.
DarkAngel25@ De mijne mag je ook wel lenen . Toch niets ernstig aan de hand lieverd? Dees@ Gefeliciteerd hoop dat het nu goed gaat en de kleine er over 9 maand pas uit komt. WWJK: hier gok ik dat het nu echt begonnen is de overgang. Steeds minder ongi maar wel langer inlegkruisjes weer nodig pff. Al 5 dagen nu en borsten zwaar.